Gå til innhold

Sensasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært flink husmor. Jeg har bakt kanelboller!

Det er år og dag siden sist.

- Ååå, dette minner meg om gamle dager, kom det fra snart 18-åringen :-)

Jeg burde nok gjøre dette oftere. Var flinkere i gamle dager ja:-)

Skrevet

Det er ingenting i verden som gleder guttungen min mer enn at det lukter kanelboller i huset når han kommer inn av døra. :)

Og kjæresten min blir kjempeglad når jeg har stått opp tidligere enn han på en lørdag og han våkner av kanelbollelukt. ;)

Jeg er en jævel på å bake kanelboller jeg også. :)

AneM1365380603
Skrevet

Mmm.. Skulle gjerne fått kloa i en av dem :o) Jeg er litt sløv på bakefronten for tiden, men må nok i gang snart. To av ungene har bursdag om ikke lenge.

Skrevet

Mmm.. Skulle gjerne fått kloa i en av dem :o) Jeg er litt sløv på bakefronten for tiden, men må nok i gang snart. To av ungene har bursdag om ikke lenge.

Men Ikea har jo så gode kanelboller..... *hehe*

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231970107' post='4065757]

Men Ikea har jo så gode kanelboller..... *hehe*

Jeg kjøper ikke boller så ofte, men nå har jeg lyst på hjemmelaga! Jeg kjenner nesten duften av VKF sine :))

Skrevet

Det er ingenting i verden som gleder guttungen min mer enn at det lukter kanelboller i huset når han kommer inn av døra. :)

Og kjæresten min blir kjempeglad når jeg har stått opp tidligere enn han på en lørdag og han våkner av kanelbollelukt. ;)

''Jeg er en jævel på å bake kanelboller jeg også. :)''

Flink du er da:-)

Jeg kan nok ikke si det samme om meg selv lenger (var det før), men når jeg ser hvor glad ungene blir, så skal jeg jammen begynne å gjøre det oftere igjen. Det tar ikke så lang tid heller utenom selve hevinga da.

Skrevet

Jeg har vært sløv lenge, men skal ta meg sammen nå:-)

Skrevet

Oppskrift? Har du laga deg sånn oppskriftside som'a birdie? Ikke? Du bør gjøre det. Seriøst, du har mange gode matforlag og tips. :-)

Kall sida "Magiske matoppskrifter - Fuck Andreas Viestad" ;-p

Skrevet

Du er flink! Tar du i mot besøk? (jeg stjeler ikke...) ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231970339' post='4065765]

Kom gjerne du:-)

Skrevet

''(jeg stjeler ikke...) ''

Nei, men det kan vel hende unga dine gjør det. :P

Skrevet

''(jeg stjeler ikke...) ''

Nei, men det kan vel hende unga dine gjør det. :P

Ungene mine er veloppdratte. Vel, de er bråkete, men de er både høflige og takknemlige ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231970282' post='4065763]

Oppskrift? Har du laga deg sånn oppskriftside som'a birdie? Ikke? Du bør gjøre det. Seriøst, du har mange gode matforlag og tips. :-)

Kall sida "Magiske matoppskrifter - Fuck Andreas Viestad" ;-p

Haha, fuck Viestad, ja. Jeg har støtt på han på gata to ganger nå på under en mnd, så jeg mistenker at han bor i nærheten av skolen min.

Oppskriftene kan jeg ikke skryte på meg at er mine stort sett, vettu. De er gjerne rappa fra Gordon Ramsay eller naboen. ;)

Men jeg har en veldig god oppskrift på gjærdeig, skal legge den ut i morra. (Nå har jeg finni senga, og gidder ike gå ned etter kokeboka, serru!)

:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231970569' post='4065770]

Ungene mine er veloppdratte. Vel, de er bråkete, men de er både høflige og takknemlige ;-)

Det er bra. Dessuten er de under den kriminelle lavalderen. ;)

Skrevet

Det er bra. Dessuten er de under den kriminelle lavalderen. ;)

Godt poeng ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Haha, fuck Viestad, ja. Jeg har støtt på han på gata to ganger nå på under en mnd, så jeg mistenker at han bor i nærheten av skolen min.

Oppskriftene kan jeg ikke skryte på meg at er mine stort sett, vettu. De er gjerne rappa fra Gordon Ramsay eller naboen. ;)

Men jeg har en veldig god oppskrift på gjærdeig, skal legge den ut i morra. (Nå har jeg finni senga, og gidder ike gå ned etter kokeboka, serru!)

Du har laptopen med i senga altså? Det har jeg ikke tenkt på som en mulighet :D

Skrevet

Nå er jeg visst både trøtt, sliten og treig i topplokket;o). Jeg tok ikke spøken din med det samme. He he, men nå skjønte jeg hva du siktet til:-)

Skrevet

Du har laptopen med i senga altså? Det har jeg ikke tenkt på som en mulighet :D

Laptop i senga er undervurdert. :)

Skrevet

Jeg traff på en kar som smilte så lurt til meg i byen i dag. Jeg nikket tilbake. Det var han Odin. Det går 13 på dusinet av meg, så han trodde sikkert at jeg var ei anna ei, hehe! ;-) Men jeg har støtt på'n for lenge siden i jobbsammenheng.. Jaja, bare siden du hadde sett en kjendis, så måtte jeg komme med noe like lite viktig, haha. Nuh er det snart natta, jeg er trøtt....

Telte 140 vannkopper på guttungen i kveld...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...