Gå til innhold

Jeg skjønner ikke classfronter #¤%%&

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan henter jeg inn dokumenter som er lagt ut av skolen?

Jeg har logget inn, men siden er så og si tom, og jeg aner ikke hvordan jeg kommer meg videre inn på det som måtte ligge der av interessant info. Nå er det slk at jeg skal finne en lenke som omhandler ukens tema... *hjelp*

Skrevet

Du må sansynligvis velge rom først i "velg rom-lista". Så trykker du deg vidre derfra.

Skrevet

Du må sansynligvis velge rom først i "velg rom-lista". Så trykker du deg vidre derfra.

Velg-rom-lisa er jo tom! Hva gjør jeg da?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231965922' post='4065694]

Velg-rom-lisa er jo tom! Hva gjør jeg da?

Ingen piltaster ved siden av for å få den opp? Hos meg er det Vis romliste og en grønn pil med "gå til", så får jeg opp romlista der jeg har adgang, og trykker inn på et rom, og i rommet ligger diverse linker med info.

Skrevet

Ingen piltaster ved siden av for å få den opp? Hos meg er det Vis romliste og en grønn pil med "gå til", så får jeg opp romlista der jeg har adgang, og trykker inn på et rom, og i rommet ligger diverse linker med info.

Etter veiledning har jeg endelg fått fram den infoen jeg skulle ha. Makan til dårlig plattform :-(

Men takk for at du tok deg tid :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231968319' post='4065725]

Etter veiledning har jeg endelg fått fram den infoen jeg skulle ha. Makan til dårlig plattform :-(

Jeg syns også clasfronter er rotete.

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231968319' post='4065725]

''Makan til dårlig plattform :-(''

*nikker enig*

Skrevet

Jeg syns også clasfronter er rotete.

Skikkelig avlegs opplegg... *sukk*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1231969627' post='4065743]

''Makan til dårlig plattform :-(''

*nikker enig*

Blir sur og oppgitt av sånt, jeg :-( (godt å vite at jeg ikke er alene og på bærtur, hehe!)

Skrevet

Sikker på at du er semesterregistrert?

Jepp, fikk det til etter veiledning her.

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231969972' post='4065751]

Blir sur og oppgitt av sånt, jeg :-( (godt å vite at jeg ikke er alene og på bærtur, hehe!)

Du er ikke alene nei. Jeg har bruker det på andre året nå, og er både titt og ofte frustrert.

Skrevet

Classfronter kombinert med lærere som ikke har tenkt gjennom hvordan de skal strukturere informasjonen (f.eks. dele opp i fornuftige hoveddeler, med ukeplaner på ett sted og mere generelle, langsiktige ting et annet sted), er helt tragisk.

Nå ved nyttår fikk juniors klasse beskjed om at en bestemt test måtte tas fra et spesielt rom, ikke fra trinnets fellesrom, ellers virket den ikke ordentlig. Mitt naive spørsmål blir da: Hvorfor i alle dager _ligger_ den da i fellesrommet, som er det første man kommer til?

Skrevet

Classfronter kombinert med lærere som ikke har tenkt gjennom hvordan de skal strukturere informasjonen (f.eks. dele opp i fornuftige hoveddeler, med ukeplaner på ett sted og mere generelle, langsiktige ting et annet sted), er helt tragisk.

Nå ved nyttår fikk juniors klasse beskjed om at en bestemt test måtte tas fra et spesielt rom, ikke fra trinnets fellesrom, ellers virket den ikke ordentlig. Mitt naive spørsmål blir da: Hvorfor i alle dager _ligger_ den da i fellesrommet, som er det første man kommer til?

Hehe, godt spørsmål. Dette er helt på viddene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...