Gå til innhold

Noen med vektklubb på nett erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig kvinne for svar
Skrevet

Har noen kilo for mye ( ca 5...) og lurer på å melde meg inn i vektklubben til vg. Noen med erfaring derfra?

Onsdag1365380628
Skrevet

Har nettopp meldt meg inn, men synes det var mye å sette seg inn i. All mat må veies og loggføres, men det går sikkert bedre etterhvert. Det positive var at jeg fikk frem datoen for når jeg kunne forvente å nå mitt mål og det var inspirerende!

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Jeg har vært medlem der noen måneder og er kjempefornøyd. Du får et visst antall kalorier å leve på som er tilpasset deg og dine mål, dvs hvor fort du vil ned i vekt.

Så er det en dagbok hvor du legger inn alt du spiser. Der blir alt kaloriberegnet. Litt tunvint med en gang men et veldig godt virkemiddel.

Det er også et veldig aktivt forum hvor det er mye hjelp og støtte å få.

Gjest glad og slank
Skrevet

Jeg anbefaler iallefall vektklubben på vg. Tok av 10kg på den måten.

Var veldig lærerikt for min del og ble veldig bevisst på hvor kaloriinntaket mitt var og hva som resulterte i vektøkning og motsatt.

Følte overhodet ikke at jeg gikk på slankekur eller sultekur.

Spiste meg god og mett hver dag og har holdt vekta mi ganske så stabil i vel 2 år nå.

Gjest ViViola
Skrevet

Har nettopp meldt meg inn, men synes det var mye å sette seg inn i. All mat må veies og loggføres, men det går sikkert bedre etterhvert. Det positive var at jeg fikk frem datoen for når jeg kunne forvente å nå mitt mål og det var inspirerende!

''All mat må veies og loggføres, men det går sikkert bedre etterhvert.''

Ja, heldigvis blir slikt enklere - veldig fort! :-)

Flink er du! :-)

Gjest bare positive erfaringer
Skrevet

Jeg anbefaler iallefall vektklubben på vg. Tok av 10kg på den måten.

Var veldig lærerikt for min del og ble veldig bevisst på hvor kaloriinntaket mitt var og hva som resulterte i vektøkning og motsatt.

Følte overhodet ikke at jeg gikk på slankekur eller sultekur.

Spiste meg god og mett hver dag og har holdt vekta mi ganske så stabil i vel 2 år nå.

støtter oppunder det "glad og slank" skriver. Har selv vært medlem og gikk ned 14-15 kilo. Gikk ikke på noen sultekur, ble bare mere bevisst på hva jeg spiste, hvor mye og når jeg spiste. og så ble jeg veldig motivert ifht til å forbrenne kalorier. Det ble endel trening, noe som jeg har forstatt med. Det er nå 1 år og 2 mnd siden jeg gikk ned så mye.

En fordel av å være medlem også er at det et forum på vektklubb, hvor du kan stille spm, få støtte og motivasjon fra andre medlemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...