Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst. Når du i tillegg da ikke skjønner hvorfor vi reagerer så blir det ekstra ille.

Nei, jeg fatter ikke dere orker lage like stort drama hver gang...

At dere ikke blir lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg fatter ikke dere orker lage like stort drama hver gang...

At dere ikke blir lei...

Fordi vi sitter ikke og godtar at det er noen som skal mobbe andre, men jeg skjønner at du har vondt for å forstå det. Noen av oss er rakrygget skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi sitter ikke og godtar at det er noen som skal mobbe andre, men jeg skjønner at du har vondt for å forstå det. Noen av oss er rakrygget skjønner du.

Vel, dere gir grobunn til enda mer mobbing, og Jølsen stor koser seg når han ser dramaet. Dere gir han alt han ønsker.

Men for all del, gjør som dere vil, så gjør jeg som jeg vil.

Jeg orker ikke slikke dere oppetter ryggen, selv om flertallet har en annen oppfatning enn meg. Sorry.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og andre er svært vansklige... ;0)

Men du, mora2... For all del..Jeg synes du er ei flott og likandes jente, men jeg må si jeg ikke forstår deg helt her...

Hvis du kunne klart å sette deg i offerets (her MP) sted.. Hvordan det føles å skrive innlegg her inne og være ganske sikker på at man blir hetset og mobbet, uansett hva man skriver og hvilken tråd man skriver i.. Jeg hadde iallefall syntes det var fryktelig vondt og vanskelig.... Kan du klare å forstå det? Eller kanskje du synes det er vanskelig å sette deg inn i den situasjonen selv?

For min del er det helt okei at folk svarer Jølsen i tråder der han har akseptabel oppførsel hele veien. Problemet kommer når noen (som faktisk vet hvordan han kan være mot andre) er overhyggelig mot fyren og på en måte utgir seg for å like ham fantastisk godt. Det synes jeg gir feil signaler, både overfor Jølsen og overfor den/de Jølsen hele tiden hetser.

Man skal vokte seg vel for å stilltiende akseptere slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dere gir grobunn til enda mer mobbing, og Jølsen stor koser seg når han ser dramaet. Dere gir han alt han ønsker.

Men for all del, gjør som dere vil, så gjør jeg som jeg vil.

Jeg orker ikke slikke dere oppetter ryggen, selv om flertallet har en annen oppfatning enn meg. Sorry.

:0)

Hvem du slikker oppetter ryggen vet vi da utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dere gir grobunn til enda mer mobbing, og Jølsen stor koser seg når han ser dramaet. Dere gir han alt han ønsker.

Men for all del, gjør som dere vil, så gjør jeg som jeg vil.

Jeg orker ikke slikke dere oppetter ryggen, selv om flertallet har en annen oppfatning enn meg. Sorry.

:0)

Og jølsen storkoser seg når han faktisk skjønner at noen her inne synes han til tider er kul ;-)

Hvis folk kunne svart ham nøkternt og saklig på saklige kommentarer, og dessuten droppa å bry seg om ham ellers, så hadde vi kanskje fått det koseligere her inne. Her har altså begge sider litt å gjøre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jep, det har du rett i! Og på et forum med så mange forskjellige mennesker, syns jeg man må regne med litt av hvert...

:0)

Forunderlig at dere ikke fatter dette... Handler bl.a. om lojalitet og medmenneskelighet, sånn jeg ser det.

Hvor man føler lojalitet er nok forskjellig. Du syns kanskje det ikke er personlig, det som ytres her? De forskjellige menneskenes ve og vel går ikke innpå deg? Aldri?

Så er det kanskje noen som setter grensen ved telefonen. Om jeg bare "kjenner" et menneske per telefon og vi snakker litt hyggelig nå og da om vær og vind, så ville jeg likevel hatt vanskelig for å snakke like hjertelig med en som trakasserer denne personen på regelmessig basis. Da ville jeg følt meg illojal. Sånn er det muligens for deg også?

Eller går din grense ved ansikt til ansikt kanskje..?

Samme det - uansett hvor deres grense går for når dere begynner å føle lojalitet, er det rart dere ikke ser at dette også dreier seg om folkeskikk og medmenneskelighet, hvordan man vil det skal være her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jølsen storkoser seg når han faktisk skjønner at noen her inne synes han til tider er kul ;-)

Hvis folk kunne svart ham nøkternt og saklig på saklige kommentarer, og dessuten droppa å bry seg om ham ellers, så hadde vi kanskje fått det koseligere her inne. Her har altså begge sider litt å gjøre ;-)

Jeg har kun svart han i hans egne_hyggelige_ tråder siste tiden.

Og det kommer jeg til å forsette med. Uavhengig hva andre mener jeg burde skrive.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva tenker nye DOLere som kommer inn?

Men du, mora2... For all del..Jeg synes du er ei flott og likandes jente, men jeg må si jeg ikke forstår deg helt her...

Hvis du kunne klart å sette deg i offerets (her MP) sted.. Hvordan det føles å skrive innlegg her inne og være ganske sikker på at man blir hetset og mobbet, uansett hva man skriver og hvilken tråd man skriver i.. Jeg hadde iallefall syntes det var fryktelig vondt og vanskelig.... Kan du klare å forstå det? Eller kanskje du synes det er vanskelig å sette deg inn i den situasjonen selv?

For min del er det helt okei at folk svarer Jølsen i tråder der han har akseptabel oppførsel hele veien. Problemet kommer når noen (som faktisk vet hvordan han kan være mot andre) er overhyggelig mot fyren og på en måte utgir seg for å like ham fantastisk godt. Det synes jeg gir feil signaler, både overfor Jølsen og overfor den/de Jølsen hele tiden hetser.

Man skal vokte seg vel for å stilltiende akseptere slik oppførsel.

Faktisk så går ikke dette her bare på saken med MP. Jeg ser ofte krapylet svare udregelig i en tråd på samliv, seksualitet oa som det kan virker som det er en ny DOLer som har skrevet.

Sånn mottagelse av nyfolk skal vi da ikke tollerere.

Og eksempelet må vi sette ved å "snu ryggen" til den slags oppførsel.

Geri og Mora2 er helt ute på viddene her. Skammelig.

Men at det dreier seg om to på et helt forum sier jo også sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, dere gir grobunn til enda mer mobbing, og Jølsen stor koser seg når han ser dramaet. Dere gir han alt han ønsker.

Men for all del, gjør som dere vil, så gjør jeg som jeg vil.

Jeg orker ikke slikke dere oppetter ryggen, selv om flertallet har en annen oppfatning enn meg. Sorry.

:0)

Jeg holder meg egentlig unna disse diskusjonene, men jeg må bare si at du skuffer meg stort, mora2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun svart han i hans egne_hyggelige_ tråder siste tiden.

Og det kommer jeg til å forsette med. Uavhengig hva andre mener jeg burde skrive.

:0)

Helt greit å svare ham, synes jeg - men jeg synes godt han kan forstå at ingen liker oppførselen hans. Når han merker at han har støtte fra minst en eller to, så er det lettere å fortsette i samme leia. Det hadde sikkert hjulpet at dere også hadde sagt fra direkte til ham hva dere mente om slik oppførsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Var det ikke du som i jula syns det var så kjedelig her at du ba Jølsen om å komme inn og skape litt liv, da?

Og du vet jo inderlig godt hva det innebærer når Jølsen lager liv! Det er som regel sjikanering av alle MP's siste innlegg i tillegg til tilfeldige andre verbale blomster av ugressarten.

Den oppfordringa di er kanskje et lite tankekors i fhd til den voldsomme avstanden du tar til hans sjikanering av MP i dette innlegget ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jep, det har du rett i! Og på et forum med så mange forskjellige mennesker, syns jeg man må regne med litt av hvert...

:0)

Han koser seg sikkert med denne troden ihvertfall. Han slenger jo ut dritt akkurat for`at slike diskusjoner skal starte. Ignoer han og svar kun viss han er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, mora2... For all del..Jeg synes du er ei flott og likandes jente, men jeg må si jeg ikke forstår deg helt her...

Hvis du kunne klart å sette deg i offerets (her MP) sted.. Hvordan det føles å skrive innlegg her inne og være ganske sikker på at man blir hetset og mobbet, uansett hva man skriver og hvilken tråd man skriver i.. Jeg hadde iallefall syntes det var fryktelig vondt og vanskelig.... Kan du klare å forstå det? Eller kanskje du synes det er vanskelig å sette deg inn i den situasjonen selv?

For min del er det helt okei at folk svarer Jølsen i tråder der han har akseptabel oppførsel hele veien. Problemet kommer når noen (som faktisk vet hvordan han kan være mot andre) er overhyggelig mot fyren og på en måte utgir seg for å like ham fantastisk godt. Det synes jeg gir feil signaler, både overfor Jølsen og overfor den/de Jølsen hele tiden hetser.

Man skal vokte seg vel for å stilltiende akseptere slik oppførsel.

''Men du, mora2... For all del..Jeg synes du er ei flott og likandes jente, men jeg må si jeg ikke forstår deg helt her...''

Takk, i like måte :0)

''Hvis du kunne klart å sette deg i offerets (her MP) sted.. Hvordan det føles å skrive innlegg her inne og være ganske sikker på at man blir hetset og mobbet, uansett hva man skriver og hvilken tråd man skriver i.. Jeg hadde iallefall syntes det var fryktelig vondt og vanskelig.... Kan du klare å forstå det? Eller kanskje du synes det er vanskelig å sette deg inn i den situasjonen selv?''

Ja, jeg kan forstå det er kjipt, men jeg kan ikke helt forstå at hun i det hele tatt åpner svarene hans.

Jeg har fått masse dritt slengt eter meg, men må nok si det preller av... Igjen, dette er dol...

''For min del er det helt okei at folk svarer Jølsen i tråder der han har akseptabel oppførsel hele veien. Problemet kommer når noen (som faktisk vet hvordan han kan være mot andre) er overhyggelig mot fyren og på en måte utgir seg for å like ham fantastisk godt. Det synes jeg gir feil signaler, både overfor Jølsen og overfor den/de Jølsen hele tiden hetser.''

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg liker noen sider ved Jølsen.

Og at det er noen sider jeg ikke liker. Hvor alvorlig folk tar tullet og tøyset vårt, er opp til dem. :0)

''Man skal vokte seg vel for å stilltiende akseptere slik oppførsel''.

Det har du rett i. Men jeg tar nok ikke dol så alvorlig som mange andre her inne...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å svare ham, synes jeg - men jeg synes godt han kan forstå at ingen liker oppførselen hans. Når han merker at han har støtte fra minst en eller to, så er det lettere å fortsette i samme leia. Det hadde sikkert hjulpet at dere også hadde sagt fra direkte til ham hva dere mente om slik oppførsel ;)

Og det har jeg gjort også. Men jeg orker ikke kaste meg etter han(eller andre) hver gang han skriver noe stygt..Jeg har da et liv i RL også ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...