Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Uffda, godt at du oppdaget hvem det gjaldt! Jeg la ikke merke til hva tittelen var, må skjerpe meg der.

Fort gjort & noe vi alle gjør oss skyldig i:-)

Normalt går jeg inn i tråden og leser innleggene der, og da ser jeg hva det er svar på. Men denne gangen tok jeg en short cut og klikket på det i 100 nyeste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

''Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.''

Vi VET ka vi kan forvente fra Jølsen om/til Mary Poppins, men at mrxx var såpass ufin mot ei som aldri har sagt et vondt ord om noen var skuffende!

Dessuten om du gidder å lese mitt første innlegg i denne tråden, så ser du ka eg syns om det Jølsen skriver til henne.

Men det VIL du ikkje se, eller du evner ikkje å ta det til deg, ka vet eg...

For det første:

Har Mary Poppins sagt et vondt ord til noen da?

For det andre:

Etter din logikk er løsningen enkel. Mrxx kan begynne å konsekvent skrive stygge ting til mora2. Kalle henne ludder, si at hun gjerne må ta livet sitt og sånt, for da er det forutsigbart og dermed greit, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du, mora2 og bustebeisa har hatt en mer vemmelig oppførsel mot MP, ved å støtte opp under Jølsen, uansett hvem han har slengt med de ekle leppene sine til:((

Eg har aldri _støtta opp under_ Jølsens trakassering av MP!

Men eg har ledd èn gang under en morsom kommentar i en tråd der Jølsen sjikanerte MP, og det reagerte MP på og i ettertid forsto eg (da ho har kommentert dette) at ho følte seg støtt av det.

Og det var ikkje min mening, så der fikk eg meg en tankevekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første:

Har Mary Poppins sagt et vondt ord til noen da?

For det andre:

Etter din logikk er løsningen enkel. Mrxx kan begynne å konsekvent skrive stygge ting til mora2. Kalle henne ludder, si at hun gjerne må ta livet sitt og sånt, for da er det forutsigbart og dermed greit, ikke sant?

''For det første: Har Mary Poppins sagt et vondt ord til noen da?''

Kor har eg sagt det?

''For det andre: Etter din logikk er løsningen enkel. Mrxx kan begynne å konsekvent skrive stygge ting til mora2. Kalle henne ludder, si at hun gjerne må ta livet sitt og sånt, for da er det forutsigbart og dermed greit, ikke sant?''

Du har desverre misforstått.

NHD skriver blandt annet dette i en tråd på Psykiatri:

''2. Jølsen slettes regelmessig og i stor grad. Vedkommendes spesielle hets av MP er stygg og viser en person med klare antisosiale trekk. Webmaster og ut. vil fortsette å slette.

– Nils Håvard Dahl, psykiater''

Eg ber deg legge merke til følgende (dette er ikkje mine ord):

''...og viser en person med klare antisosiale trekk.''

Eg tror ikkje mrxx har disse trekkene, så dermed forventer eg ikkje ufinheter fra den kanten!

Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boulevard

Vel, dere gir grobunn til enda mer mobbing, og Jølsen stor koser seg når han ser dramaet. Dere gir han alt han ønsker.

Men for all del, gjør som dere vil, så gjør jeg som jeg vil.

Jeg orker ikke slikke dere oppetter ryggen, selv om flertallet har en annen oppfatning enn meg. Sorry.

:0)

Men slikke J. oppetter ryggen, se det går tydeligvis helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...