Gå til innhold

somadril

Gjest sinnsyke ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest sinnsyke ryggsmerter
Skrevet

somadril er forbudt i norge, men lurer på om det er mulig å kjøpe dette på nett utenlands?

har brukt dette før(ikke misbrukt) når ryggen er på det verste og jeg ligger i krampetrekninger på golvet. har prøvd mye, men kun dette som funker.

Skrevet

Hvorfor gikk det ut?

Fins det ikke tilsvarende som kan hjelpe deg, hva sier legen?

Skrevet

Hvorfor gikk det ut?

Fins det ikke tilsvarende som kan hjelpe deg, hva sier legen?

Det gikk ut fordi det eneste dette legemiddelet egnet seg til var å gi rus og skape avhengighet hos de som brukte det.

Lenge før det ble trukket tilbake fra markedet var de fleste leger svært restriktive i forhold til å skrive det ut.

Skrevet

Det gikk ut fordi det eneste dette legemiddelet egnet seg til var å gi rus og skape avhengighet hos de som brukte det.

Lenge før det ble trukket tilbake fra markedet var de fleste leger svært restriktive i forhold til å skrive det ut.

Ja, den reseptblokken, altså! Mye rart..

Skrevet

Ja, den reseptblokken, altså! Mye rart..

''Ja, den reseptblokken, altså! Mye rart..'' Jeg mente, at legene har 'all makt' men vet jo ikke hva de skal gjøre. De er altfor kjappe til å skrive ut medisin. Samtidig strever andre for å få medisin de trenger. Vilkårligheten råder.

Gjest høstløv
Skrevet

Somadril ble avregistrert som legemiddel den 1. mai 2008. Det finnes ikke noe annet legemiddel som kan erstatte dette legemiddelet.

Somadril ble avregistrert som legemiddel i mars 2008 i EU.

Jeg har fått Stesolid til å hjelpe muslkene til å slappe av og Apodorm som sovemiddel. Disse midlene fungerer ikke lige bra som Somadril.

Jeg googlet litt og fant dette:

http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1686091

Skrevet

Jeg husker jeg gikk på en miks av Confortid, Paralgin forte og Largactil i tida før jeg blei ryggoperert. Dette fikk jeg av legene på sjukehuset, og det ga god lindring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...