Gå til innhold

betatt av ei dame, men...

Anbefalte innlegg

Gjest rolfernr
Skrevet

har møtt ei dame som d sa ganske så klikk med, men vi har

ikke så mange sammenfallende interesser...kan det bli et problem? har møtt damer hvor interssene var veldig like, men der

var det ingen sånn god kjemi utenom vanlig hyggelig samvær..med henne her føler jeg d er skikkelig kribling i magen, men kan ikke si hva d er som gjør det, hun er bare spennende på en måte...er d liv laga? som som kjenner seg igjen??

Gjest Moffedille
Skrevet

Dere trenger ikke nødvendigvis ha samme interesser : )

Da jeg møtte samboeren min var vi veldig ulike og er det den dag i dag,men vi hadde god kjemi og ble forelsket.

Det er det som teller,mener jeg!

Skrevet

Jeg tror ikke det nødvendigvis vil bli et problem, men det spørs hvordan dere takler forskjellene. Det avhenger av mange små detaljer som utgjør forholdet deres som en helhet.

Jeg er ikke fan av å tenke så utrolig mye i et forholds første fase. Det er unødvendig og lite nyttig.

Prøv og se hvordan det går.

Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig at vi har mange felles interesser jeg da - det er så fint å gjøre ting sammen som begge koser seg med. :o)

Men det kan sikkert funke fint ellers også om dere begge gir hverandre rom for å dyrke sine interesser alene.

Skrevet

Felles interesser i den fasen der hadde jeg brydd meg katta om, .............bortsett fra en felles ting da:-)

Ikke analyser så mye, bare kjør på.

Skrevet

Vil vel si som de fleste andre. Ikke tenk for mye, men kos deg og nyt tiden dere kan komme til å få fremmover...

Forskjeller kan gjøre den andre mye mer spennende. Du blir kjent med nye sider i livet som du ikke har kjent tidligere.

Men.. det kan jo også komme litt an på hvilke områder dere er forskjellige på. Er den ene hjemmekjær og den andre eventyrlysten, kan det skape problemer på langt sikt.. for eksempel. :-)

Gjest forelsket enda
Skrevet

Hjertet har sine grunner som forstanden ikke forstår heter det.

Vi har veldig mange like interesser, og har vel på mange måter et fornuftsforhold. Jeg turte ikke satse på den mannen som gjorde meg gal av lengsel, følelser, osv.

Så idag er jeg i et forhold der alt fungerer, bortsett fra alt som har med nærhet og sex å gjøre. Mens den mannen som gjorde meg gal, fortsatt har like stor innvirkning på meg, og som nå er totalt uoppnåelig...

Så følg hjertet og følelsene dine du!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...