Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk skal du f... meg ha! Lett å prøve å gå ned noen kilo når man blir eksponert for slike fristelser! ;o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er en av de få tingene jeg ikke synes er noe godt. Og det er jo like godt.

Skrevet

Er det de med sylteøy inni? diger smultring på en måte?

Skrevet

Er det de med sylteøy inni? diger smultring på en måte?

Nei, det er berlinerboller det.

Skrevet

Nei, det er berlinerboller det.

aha, nå først oppdaget jeg at du hadde en link. Den ligger der den jeg tenker på også.....

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn med sjokolade på Rimi et par ganger. De er heldigvis ikke gode i det hele tatt.

Skrevet

Skulle vanskelig holdt meg slank hvis jeg ble fysen på de der..

Så jeg tror jeg skal avstå fra å prøve. Men de ser litt i overkant mektige ut.

Skrevet

Det eneste sukkerholdige jeg får i meg er øl, så jeg vet ikke hvordan de der er. De ser veldig mektige ut...?

Skrevet

Da jeg bodde i utlandet bodde jeg rett ved siden av Dunkin Donuts - skal si det ikke var lett å la være å gå innom der etter skolen! Nam!

Skrevet

Det eneste sukkerholdige jeg får i meg er øl, så jeg vet ikke hvordan de der er. De ser veldig mektige ut...?

Det er skikkelige sukkerbomber. Jeg har sansen for søtsaker, jeg, men disse er too much.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn med sjokolade på Rimi et par ganger. De er heldigvis ikke gode i det hele tatt.

De som selges i dagligvaren er ikke gode. Bakerier derimot... ;O)

Skrevet

De som selges i dagligvaren er ikke gode. Bakerier derimot... ;O)

''De som selges i dagligvaren er ikke gode. Bakerier derimot... ;O)''

Av gode grunner tror jeg at jeg lar være å smake... ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er svak for så mye, men akkurat donuts synes jeg blir litt for fett og tungt.

candyqueen_83
Skrevet

''De som selges i dagligvaren er ikke gode. Bakerier derimot... ;O)''

Av gode grunner tror jeg at jeg lar være å smake... ;o)

Det er nok lurt om du vil holde fasongen ;O) Jeg kan ikke smake for jeg blir hekta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...