Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Nå er jeg visst både trøtt, sliten og treig i topplokket;o). Jeg tok ikke spøken din med det samme. He he, men nå skjønte jeg hva du siktet til:-) *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Laptop i senga er undervurdert. Ja, det skulle tatt seg ut. Senga mi er oversvømt av flere unger som ligger på kryss og tvers... Jeg finner meg ei annen, ledig seng, i kveld ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det vil jeg også gjøre en dag!!!! Skal jammen utnytte disse to ukene maksimalt til å få gjort sånne koseting :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Å, jeg synes jeg kjenenr lykta helt hit - fikk veldig lyst på nå. Men gjærdeig er det lenge siden jeg har klart å håndtere, så det blir nok med drømmen... Gubben baker boller innimellom da;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.