Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Hvis det var hovedbudskapet ditt, burde du latt være å slå beina under det ved å anklage MP for å være hårsår!

Hvis fredsprisvinneren holder en lang og vakker tale om fred, og avslutter med: "og forøvrig mener jeg alle kinsere bør drepes" - hva tror du folk husker?

Godt skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

''Ps! Det kan virke (på meg) som at du er unødvendig "hårsår" og tar deg sjøl litt for "høytidelig" av og til, men det er nå bare min oppfatning.''

Syntes det var unødvendig å slenge på dette når du først skulle skrive et innlegg av denne typen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare i denne tråden. Du gikk glipp av en milelang tråd på åpent i går:-)

Er den slettet? Regner med det.. Husker ikke hva den het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vet du hva dere er? Dere er de stille mobberne. De som står på sidelinja og flirer litt nervøst mens sjefsbølla denger løs på et offer. Det kan virke mer uskyldig det dere gjør, men hvis det ikke var for deres aksept hadde han neppe kunnet holde på sånn.''

Jepp. Men da må jeg få skryte av "dere andre" dolere fra den perioden jeg hadde en stalker etter meg her inne. Så fort vedkommende var etter meg var det en eller flere som meldte fra til Webbis og fikk det slettet - så kjapt at vedkommende ga seg etterhvert. :o) Jeg var utrolig glad for den støtten dere ga meg den gangen!

Helt enig med deg der! Det er utrolig fint å se så mange engasjere seg om dette og jeg setter enormt stor pris på alle som ber webbis slette innlegg rettet mot meg eller andre.. det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Snuppen skjønte godt at dette var gal oppførsel. Men at han ta igjen med samme mynt i den saken, var ikke ønskelig for noen.

Mobbing er en uting, men en medalje har alltid to sider.

:0)

Det er ikke bare snakk om å ta igjen med samme mynt, fordi det er stor forskjell på det og nærmest hylle vedkommende som du blant annet gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare snakk om å ta igjen med samme mynt, fordi det er stor forskjell på det og nærmest hylle vedkommende som du blant annet gjør.

Hylle og hylle, det er dine ord.

Men makan til drama.... Ikke forstår jeg hvorfor dere gidder...

Men for all de, er artig med litt liv her da! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

Hylle og hylle, det er dine ord.

Men makan til drama.... Ikke forstår jeg hvorfor dere gidder...

Men for all de, er artig med litt liv her da! ;0)

Tror nok folk her tar dette ganske mye mer alvorlig enn deg,men sånn er det med så mange forskjellige folk på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok folk her tar dette ganske mye mer alvorlig enn deg,men sånn er det med så mange forskjellige folk på et forum.

Jep, det har du rett i! Og på et forum med så mange forskjellige mennesker, syns jeg man må regne med litt av hvert...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

Jep, det har du rett i! Og på et forum med så mange forskjellige mennesker, syns jeg man må regne med litt av hvert...

:0)

Ja her finnes det folk av alle slag,viktig å respektere hverandre : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her finnes det folk av alle slag,viktig å respektere hverandre : )

Ja, det er sant. Og man skal ikke glemme at mange er syke...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

Ja, det er sant. Og man skal ikke glemme at mange er syke...

:0)

Det har du rett i,tror ikke alle tenker på det,men dem om det.

Syns det har vært et "krangleforum" nå,det er ikke bra om det kommer nye folk inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i,tror ikke alle tenker på det,men dem om det.

Syns det har vært et "krangleforum" nå,det er ikke bra om det kommer nye folk inn hit.

Hehe, er endel krangling her i perioder. Ikke bra, men så blir man jo litt lei av bare middagstråder også ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant. Og man skal ikke glemme at mange er syke...

:0)

Ja, sikkert bare du og Geir som ikke er syke:-)

Nei, jeg må si jeg har problemer med å sette meg inn i deres tankegang her. Det virker som det er plent umulig å få dere til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffedille

Hehe, er endel krangling her i perioder. Ikke bra, men så blir man jo litt lei av bare middagstråder også ;0)

Ja,du sier noe der ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert bare du og Geir som ikke er syke:-)

Nei, jeg må si jeg har problemer med å sette meg inn i deres tankegang her. Det virker som det er plent umulig å få dere til å forstå.

Hehe, nei det skrev jeg ingenting om . Det er mange her som er friske. Men vi skal ikke glemm at det også finnes syke mennesker her. På den ene aller andre måten.

Og jeg har ikke behov for å forstå alle til enhver tid. Det ville likevel ikke vært mulig, da alle er forskjellige.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det skrev jeg ingenting om . Det er mange her som er friske. Men vi skal ikke glemm at det også finnes syke mennesker her. På den ene aller andre måten.

Og jeg har ikke behov for å forstå alle til enhver tid. Det ville likevel ikke vært mulig, da alle er forskjellige.

:0)

Men alle de som har forsøkt å banke litt vett inn i deg og Geir nå, virker å være meget oppegående og friske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle de som har forsøkt å banke litt vett inn i deg og Geir nå, virker å være meget oppegående og friske:-)

Det har jeg heller ikke sagt noe om. Det er fleste hyggelige mennesker her på dol, og tilsynelatende friske. :0)

Men dette er nettet, og folk kan fremstille seg selv akkurat som de vil... Noen velger være perfekte, andre drittsekker. Det skal man ikke glemme.

Jeg bryr meg like lite om begge deler, og tar det som blir skrevet på dette forumet med ei klype salt.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylle og hylle, det er dine ord.

Men makan til drama.... Ikke forstår jeg hvorfor dere gidder...

Men for all de, er artig med litt liv her da! ;0)

Vi har jo forstått at du ikke skjønner noe som helst. Når du i tillegg da ikke skjønner hvorfor vi reagerer så blir det ekstra ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller ikke sagt noe om. Det er fleste hyggelige mennesker her på dol, og tilsynelatende friske. :0)

Men dette er nettet, og folk kan fremstille seg selv akkurat som de vil... Noen velger være perfekte, andre drittsekker. Det skal man ikke glemme.

Jeg bryr meg like lite om begge deler, og tar det som blir skrevet på dette forumet med ei klype salt.

:0)

Noen er syke, noen er friske og noen på dette forumet er svært enkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...