Gå til innhold

Svenskene er morsomme, jo!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

*He he* Alt mulig de finner på. Jeg hadde blitt ganske rød i toppen om en gjeng troppet opp og sang slik for meg f eks på butikken. På meg ville en slik kampanje hatt litt motsatt effekt. F eks om jeg ikke allerede betalte lisensen, så ville jeg gjort det i frykt for å få en slik gjeng på døra ;)

Gjest ViViola
Skrevet

*He he* Alt mulig de finner på. Jeg hadde blitt ganske rød i toppen om en gjeng troppet opp og sang slik for meg f eks på butikken. På meg ville en slik kampanje hatt litt motsatt effekt. F eks om jeg ikke allerede betalte lisensen, så ville jeg gjort det i frykt for å få en slik gjeng på døra ;)

He-he, sjansen er jo ikke så stor, da, for å komme på TV. :-)

Jeg liker det utradisjonelle, og dette hadde både humor og snert.

AneM1365380603
Skrevet

He-he, sjansen er jo ikke så stor, da, for å komme på TV. :-)

Jeg liker det utradisjonelle, og dette hadde både humor og snert.

Ja, det var veldig morsomt :o) Helt til jeg begynte å fantasere om at gjengen kom og sang for meg i all offentlighet :o)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, det var veldig morsomt :o) Helt til jeg begynte å fantasere om at gjengen kom og sang for meg i all offentlighet :o)

Jeg hadde nok først og fremst sett himmelfallen ut, så hadde jeg ledd meg halvt ihjæl.

Synes de var kjempemorsomme, jeg!

:-)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231965057' post='4065680]

*LOL* Et av de bedre svenske påfunn ;-)

Jepp. Her synes jeg vi skulle herme! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...