Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

At du selv skal bestemme hva og hvem du skal svare, er en selvfølge... Men du må da også å tåle å få kritikk for det.

Men, jeg synes du drar det altfor langt når du påstår av MP er hårsår!! Ikke noe av ansvaret skal legges over på henne i denne saken - basta!

''Men du må da også å tåle å få kritikk for det.''

Det gjør eg og det.

''Men, jeg synes du drar det altfor langt når du påstår av MP er hårsår!!''

Eg "synes av og til" skreiv eg, ikkje overdriv no.

''Ikke noe av ansvaret skal legges over på henne i denne saken - basta!''

Enig i det, men taktisk sett så ville nok en annen strategi vært mer effektiv for å få Jølsen til å gå lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 264
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    28

  • Mary Poppins

    17

  • Bookworm

    14

  • morsan

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest mjaumjau

La meg gjøre en ting jævlig klart for deg, Geir: Man er IKKE hårsår når man ikke aksepterer å gjentatte ganger bli kalt ei hore og hengt ut som prostituert. Bare det å ymte frampå om noe slik, synes jeg er så hinsides at jeg har i grunnen ikke ord for det. Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.

Jølsen representerer et kvinnesyn som er way beyond hva som er akseptabelt og som overhodet ikke hører hjemme noe som helst sted. Ved å dille med Jølsen slik du og mora2 gjør, støtter dere opp under hans tilstedeværelse på dol, enten dere liker å høre det eller ikke. Jeg er meget forbauset over at ingen av dere ser ut til å (ville?) forstå dette når nesten alle andre gjør det, men det sier i grunnen det meste om deres sosiale antenner - eller manko på sådan.

Denne signerer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår - fordi hun ikke liker å bli forfulgt på nettet, ikke liker å bli skjelt ut og kalt hore, og ikke minst - ikke liker å bli drapstruet av en person som påstår å kjenne henne privat?

Joa...

Trist, Geir, bare trist.

Det er litt pussig at omtrent alle har "hoppet over" hovedbudskapet mitt til MP, eg gjenntar:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

''Er det forstått?????????????????????????''

Fikk DU med deg det?

Eller var det ikkje så viktig det kanskje?

Det er ca. ei uke siden det stod et innlegg her med overskriften:

"Geir den første horekunden tatt i Oslo?"

(Eg bruker faktisk mitt døpenavn her inne, og har tidligere hatt hjemmeside her med bilde, adresse o.l., så for enkelte så er eg ikkje så anonym at det gjør noe)

Det var veldig lite "skrik & skrål" fra dere den gang, det var ingen som nevnte en dritt faktisk!

Rart eller tilfeldig? :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det er litt pussig at omtrent alle har "hoppet over" hovedbudskapet mitt til MP, eg gjenntar:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

''Er det forstått?????????????????????????''

Fikk DU med deg det?

Eller var det ikkje så viktig det kanskje?

Det er ca. ei uke siden det stod et innlegg her med overskriften:

"Geir den første horekunden tatt i Oslo?"

(Eg bruker faktisk mitt døpenavn her inne, og har tidligere hatt hjemmeside her med bilde, adresse o.l., så for enkelte så er eg ikkje så anonym at det gjør noe)

Det var veldig lite "skrik & skrål" fra dere den gang, det var ingen som nevnte en dritt faktisk!

Rart eller tilfeldig? :-))))

Jeg leste hele innlegget ditt, men når du a) tar den avslutningen du tar og B) til stadighet koseprater med vesenet, så slår det helt ihjel det du skriver om til å begynne med.

Innlegget om horekunden har jeg ikke fått med meg, dessverre, var det noen som skrev at de visste det var deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg spørre deg om en ting. Ville du gjort det samme og hatt den samme innstillingen i real life? Eller gjelder det andre "mobberegler" på nett?

I RL jobber eg faktisk med personer som av forskjellige grunner "faller utenfor" og de er det viktig å behandle med respekt, uavhengig av mine personlige preferanser og idealer.

Vi er alle mennesker, og det gode kan lokkes frem i alle men da må de føle seg innkludert og ikkje ekskludert, for ellers vil en bare produsere bitre og farlige mennesker.

Håper det var svar godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt pussig at omtrent alle har "hoppet over" hovedbudskapet mitt til MP, eg gjenntar:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

''Er det forstått?????????????????????????''

Fikk DU med deg det?

Eller var det ikkje så viktig det kanskje?

Det er ca. ei uke siden det stod et innlegg her med overskriften:

"Geir den første horekunden tatt i Oslo?"

(Eg bruker faktisk mitt døpenavn her inne, og har tidligere hatt hjemmeside her med bilde, adresse o.l., så for enkelte så er eg ikkje så anonym at det gjør noe)

Det var veldig lite "skrik & skrål" fra dere den gang, det var ingen som nevnte en dritt faktisk!

Rart eller tilfeldig? :-))))

Det hjelper jo ikke hvor mye du sier det, så lenge du viser noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt pussig at omtrent alle har "hoppet over" hovedbudskapet mitt til MP, eg gjenntar:

''Eg synes det er hårreisende, injurierende, patetisk, dumt, sjikanøst, smakløst, latterlig og ondskapsfullt det meste av det Jølsen skriver til deg og om deg!!''

''Er det forstått?????????????????????????''

Fikk DU med deg det?

Eller var det ikkje så viktig det kanskje?

Det er ca. ei uke siden det stod et innlegg her med overskriften:

"Geir den første horekunden tatt i Oslo?"

(Eg bruker faktisk mitt døpenavn her inne, og har tidligere hatt hjemmeside her med bilde, adresse o.l., så for enkelte så er eg ikkje så anonym at det gjør noe)

Det var veldig lite "skrik & skrål" fra dere den gang, det var ingen som nevnte en dritt faktisk!

Rart eller tilfeldig? :-))))

Den tråden du sikter til mener jeg da virkelig var skrevet som en spøk av et kjent nick her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha Jølsen etter meg.

Hvordan ville du forresten likt det om jeg svarte alle innlegg du skrev med "din ekle horekunde" og "du fortjener ikke å leve"? Ville du satt pris på om andre gav uttrykk for at de savnet meg da?

''Hvordan ville du forresten likt det om jeg svarte alle innlegg du skrev med "din ekle horekunde" og "du fortjener ikke å leve"?''

Det ville eg ikkje likt, men mest sannsynlig så hadde eg oversett deg totalt inntil du gikk lei, eventuellt sendt en mail i det stille til webmaster og bedt om å få de sletta.

''Ville du satt pris på om andre gav uttrykk for at de savnet meg da?''

Eg ville håpt at det var andre årsaker til at de "savnet deg" enn at du skreiv horekunde til meg.

Jølsen har ofte mange morsomme kommentarer, og h*n er heller ikkje redd for å være upopulær, dessuten er h*n kontroversiell og gåtefull, så eg har sansen for de _gode_ sidene, ikkje de "andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

La meg gjøre en ting jævlig klart for deg, Geir: Man er IKKE hårsår når man ikke aksepterer å gjentatte ganger bli kalt ei hore og hengt ut som prostituert. Bare det å ymte frampå om noe slik, synes jeg er så hinsides at jeg har i grunnen ikke ord for det. Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.

Jølsen representerer et kvinnesyn som er way beyond hva som er akseptabelt og som overhodet ikke hører hjemme noe som helst sted. Ved å dille med Jølsen slik du og mora2 gjør, støtter dere opp under hans tilstedeværelse på dol, enten dere liker å høre det eller ikke. Jeg er meget forbauset over at ingen av dere ser ut til å (ville?) forstå dette når nesten alle andre gjør det, men det sier i grunnen det meste om deres sosiale antenner - eller manko på sådan.

Stiller meg bak denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

I RL jobber eg faktisk med personer som av forskjellige grunner "faller utenfor" og de er det viktig å behandle med respekt, uavhengig av mine personlige preferanser og idealer.

Vi er alle mennesker, og det gode kan lokkes frem i alle men da må de føle seg innkludert og ikkje ekskludert, for ellers vil en bare produsere bitre og farlige mennesker.

Håper det var svar godt nok!

''I RL jobber eg faktisk med personer som av forskjellige grunner "faller utenfor" og de er det viktig å behandle med respekt, uavhengig av mine personlige preferanser og idealer.''

Respekt er noe man gjør seg fortjent til, uansett hvilken bakgrunn man har.

''Vi er alle mennesker, og det gode kan lokkes frem i alle men da må de føle seg innkludert og ikkje ekskludert, for ellers vil en bare produsere bitre og farlige mennesker.''

Det hjelper ikke å ha èn god side som skal veie opp for 13 jævlige.

Jeg vokste opp med en ondskapsfull "slektning" tett innpå. Han kunne smøres på brødskiva når han var i godlune, gjorde masse godt for noen utvalgte. Men vrangsiden - fy faen. Jeg kunne ALDRI gi han respekt, selv om han var svært hyggelig mot meg, så lenge jeg så han slå andre helseløse og drev psykisk terror mot andre. ALDRI!

Slik opptrer også Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjøre en ting jævlig klart for deg, Geir: Man er IKKE hårsår når man ikke aksepterer å gjentatte ganger bli kalt ei hore og hengt ut som prostituert. Bare det å ymte frampå om noe slik, synes jeg er så hinsides at jeg har i grunnen ikke ord for det. Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.

Jølsen representerer et kvinnesyn som er way beyond hva som er akseptabelt og som overhodet ikke hører hjemme noe som helst sted. Ved å dille med Jølsen slik du og mora2 gjør, støtter dere opp under hans tilstedeværelse på dol, enten dere liker å høre det eller ikke. Jeg er meget forbauset over at ingen av dere ser ut til å (ville?) forstå dette når nesten alle andre gjør det, men det sier i grunnen det meste om deres sosiale antenner - eller manko på sådan.

''Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.''

Men det er greit å kalle en mann (meg) for horekunde?

Resten gidder eg ikkje svare på, da det ser ut til å være skrevet i affekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.''

Men det er greit å kalle en mann (meg) for horekunde?

Resten gidder eg ikkje svare på, da det ser ut til å være skrevet i affekt!

Patetisk oppgulp er alt du klarer å servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste hele innlegget ditt, men når du a) tar den avslutningen du tar og B) til stadighet koseprater med vesenet, så slår det helt ihjel det du skriver om til å begynne med.

Innlegget om horekunden har jeg ikke fått med meg, dessverre, var det noen som skrev at de visste det var deg?

Åssen du i det hele tatt kan få deg til å kalle et medmenneske for "vesenet" er meg en gåte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mjaumjau

''Man kaller ikke en kvinne for ei hore, slik er det bare.''

Men det er greit å kalle en mann (meg) for horekunde?

Resten gidder eg ikkje svare på, da det ser ut til å være skrevet i affekt!

''Men det er greit å kalle en mann (meg) for horekunde?''

Dette var sikkert skrevet av en som har falt utenfor på ett eller annet vis og da har du selv oppskriften på hvordan denne personen skal takles. Vedkommende skal inkluderes og da ville det være fryktelig feil av oss å opptre ekskluderende i dine øyne, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper jo ikke hvor mye du sier det, så lenge du viser noe helt annet.

''Det hjelper jo ikke hvor mye du sier det, så lenge du viser noe helt annet.''

Nei akkurat, det var det eg tenkte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Åssen du i det hele tatt kan få deg til å kalle et medmenneske for "vesenet" er meg en gåte...

Han opptrer ikke som et menneske, så han er ikke noe medmenneske for meg.

Men den tråden om horekunden Geir - var det en her inne som vet hvem du er i RL som lagde tråden og sa det var deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk oppgulp er alt du klarer å servere.

''Patetisk oppgulp er alt du klarer å servere.''

Da er det fint at andre kan servere noe mer delikat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er greit å kalle en mann (meg) for horekunde?''

Dette var sikkert skrevet av en som har falt utenfor på ett eller annet vis og da har du selv oppskriften på hvordan denne personen skal takles. Vedkommende skal inkluderes og da ville det være fryktelig feil av oss å opptre ekskluderende i dine øyne, eller?

Eg har innkludert vedkommende.

Eg bare påpeikte andres innkonsekvente holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden du sikter til mener jeg da virkelig var skrevet som en spøk av et kjent nick her inne?

Eg tok det som en spøk.

Ikkje sikkert fks. sønnen min (som vet eg er her og kjenner nicket mitt) synes det var like festlig med den overskrifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han opptrer ikke som et menneske, så han er ikke noe medmenneske for meg.

Men den tråden om horekunden Geir - var det en her inne som vet hvem du er i RL som lagde tråden og sa det var deg?

Eg aner ikkje om vedkommende vet hvem eg er i virkeligheten, men eg tror ikkje h*n vet det.

Dessuten så har eg ikkje vært i Oslo siden 2005. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...