Colette Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Nei, han er i grunnen veldig ikke så verst. Men altså, det er et lite problem at man ikke får med seg filla av alt det kloke han har å si fordi en sitter der og lurer på hvordan han kysser og det som verre er. Heh. Eh.... Her er jeg ikke helt enig med deg, tonie:-) Jeg blir bare så utrolig fasinert av det han sier, og hvordan han bruker sitt intellekt, og sympatiske vesen til å formidle det han tror på og mener. Jeg har full tillit til Jonas Gahr Støre, men tenker ikke "skitne" tanker når jeg ser han:-) 0 Siter
Colette Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Nå er det nok slik med Siv Jensen at hun ikke skjønner sjøl at hun dummer seg ut. Det er i det hele tatt fantastisk hva dårlig sjølinnsikt kan gjøre for sjøltilliten. He..he...du er inne på noe der:-) For et ufyselig kvinnemenneske. Patetisk å se henne i debatten med Jonas Gahr Støre. Det er tydelig at hun etteraper hans stil- og prøver å virke mer rolig og sympatisk enn det hun er. For hun er jo bare en usympatisk kjeftesmelle :-( 0 Siter
ecbole Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 En kan ikke annet enn å være nedlatende mot frpere. Kunne selvfølgelig valgt å være overbærende, men det blir for mildt. Uvitenhet er en dårlig unnskyldning. Jeg forsvarte ikke FrP. Derimot forventer jeg mer saklige svar fra deg. Husk på at dine meningsmotstandere, ikke bare FrP-ere, kan tenke at du ikke har logikken i orden. Folk er ikke dumme fordi de har enn annen mening enn deg. 0 Siter
musikeren Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Jeg forsvarte ikke FrP. Derimot forventer jeg mer saklige svar fra deg. Husk på at dine meningsmotstandere, ikke bare FrP-ere, kan tenke at du ikke har logikken i orden. Folk er ikke dumme fordi de har enn annen mening enn deg. Det kommer helt an på hva slags mening. Og ellers kan folk få tenke akkurat hva de vil om meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hvordan finner man på å bli feier egentlig? Mamma, mamma, nå vet jeg hva jeg skal bli når jeg blir stor. Jeg skal bli feier! ? Jaja. En interessant jobb er det nok. Så kan du sikkert få ekstravakter som julenisse i desember når feiesesongen er over. Gå for det, musiker:) Min datter på 7 år sin store drøm, er å bli bussjåfør :-) Aner ikke hvor hun har det fra...! 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Her er jeg ikke helt enig med deg, tonie:-) Jeg blir bare så utrolig fasinert av det han sier, og hvordan han bruker sitt intellekt, og sympatiske vesen til å formidle det han tror på og mener. Jeg har full tillit til Jonas Gahr Støre, men tenker ikke "skitne" tanker når jeg ser han:-) Ikke i det hele tatt? Det gjør jeg, selv om jeg muligens overdrev en liten smule her. Jeg får jo med meg endel av det han sier. Det er vel derfor jeg har sånn sans for ham. Fin, fin, fin mann. 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Min datter på 7 år sin store drøm, er å bli bussjåfør :-) Aner ikke hvor hun har det fra...! Hun ser kanskje for seg å for evig tid kjøre rundt med syngende barn. En bussjåfør, en bussjåfør! Det høres nok fantastisk ut for en liten jente. Tviler på at det er særlig mange sure gamle damer og kranglefanter på bussene hun kjører i fantasiene sine;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.