Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hvordan henter jeg inn dokumenter som er lagt ut av skolen? Jeg har logget inn, men siden er så og si tom, og jeg aner ikke hvordan jeg kommer meg videre inn på det som måtte ligge der av interessant info. Nå er det slk at jeg skal finne en lenke som omhandler ukens tema... *hjelp* 0 Siter
Gjest pelev Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Du må sansynligvis velge rom først i "velg rom-lista". Så trykker du deg vidre derfra. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Du må sansynligvis velge rom først i "velg rom-lista". Så trykker du deg vidre derfra. Velg-rom-lisa er jo tom! Hva gjør jeg da? 0 Siter
Gjest pelev Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231965922' post='4065694] Velg-rom-lisa er jo tom! Hva gjør jeg da? Ingen piltaster ved siden av for å få den opp? Hos meg er det Vis romliste og en grønn pil med "gå til", så får jeg opp romlista der jeg har adgang, og trykker inn på et rom, og i rommet ligger diverse linker med info. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Ingen piltaster ved siden av for å få den opp? Hos meg er det Vis romliste og en grønn pil med "gå til", så får jeg opp romlista der jeg har adgang, og trykker inn på et rom, og i rommet ligger diverse linker med info. Etter veiledning har jeg endelg fått fram den infoen jeg skulle ha. Makan til dårlig plattform :-( Men takk for at du tok deg tid :-) 0 Siter
Gjest pelev Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231968319' post='4065725] Etter veiledning har jeg endelg fått fram den infoen jeg skulle ha. Makan til dårlig plattform :-( Men takk for at du tok deg tid :-) Jeg syns også clasfronter er rotete. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231968319' post='4065725] Etter veiledning har jeg endelg fått fram den infoen jeg skulle ha. Makan til dårlig plattform :-( Men takk for at du tok deg tid :-) ''Makan til dårlig plattform :-('' *nikker enig* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Jeg syns også clasfronter er rotete. Skikkelig avlegs opplegg... *sukk* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231969627' post='4065743] ''Makan til dårlig plattform :-('' *nikker enig* Blir sur og oppgitt av sånt, jeg :-( (godt å vite at jeg ikke er alene og på bærtur, hehe!) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Sikker på at du er semesterregistrert? Jepp, fikk det til etter veiledning her. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231969972' post='4065751] Blir sur og oppgitt av sånt, jeg :-( (godt å vite at jeg ikke er alene og på bærtur, hehe!) Du er ikke alene nei. Jeg har bruker det på andre året nå, og er både titt og ofte frustrert. 0 Siter
laban Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Classfronter kombinert med lærere som ikke har tenkt gjennom hvordan de skal strukturere informasjonen (f.eks. dele opp i fornuftige hoveddeler, med ukeplaner på ett sted og mere generelle, langsiktige ting et annet sted), er helt tragisk. Nå ved nyttår fikk juniors klasse beskjed om at en bestemt test måtte tas fra et spesielt rom, ikke fra trinnets fellesrom, ellers virket den ikke ordentlig. Mitt naive spørsmål blir da: Hvorfor i alle dager _ligger_ den da i fellesrommet, som er det første man kommer til? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Classfronter kombinert med lærere som ikke har tenkt gjennom hvordan de skal strukturere informasjonen (f.eks. dele opp i fornuftige hoveddeler, med ukeplaner på ett sted og mere generelle, langsiktige ting et annet sted), er helt tragisk. Nå ved nyttår fikk juniors klasse beskjed om at en bestemt test måtte tas fra et spesielt rom, ikke fra trinnets fellesrom, ellers virket den ikke ordentlig. Mitt naive spørsmål blir da: Hvorfor i alle dager _ligger_ den da i fellesrommet, som er det første man kommer til? Hehe, godt spørsmål. Dette er helt på viddene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.