Gå til innhold

Din favoritt tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er akkurat denne din serien din favoritt?

Skrevet

"Ansikt til ansikt" med Morten Krogvold.

Gode samtaler med kloke mennesker, eg blei positivt overraska over Henning Mankell (trodde han var en "lettvekter") sist uke.

Og de beste fotografiene som blir tatt her i landet.

Skrevet

Det er noen av dem, i øyeblikket er det Sopranos, som jeg og kjæresten har sett tre sesonger av i jula. Gandolfini er helt suveren som Tony Soprano.

Liker også Dexter kjempegodt og gleder meg til neste sesong som kommer til våren. Den er bare så spennende sesong etter sesong at man ikke klarer å si stopp, men måå se en episode til, og en til, og en til...

Skrevet

Frustrerte Fruer! Crazy og karikert, morsomme plot. Uhøytidelig og selvironisk. Perfekt underholdning! :o)

Gjest on the other side
Skrevet

L-Word. Fordi den handler om mitt miljø.

Skrevet

Grey's Anatomy, drama og humor på samme tid :)

Grey's Anatomy, Frustrerte fruer og CSI.

:0)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Frustrerte Fruer! Crazy og karikert, morsomme plot. Uhøytidelig og selvironisk. Perfekt underholdning! :o)

HELT ENIG - helt klart min favoritt tv-serie også :D

Skrevet

Vi har ingen serier vi følger med på. Elendig TV-program :-(

Vi har ØRTEN kanaler, men du verden så mye dårlig som sendes. Derfor blir det mye DOL'ing på meg for tiden, og faktisk en del lesing :-)

Gjest majamoster
Skrevet

House. Kjøpte sesong 1 før jul og har fått fullstendig dilla på Hugh Laurie. Vurderer å skaffe meg et liv.

Skrevet

House - skulle ønske jeg kunne få ham til fastlege (eller ville jeg det?)

Frustrerte fruer - jeg vil også bo i et slikt nabolag (eller ville jeg det?)

Home and Away (ja, jeg trenger et liv)

Friends - alltid like moro

Skrevet

House - skulle ønske jeg kunne få ham til fastlege (eller ville jeg det?)

Frustrerte fruer - jeg vil også bo i et slikt nabolag (eller ville jeg det?)

Home and Away (ja, jeg trenger et liv)

Friends - alltid like moro

House som fastlege? Det vil du definitivt ikke:)

Skrevet

House som fastlege? Det vil du definitivt ikke:)

Hehe, nei kanskje ikke;-)

Skrevet

Den jeg har hatt dilla på over lengst tid er CSI, men nå har jeg fått nok av den også. Mye blod og gørr, sinnsyke saker og festlig karikerte hovedpersoner. Likte svenske Labyrinth, men den varte jo ikke så lenge. Den var kjemperar og full av overraskelser og merkelige vendinger:)

Ellers går jeg veldig fort lei av serier.

Skrevet

Criminal minds - fordi jeg er veldig interessert i temaet. Hvorvidt teoriene i serien stemmer overens med virkeligheten, er en annen sak. Jeg får grøsninger av noen av karakterene i serien og skvetter i de verste scenene.

Two and a half men - endelig en amerikansk sit-com som IKKE har denne snille, politisk korrekte familieserie humoren. Den er herlig!

House - han er kongen av sarkasme og jeg har visstnok veldig mye galgenhumor selv.

CSI, CSI Miami og CSI New York. Nok en gang, fascinasjon for krim.

Og - ikke minst - Scrubs! Det kan ta litt tid å komme inn i humoren, på en måte, men den også er herlig. Og til tider rørende.

Konklusjon? Jeg ser altfor mye på tv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...