Gå til innhold

Kopiere videoer fra YouTube inn i PowerPoint

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Skulle gjerne kunnet kopiert videoer over i et dokument sånn at de bare hadde kommet automatisk når jeg trykket på musen. Det skulle være så enkelt stod det når jeg leste på nettet. Har lastet ned programvare, men jeg får ikke lagret noen video på PCen. Er det noen som vet hvordan det gjøres? Slik var oppskriften jeg kom over på nettet: (jeg skjønner ingenting)

Her vil vi vise deg hvordan kan du sende en video fra YouTube i en PowerPoint-presentasjon.

Oftest er det to trinn:

Last ned en video fra YouTube

Det er veldig enkelt. Det finnes mange metoder for dere å velge mellom, vil du finne en rekke metoder for å laste ned video fra YouTube. Men mest av videoen du laster ned er flv videoer.

Og du må tømme film kan godtas av PowerPoint er AVI, WMV, MP4, ikke flv video.

Så må du konvertere dem først. Og Video Last ned Studio kan hjelpe deg å gjøre alle disse tingene.

Last ned og konvertere video til høyre format som du vil.

Klikk her for å laste ned dette verktøyet.

Så neste steg er utlagt på YouTube-videoen til PowerPoint.

Håper noen datakyndige kan hjelpe meg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...