Gå til innhold

Filmen Twilight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elleveåringen har lyst å se filmen Twilight. Den har aldersgrense 11 år, men anbefales egentlig ikke før man er 13 år gammel. Hun vil se den sammen med klassevenninner, men jeg er skeptisk. Noen som har sett den?

Skrevet

Har sett den og den er desidert en av de dårligste filmene jeg har sett.. Men er ikke overbevist om at en 11åring ville forstått alt, et av hovedtemaene er at vampyrens selvkontroll for ikke å bite og problemer med deres forhold i forholdet til familien\venner.. Og en del spesielle replikker som "du er mitt heroin". og "hvis du er lammet er jeg den masochistiske løven".

Var ikke så veldig skummel, det mest blodige var en slagsmål. Likevel, til tross for lite blod er det jo en uhyggelig stemning egentlig hele tiden i filmen. Du kan jo kanskje se den med henne?

Skrevet

Har sett den og den er desidert en av de dårligste filmene jeg har sett.. Men er ikke overbevist om at en 11åring ville forstått alt, et av hovedtemaene er at vampyrens selvkontroll for ikke å bite og problemer med deres forhold i forholdet til familien\venner.. Og en del spesielle replikker som "du er mitt heroin". og "hvis du er lammet er jeg den masochistiske løven".

Var ikke så veldig skummel, det mest blodige var en slagsmål. Likevel, til tross for lite blod er det jo en uhyggelig stemning egentlig hele tiden i filmen. Du kan jo kanskje se den med henne?

Ok. Takk for svar :)

Nå ble det avgjort at de ikke skulle se filmen allikevel. Var et par av venninnene som ikke fikk lov, så da slipper jeg å ta stilling til det ;-)

Høres ikke ut som en film jeg vil like ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg så Twilight på førpremiere før jul. I motsetning til miriam så likte jeg filmen. Den var såpass god, at jeg fikk lyst til å lese boken, og jeg regner med at DVD-en blir innkjøpt når den kommer i handelen.

Jeg ville ikke hatt noen betenkligheter med å la en 11-åring se den.

Skrevet

Jeg så Twilight på førpremiere før jul. I motsetning til miriam så likte jeg filmen. Den var såpass god, at jeg fikk lyst til å lese boken, og jeg regner med at DVD-en blir innkjøpt når den kommer i handelen.

Jeg ville ikke hatt noen betenkligheter med å la en 11-åring se den.

Ok, takk for synspunkt! Kanskje vi kjøper DVD'en, så kan jeg se filmen sammen med henne her hjemme :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...