Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

''Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst.''

Du er virkelig Gentleman i dag tydeligvis.

Slik pleier Jølsen å uttrykke seg også!

Takk for det, da antar jeg at du snart begynner å digge meg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Hadde vi hatt tekniske muligheter til det, er det ingen tvil om at Jølsen ville blitt permanent stengt ute fra doktoronline.no. Hans virksomhet er svært ødeleggende for nettsidene, og vi bruker urimelig mye ressurser på å slette kommentarer han har skrevet. I tillegg til den type kommentarer som blir diskutert i denne tråden (og som primært rettes mot MP), kommer alle de ufine kommentarene han poster til helt nye brukere.

Dere burde ha såpass baller at dere slettet absolutt alt han skriver i en periode, uansett hva han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Dere burde ha såpass baller at dere slettet absolutt alt han skriver i en periode, uansett hva han skriver.

Det har vi gjort i ukesvis. Kanskje er et eller annet innlegg blitt glemt, men intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi gjort i ukesvis. Kanskje er et eller annet innlegg blitt glemt, men intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.

Det er bra, fortsett med det. Det er fort gjort å ta ett søk så kommer alle innleggene opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mjaumjau

Vi vil herved oppfordre våre brukere til å avslutte denne debatten nå, samt å ikke besvare Jølsens innlegg i tiden fremover.

Mvh

Jeg synes dere i samme slengen skal oppfordre Jølsen til en dolpause ved å henvende dere direkte til han! Ikke at jeg tror det hjelper nevneverdig, men lik behandling av brukere som overskrider regler for bruk av denne siden burde det være.

Jeg følger deres oppfordring fra nå. Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er bra, fortsett med det. Det er fort gjort å ta ett søk så kommer alle innleggene opp.

Akkurat nå er det 4802 innlegg av Jølsen på forumet. Det som er så synd, er at de kommer opp forum for forum, i stedet for etter når de ble skrevet. Dermed er det ikke så lett å bla gjennom og finne de nyeste innleggene.

Hvis det var teknisk mulig, burde alle 4802 innlegg bli slettet, og alle nye som blir skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vi gjort i ukesvis. Kanskje er et eller annet innlegg blitt glemt, men intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Det _kan_ også være en konsekvens av dårlig oppførsel. Jeg bare nevner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Å fjerne element fra et samfunn når det er skadelig er ikke mobbing. Er du mot fengelsstraff også? Er det mobbing? Prinsippet er det samme. Noen innretter seg ikke etter samfunnets regler og får ikke delta i det. Det er ikke mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Nei, det er å formidle at dersom man velger å skade nettsidene totalt sett samt skaffer redaksjonen en mengde ekstra arbeid, så er man ikke velkommen til å benytte seg av det vi tilbyr. Det er ingen grunn til å tro at Jølsen er uten evne til å følge de retningslinjer vi gir for bruk av forum, og inntil h*n velger å endre atferd er h*n ikke velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Han burde ha sluttet når han fikk beskjed om det,da hadde ikke dette skjedd!

Og nå har NHD også sagt at det beste er å ignorere,han har jo peiling,så alle burde følge hans råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil herved oppfordre våre brukere til å avslutte denne debatten nå, samt å ikke besvare Jølsens innlegg i tiden fremover.

Mvh

Eg hadde behov for å understreke for Mary Poppins, følgende:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

Men det fallt ikkje i "god jord" tydeligvis, men men vil en ikkje høre på "det øret" så vil en ikkje...

Eg avslutter diskusjonen no, da eg eg skreiv til MP at det var det "nest siste innlegget" mitt i tråden klokka 19.08, dette er det siste.

Ps! Eg kommer til å fortsette med å svare Jølsen i hyggelige tråder, men lar være å engasjere meg i tråder med trakkasering av MP, det er det nok av andre som gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''...intensjonen har vært å slette alt uansett innhold.''

En rein utfrysningsteknikk altså, eller mobbing om en vil.

Det er å gå "etter mannen" og ikkje "etter ballen".

Charming...:(

Nå begynner du å miste enhver troverdighet i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er å formidle at dersom man velger å skade nettsidene totalt sett samt skaffer redaksjonen en mengde ekstra arbeid, så er man ikke velkommen til å benytte seg av det vi tilbyr. Det er ingen grunn til å tro at Jølsen er uten evne til å følge de retningslinjer vi gir for bruk av forum, og inntil h*n velger å endre atferd er h*n ikke velkommen.

Ok. Det var et godt svar, som eg aksepterer fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Eg hadde behov for å understreke for Mary Poppins, følgende:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

Men det fallt ikkje i "god jord" tydeligvis, men men vil en ikkje høre på "det øret" så vil en ikkje...

Eg avslutter diskusjonen no, da eg eg skreiv til MP at det var det "nest siste innlegget" mitt i tråden klokka 19.08, dette er det siste.

Ps! Eg kommer til å fortsette med å svare Jølsen i hyggelige tråder, men lar være å engasjere meg i tråder med trakkasering av MP, det er det nok av andre som gjør...

''Ps! Eg kommer til å fortsette med å svare Jølsen i hyggelige tråder,''

Og det gjør du selv om NHD anbefaler at man _ikke_ gjør det.

Ja-ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Dol er en diger lekegrind for alle som er her. ''

Dette er etter vår oppfatning feil. Vi har daglig nye brukere som registrerer seg, og mange av disse gjør det for å stille spørsmål av faglig karakter. Det er derfor for doktoronline et stort problem at deres spørsmål evt. besvares med harselas eller ufine kommentarer, noe som Jølsen gjør i vesentlig større grad enn alle andre brukere her inne tilsammen.

Mmm.. Burde formulert den på en annen måte.

Dol er en lekegrind for veldig mange. Tenkte ikke på de nye brukerene, men den faste gjengen.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde behov for å understreke for Mary Poppins, følgende:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

Men det fallt ikkje i "god jord" tydeligvis, men men vil en ikkje høre på "det øret" så vil en ikkje...

Eg avslutter diskusjonen no, da eg eg skreiv til MP at det var det "nest siste innlegget" mitt i tråden klokka 19.08, dette er det siste.

Ps! Eg kommer til å fortsette med å svare Jølsen i hyggelige tråder, men lar være å engasjere meg i tråder med trakkasering av MP, det er det nok av andre som gjør...

Les innlegget under psykiatrisk? Følge opp på et godt råd? Var det en idé? Hva kan J gi deg av "hyggelige og saklige meldinger", som skal kompensere for vedkommendes regelmessige mobbing av en med-doler? Er dette fornuften din, eller prinsippene dine som snakker? Noen ganger må ens prinsipper opp til revurdering vettu.

Mitt siste ord om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurendreier

Hvordan kan du klippe ut bare det avsnittet, når hele hovedinnlegget fører til at du uttrykker noe helt annet?

Det er ingen grunn til at MP skal trenge å svare på det, så lenge dine handlinger viser at du støtter Jølsen.

Synes det lukter jølsen av Geir. Sikker på at ikke de er samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det lukter jølsen av Geir. Sikker på at ikke de er samme person?

Det er helt sikkert samme person både Jølsen, Geir, mora2 og Faure, og sikkert ett par andre også...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...