Gå til innhold

Wanja (72) tar 55 armhevinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så frech vil jeg også gjene være når jeg er 72 år. Men jeg kommer til å sminke meg litt anderledes, det er helt klart.

Forøvrig har jeg ingenting å skryte på treningsiden, trøster meg med at hun beggynte å trene når hun var 46 år, så da finnes det fremdeles håp.

Skrevet

Skikkelig imponerende.

Men... nå kan jeg jo bare sette meg tilbake i godstolen og slappe av. Jeg har jo all verdens med tid på å komme meg i form på...

Ellers... tar vel ca 25 armbøyere.. (som enkelte andre kaller dem) Tungt er det ja, men det er mye teknikk også.

Skrevet

WOW - den dama er rå!

Selv så klarer jeg kanskje 10-15. he he,, kanskje ikke så masse... og jeg er 40 år

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er 25 og klarer såvidt èn med mine dårlige håndledd.

Hun er virkelig sterk :o)

Skrevet

Jeg er 25 og klarer såvidt èn med mine dårlige håndledd.

Hun er virkelig sterk :o)

Jeg klarer en halv, hvis jeg begynner oppe.

Hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...