Gjest tusen stykker Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 åssen funker det?noen somvet om musikk som lar seg spille av fra vanlig stereo? 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Kommer an på stereoen, det da. Finnes tre muligheter, sånn enkelt forklart. 1) Man har en CD/DVD-spiller koblet til stereoen som støtter avspilling av mp3. 2) Man har en iPod som man via dock kobler til stereoen. Er kanskje mulig med andre merker mp3-spillere også? 3) Man brenner lyd-CD av mp3-filene ved hjelp av et brennerprogram eller Windows Media Player og spiller denne lyd-CDen på stereoen. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har en 15 år gammel NAD-forsterker som formidler MP3-lyd finfint fra min Creative Zen. Tror jeg stikker pluggen inn i CD-porten, og så strømmer godlyden ut. 0 Siter
Gjest tusen stykker Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har en 15 år gammel NAD-forsterker som formidler MP3-lyd finfint fra min Creative Zen. Tror jeg stikker pluggen inn i CD-porten, og så strømmer godlyden ut. hvordan spiller jeg inn musikk FRA steroen,ikke til?? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 hvordan spiller jeg inn musikk FRA steroen,ikke til?? Jeg har iPod, og overfører ikke fra stereoen (eller rettere sagt fra cd plater i stereoen) men via dvd'en på pc'en. Tror neppe du han overføre direkte fra stereo til mp3 om du ikke har veeeeldig nytt og avansert utstyr.. 0 Siter
Gjest tusen stykker Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har iPod, og overfører ikke fra stereoen (eller rettere sagt fra cd plater i stereoen) men via dvd'en på pc'en. Tror neppe du han overføre direkte fra stereo til mp3 om du ikke har veeeeldig nytt og avansert utstyr.. takk for svar,da forsvant ønsket om en mp3 spiller.vil ha noe som funker uten å måtte gå via data 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 takk for svar,da forsvant ønsket om en mp3 spiller.vil ha noe som funker uten å måtte gå via data Tviler jeg på at du finner, men jeg er ingen spesialist på dette *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.