Gå til innhold

Sur venninne, hva gjør jeg nå ?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har aldri vurdert av-invitering, gitt, selv om jeg noen ganger har blitt "tatt på senga" fordi det frafallet jeg alltid regner med ikke har blitt så stort (jeg overbooker alltid, siden det stort sett alltid er noen som ikke kan komme). Visste ikke at det overhodet var et alternativ, jeg :)

Veldig uhøflig og urimelig av 50-åringen, synes jeg. Og fullstendig urimelig å bruke for sent svar som begrunnelse - om jeg nå skulle akseptere av-invitering i det hele tatt. Det er også helt vanlig, synes jeg, at folk glemmer å gi beskjed. Ikke høflig, naturligvis, men har vel aldri tenkt at det var vondt ment.

Og særdeles klønete å legge feiring av 50-årsdag til samme dag som et sånt jobb-arrangement.

Jeg har ikke noen råd til deg, da - men jeg synes ikke det er ditt problem, heller. Skjønner likevel at det er vanskelig når dere jobber sammen. Du får oppføre deg som før, så får hun en sjanse til å ro seg inn igjen. Kan jo hende hun har skjønt at hun overreagerte, og da er hun vel litt flau, vil jeg tro.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

3

• morsan

2

• Katt-ja

2

• Bookworm

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er ikke det litt barnslig da? Å la være å invitere fordi noen ikke svarte innen fristen.

Alle kan da glemme i en hektisk hverdag. Og dette var vel dagen etter fristen hun sendte ut denne meldinga.

Syntes det var litt voldsom reaksjon også jeg.

LITT barnslig?? Hehe...

Skrevet

Oj, snakk om å være hårsår! Jeg hadde ikke blitt så sur om noen ikke svarte innen fristen. Hadde kanskje purret etter et par dager, men ikke vært sur.

Skrevet

Hadde aldri fått meg til å si noe sånt!! Da ville jeg heller sendt en "påminnelse" eller bare tenkt at ikke svar= ikke kommer og kanskje bare spurt senere om det var noe "grunn" eller at man bare "glemte"

Men hadde ikke tatt meg nær av det på måten din venninne har gjort.. Syns det var litt fjortis aktig..

Skrevet

Idioti, spør du meg. Det er hun som skal godta din unnskyldning her, mener jeg. Ikke rart det er krig i verden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...