Gå til innhold

Kommentar fra ekspeditør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom en klesbutikk i dag, prøvde et par bukser og skulle kjøpe dem. Da jeg kom i kassen utbryter damen:"Bruker du virkelig bare str. 36?"

Øh - ja. Jeg er liten av høyde (152 cm) og har helt normale hofter, heller smale enn brede om de skal klassifiseres for å si det sånn. Jeg bare ler av det altså, men lurer litt på hva hun egentlig mente...?

Skrevet

Hun har fulgt med trenings- og slankeopplegget ditt her på DOL, og er imponert over hvor bra resltatet er blitt ;-)

Skrevet

Hun var sikkert bare misunnelig. Det er jeg, for jeg bruker langt fra str. 36 ;-)

Skrevet

Hun var sikkert bare misunnelig. Det er jeg, for jeg bruker langt fra str. 36 ;-)

Det tror jeg også at hun var - misunnelig altså ;o)

Skrevet

Hehe,- det betyr nok at du ikke ser hypermager ut,- noe folk med mer normal høyde gjør, hvis de bruker 36...

Skrevet

Hun bruker langt større størrelser selv kanskje og er forundret over at det går an å komme inn i så små størrelser for voksne damer?

Nei, jeg vet ikke jeg. Ville ikke brydd meg. Bruker 36 selv jeg. Ihverfall på overdeler og kjoler.

Skrevet

Hun var nok litt fra 36 selv ja. ;o)

Skrevet

Hun har fulgt med trenings- og slankeopplegget ditt her på DOL, og er imponert over hvor bra resltatet er blitt ;-)

*Hahahahahaha* :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg forbinder str. 36 med å være sylslank, men det er jo fordi jeg er så høy. Kanskje hun tenker likedan?

Sier ikke at du ikke er slank, men kanskje ikke sylslank når du ikke er høyere.

Skrevet

Hehe,- det betyr nok at du ikke ser hypermager ut,- noe folk med mer normal høyde gjør, hvis de bruker 36...

He, he, ikke helt ening der. Jeg er 169, bruker str 36 og ser IKKE mager ut.

Skrevet

He, he, ikke helt ening der. Jeg er 169, bruker str 36 og ser IKKE mager ut.

Hmmm. Jeg forbinder str 36 med ganske så små størrelser. Hehe, med mindre vi snakker om bukser og livvidde, da.

Skrevet

Hun har vel lest innleggene til enn viss person her på DOL, da... ;)

Jeg har en frodig barm, og tror det er av denn grunn jeg ofte har blitt mistenkt for å være større enn jeg er. Mener å huske du har hatt en del innlegg om BH-er som kan tyde på at du har samme utfordring.

Skrevet

Du ser kanskje større ut pga dine "fordeler"? Ikke vondt ment vil jeg tro :)

Jeg husker en bekjent forstørret brystene og at jeg først tenkte at hun hadde lagt på seg.....

Skrevet

Hmm, jeg er 172 høy og bruker str. 36 i bukser, men jeg er absolutt ikke supermager, men vanlig slank ;-)

Skrevet

Hmm, jeg er 172 høy og bruker str. 36 i bukser, men jeg er absolutt ikke supermager, men vanlig slank ;-)

Str 36 i bukser? Hmm. Jeg har ikke noe forhold til den størrelsen når det gjelder bukser - bruker mest jeans,- og der er det jo tommer...

Men i gensere/jakker,- bruker du 36 der også? Og er ikke superslank?

Skrevet

Uansett hva hun egentlig mente, så var det en utrolig uproff kommentar å komme med fra en ekspeditør!

Hadde du vært bælfeit og kjøpt et plagg i str. 56, og hun hadde sagt: "jøss, bruker du virkelig så stor størrelse, det hadde jeg ikke trodd!", så kunne det tas for et slags kompliment. Men her, hvor kommentaren var stikk motsatt, så er det en fornærmelse.

Godt du ikke tar deg nær av det, da! :o)

Skrevet

Jeg blir litt fornærmet når jeg spør ekspeditøren om ikke de har flere bukser med 34" lengde og de mener at jeg sikkert ikke trenger mer enn 32".

Skrevet

Str 36 i bukser? Hmm. Jeg har ikke noe forhold til den størrelsen når det gjelder bukser - bruker mest jeans,- og der er det jo tommer...

Men i gensere/jakker,- bruker du 36 der også? Og er ikke superslank?

Noen dongeribukser bruker slike str framfor tommer :)

Jeg bruker str. 36 eller 29/34.

I overdeler bruker jeg som regel også str. 36, men kan innimellom kjøpe klær i str. 38.

Skrevet

Noen dongeribukser bruker slike str framfor tommer :)

Jeg bruker str. 36 eller 29/34.

I overdeler bruker jeg som regel også str. 36, men kan innimellom kjøpe klær i str. 38.

Da er du da slankere enn "normal" :-)

Men ikke mager, da - som i "ikke-kledelig-mager", sikkert.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg blir litt fornærmet når jeg spør ekspeditøren om ikke de har flere bukser med 34" lengde og de mener at jeg sikkert ikke trenger mer enn 32".

''Jeg blir litt fornærmet når jeg spør ekspeditøren om ikke de har flere bukser med 34" lengde og de mener at jeg sikkert ikke trenger mer enn 32".''

Min erfaring er bestandig at jeg ønsker lengde 32 og ekspeditørene mener jeg bør ha 34. De later til å synes at buksene helst skal subbe i bakken og mere til.

*Først fikk jeg en bukse som var for lang, og så fikk jeg en bukse som var for trang. Og en som var lang og trang på en gang, som dama sa var passe" *nynner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...