Gå til innhold

TV2 Hjelper Deg i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Test av mini-pc'er. Det skal bli kjekt å se :-)

Skrevet

Vurderer det til snuppa, fordi den gamle laptopen tok kvelden... Kanskje hun ikke trenger mer enn en slik? Noen med erfaring?

Skrevet

Vurderer det til snuppa, fordi den gamle laptopen tok kvelden... Kanskje hun ikke trenger mer enn en slik? Noen med erfaring?

Vent til i kveld, da. Alder og bruk og forventninger spiller sikkert en rolle. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232008531' post='4065881]

Vent til i kveld, da. Alder og bruk og forventninger spiller sikkert en rolle. :-)

Skal ikke se i kveld, det er Hells Kitchen:-) Men det er vel reprise på lørdag, mener jeg?

Skrevet

Skal ikke se i kveld, det er Hells Kitchen:-) Men det er vel reprise på lørdag, mener jeg?

Testen ligger ut på nettet fra kl 21 i kveld.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232008882' post='4065887]

Testen ligger ut på nettet fra kl 21 i kveld.

Takker, Lotte:-)

Skrevet

Litt overrasket over hvilken tillit du har til TV2 hjelper deg sine tester. Er du på jakt etter gode råd så tror jeg forum for datainteresserte vil kunne gi et bedre beslutningsgrunnlag ved kjøp av PC.

TV2 hjelper deg legger blant annet ofte vekt på design noe som er subjektivt og bør ikke være en faktor.

Glemmer ikke kofferttesten de hadde en gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...