Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Jeg forstår din oppgitthet og frustrasjon. Jeg lar meg sjokkere av hvordan noen mennesker kan ta så lett på empatien, bare fordi dette dreier seg om internett.

Det blir mer og mer vanlig, og er i dag en vel benyttet sosial arena, og enda mer normalt vil det bli for våre barn og barnebarn. Da synes jeg det er skremmende at voksne mennesker kan uttale ting som "det er ikke så farlig hvordan vi oppfører oss her inne, det er jo ikke RL".

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Dol er en diger lekegrind for alle som er her.

Men ja, dumt at nye og gamle blir svart på en stygg måte.

Men hadde folk hevet seg over det, hadde det ikke blitt så mye dritt heller... Og så lenge det er samme nicket som går igjen, er det bare la være å lese svarene. Verre er det ikke.

I stedet blir det masse drama hver gang. Og meg & Geir blir hengt hver gang fordi vi ikke gidder ta del i det.

Jeg tror faktisk jeg ville fått litt problemer med å heve meg over å få slengt HORE etter meg hver eneste gang jeg var her inne. Man er da et menneske med fullt sett av følelser selv om man befinner seg på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men du, mora2... For all del..Jeg synes du er ei flott og likandes jente, men jeg må si jeg ikke forstår deg helt her...''

Takk, i like måte :0)

''Hvis du kunne klart å sette deg i offerets (her MP) sted.. Hvordan det føles å skrive innlegg her inne og være ganske sikker på at man blir hetset og mobbet, uansett hva man skriver og hvilken tråd man skriver i.. Jeg hadde iallefall syntes det var fryktelig vondt og vanskelig.... Kan du klare å forstå det? Eller kanskje du synes det er vanskelig å sette deg inn i den situasjonen selv?''

Ja, jeg kan forstå det er kjipt, men jeg kan ikke helt forstå at hun i det hele tatt åpner svarene hans.

Jeg har fått masse dritt slengt eter meg, men må nok si det preller av... Igjen, dette er dol...

''For min del er det helt okei at folk svarer Jølsen i tråder der han har akseptabel oppførsel hele veien. Problemet kommer når noen (som faktisk vet hvordan han kan være mot andre) er overhyggelig mot fyren og på en måte utgir seg for å like ham fantastisk godt. Det synes jeg gir feil signaler, både overfor Jølsen og overfor den/de Jølsen hele tiden hetser.''

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg liker noen sider ved Jølsen.

Og at det er noen sider jeg ikke liker. Hvor alvorlig folk tar tullet og tøyset vårt, er opp til dem. :0)

''Man skal vokte seg vel for å stilltiende akseptere slik oppførsel''.

Det har du rett i. Men jeg tar nok ikke dol så alvorlig som mange andre her inne...

:0)

Hørt om mobbing på nett? Folk tar faktisk livet sitt pga nettmobbing, så mobbing kan føles like jævlig her inne som ute i RL. Det er mulig du er en type som tåler slikt, men jeg tror de aller fleste hadde syntes det var svært ubehagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurendreier

Det er helt sikkert samme person både Jølsen, Geir, mora2 og Faure, og sikkert ett par andre også...:)

Ja for alt jeg vet så er ikke det umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for alt jeg vet så er ikke det umulig.

Det er selvfølgelig ikkje umulig...

Du tror vel at Mary Poppins og Jølsen er samme person også du da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurendreier

Det er selvfølgelig ikkje umulig...

Du tror vel at Mary Poppins og Jølsen er samme person også du da???

Opphengt i Mary poppins du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, da antar jeg at du snart begynner å digge meg også:-)

''Takk for det, da antar jeg at du snart begynner å digge meg også:-)''

Hmmm...Les opp igjen det du skreiv til og om mora2 du!

Eg synes du skylder henne en uforbeholden unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Takk for det, da antar jeg at du snart begynner å digge meg også:-)''

Hmmm...Les opp igjen det du skreiv til og om mora2 du!

Eg synes du skylder henne en uforbeholden unnskyldning...

Hjelpes Geir, nå synes jeg du skal gi deg med denne diskusjonen. Du driter deg jo loddrett ut, mann. Lytt til webbis og bli ferdig med dette tullet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes Geir, nå synes jeg du skal gi deg med denne diskusjonen. Du driter deg jo loddrett ut, mann. Lytt til webbis og bli ferdig med dette tullet nå.

Om eg driter meg ut eller ei (i dine og andres øyne) er meg revnende likegyldig.

Men eg synes ikkje noe om kommentaren fra mrxx til mora2:

''Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst.''

Og antar mrxx er såpass voksen og klok at han ser dette var svært urettferdig og ufint sagt.

Eg har enda til gode å høre mora2 si et vondt ord om noen her inne, og det synes eg er beundringsverdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Takk for det, da antar jeg at du snart begynner å digge meg også:-)''

Hmmm...Les opp igjen det du skreiv til og om mora2 du!

Eg synes du skylder henne en uforbeholden unnskyldning...

Det er da merkelig da Geir at du plutselig begynner å bry deg om hva andre skriver her inne. Du burde vel kanskje har reagert for mange måneder siden. Men da har du heller pisset andre oppetter ryggen. Du begynner fanden ta meg å spille deg helt ut på sidelinjen.

Jeg har hatt sansen for deg, men i denne saken her så må du sette deg ned og prøve å forstå hvordan du har opptrått.

Dette her skal du reagere på, men sjikane over lang tid og som har vært meget grov, da har du aldri reagert.

Kyss meg en viss plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Om eg driter meg ut eller ei (i dine og andres øyne) er meg revnende likegyldig.

Men eg synes ikkje noe om kommentaren fra mrxx til mora2:

''Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst.''

Og antar mrxx er såpass voksen og klok at han ser dette var svært urettferdig og ufint sagt.

Eg har enda til gode å høre mora2 si et vondt ord om noen her inne, og det synes eg er beundringsverdig. :)

Så mora2 kan du forsvare, men ikke MP?

Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om eg driter meg ut eller ei (i dine og andres øyne) er meg revnende likegyldig.

Men eg synes ikkje noe om kommentaren fra mrxx til mora2:

''Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst.''

Og antar mrxx er såpass voksen og klok at han ser dette var svært urettferdig og ufint sagt.

Eg har enda til gode å høre mora2 si et vondt ord om noen her inne, og det synes eg er beundringsverdig. :)

Jeg synes at du, mora2 og bustebeisa har hatt en mer vemmelig oppførsel mot MP, ved å støtte opp under Jølsen, uansett hvem han har slengt med de ekle leppene sine til:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mora2 kan du forsvare, men ikke MP?

Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.

Geir, mora2 og bustebeisa har støttet tett opp under Jølsen:(

Jammen på tide at det ble en opprydning her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mora2 kan du forsvare, men ikke MP?

Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.

Skvatt litt her jeg nå for jeg trodde du skrev til _tonie_, men så var det til Geir;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da merkelig da Geir at du plutselig begynner å bry deg om hva andre skriver her inne. Du burde vel kanskje har reagert for mange måneder siden. Men da har du heller pisset andre oppetter ryggen. Du begynner fanden ta meg å spille deg helt ut på sidelinjen.

Jeg har hatt sansen for deg, men i denne saken her så må du sette deg ned og prøve å forstå hvordan du har opptrått.

Dette her skal du reagere på, men sjikane over lang tid og som har vært meget grov, da har du aldri reagert.

Kyss meg en viss plass.

''Kyss meg en viss plass.''

Nei, det får du spørre noe andre her inne om. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Skvatt litt her jeg nå for jeg trodde du skrev til _tonie_, men så var det til Geir;-)

Uffda, godt at du oppdaget hvem det gjaldt! Jeg la ikke merke til hva tittelen var, må skjerpe meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Geir, mora2 og bustebeisa har støttet tett opp under Jølsen:(

Jammen på tide at det ble en opprydning her!

Ja, jeg har omsider fått med meg at bustebeisa også er med i klanen. Lenge trodde jeg det bare var Geir og mora2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mora2 kan du forsvare, men ikke MP?

Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.

''Men det stemmer, det var jo ikke ditt elskede alter ego som skrev det, bare mrxx.''

Vi VET ka vi kan forvente fra Jølsen om/til Mary Poppins, men at mrxx var såpass ufin mot ei som aldri har sagt et vondt ord om noen var skuffende!

Dessuten om du gidder å lese mitt første innlegg i denne tråden, så ser du ka eg syns om det Jølsen skriver til henne.

Men det VIL du ikkje se, eller du evner ikkje å ta det til deg, ka vet eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...