musikeren Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det var en glede å se Jonas Gahr Støre feie Siv Jensen av banen i Redaksjon 21 igår. Og det gjorde han enkelt og greit ved å saklig peke på fakta, og å logisk forklare følgene av frps politikk. Tema var Israel/Palestina. Men paradokset er at overfor den jevne frp-velger hjelper det ikke med all verdens saklig og logisk argumentasjon. For det første ser de hverken på debatt-programmer eller leser aviser. Og om de så gjorde ville både språk og argumentasjon være for avansert til at de kunne skjønne noe som helst av det. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Så det ikke, hva fikk han frem var følgene av politikken dere da? 0 Siter
Colette Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, det var en fantastisk forestilling å være vitne til:-) Skjønner ikke at hun tør å møte den mannen i debatt en gang:-) Dårlig dømmekraft, kanskje? Det er tragisk med alle Frp-tilhengere som ikke får med seg annet enn avgiftslettelser, bensinpriser og innvandringspoltitikk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg så dessverre ikke programmet, men det var herlig å lese innlegget ditt 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jeg så ikke programmet, men jeg er enig med deg. Bra skrevet! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jepp. Og det er flere som er enige: http://livetleker.wordpress.com/2009/01/13/han-far-sagt-det-han-jonas/ 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Her er fra redaksjon 1: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/452178 Når det gjelder FRP er det bare en ting å si og det er : *grøss* 0 Siter
ecbole Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Gahr Støre synes nok det er logisk at Norge skal kunne føre krig mot terrorister i Afganistan, mens Israel ikke skal kunne føre krig mot terrorister i eget land etter 8 år med mange tusen terrorraketter fra Gaza. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Gahr Støre synes nok det er logisk at Norge skal kunne føre krig mot terrorister i Afganistan, mens Israel ikke skal kunne føre krig mot terrorister i eget land etter 8 år med mange tusen terrorraketter fra Gaza. ... og her har vi en av dem som logikk og fakta ikke biter på:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Så det ikke, hva fikk han frem var følgene av politikken dere da? Se selv: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/452178 Det unner jeg deg:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231942765' post='4065298] Jeg så ikke programmet, men jeg er enig med deg. Bra skrevet! :-) Ja, det synes jeg også. Hehe. 0 Siter
musikeren Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Ja, det var en fantastisk forestilling å være vitne til:-) Skjønner ikke at hun tør å møte den mannen i debatt en gang:-) Dårlig dømmekraft, kanskje? Det er tragisk med alle Frp-tilhengere som ikke får med seg annet enn avgiftslettelser, bensinpriser og innvandringspoltitikk. Nå er det nok slik med Siv Jensen at hun ikke skjønner sjøl at hun dummer seg ut. Det er i det hele tatt fantastisk hva dårlig sjølinnsikt kan gjøre for sjøltilliten. 0 Siter
Gjest anonymidagtonie Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jøsses. Nå har jeg prøvd å se på det flere ganger, men det ER noe med Jonas som får meg til å tenke på andre typer feiing. Jeg sporer helt av altså, pinlig men sant. Jau. Over til Bergen. *s* 0 Siter
musikeren Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Jøsses. Nå har jeg prøvd å se på det flere ganger, men det ER noe med Jonas som får meg til å tenke på andre typer feiing. Jeg sporer helt av altså, pinlig men sant. Jau. Over til Bergen. *s* Ja, jeg har jo sagt mange ganger at jeg burde ha vært feier. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Jøsses. Nå har jeg prøvd å se på det flere ganger, men det ER noe med Jonas som får meg til å tenke på andre typer feiing. Jeg sporer helt av altså, pinlig men sant. Jau. Over til Bergen. *s* Han er ikke så verst, nei ;D 0 Siter
tonie Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, jeg har jo sagt mange ganger at jeg burde ha vært feier. Hvordan finner man på å bli feier egentlig? Mamma, mamma, nå vet jeg hva jeg skal bli når jeg blir stor. Jeg skal bli feier! ? Jaja. En interessant jobb er det nok. Så kan du sikkert få ekstravakter som julenisse i desember når feiesesongen er over. Gå for det, musiker:) 0 Siter
tonie Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Han er ikke så verst, nei ;D Nei, han er i grunnen veldig ikke så verst. Men altså, det er et lite problem at man ikke får med seg filla av alt det kloke han har å si fordi en sitter der og lurer på hvordan han kysser og det som verre er. Heh. Eh.... 0 Siter
ecbole Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 ... og her har vi en av dem som logikk og fakta ikke biter på:-) Din nedlatenhet kler veldig godt din demokratiske innstilling og toleranse. 0 Siter
musikeren Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Din nedlatenhet kler veldig godt din demokratiske innstilling og toleranse. En kan ikke annet enn å være nedlatende mot frpere. Kunne selvfølgelig valgt å være overbærende, men det blir for mildt. Uvitenhet er en dårlig unnskyldning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.