Gå til innhold

Kommentar fra ekspeditør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva hun egentlig mente, så var det en utrolig uproff kommentar å komme med fra en ekspeditør!

Hadde du vært bælfeit og kjøpt et plagg i str. 56, og hun hadde sagt: "jøss, bruker du virkelig så stor størrelse, det hadde jeg ikke trodd!", så kunne det tas for et slags kompliment. Men her, hvor kommentaren var stikk motsatt, så er det en fornærmelse.

Godt du ikke tar deg nær av det, da! :o)

Nei, jeg bare ler av det, men hun begynte å tjåke videre om lengden på buksebeina også og selv da jeg sa at jeg uansett måtte legge opp så fortsatte hun å tjatre om lengden og om de kanskje hadde den i en annen lengde... Jaja. :o)

Skrevet

''Jeg blir litt fornærmet når jeg spør ekspeditøren om ikke de har flere bukser med 34" lengde og de mener at jeg sikkert ikke trenger mer enn 32".''

Min erfaring er bestandig at jeg ønsker lengde 32 og ekspeditørene mener jeg bør ha 34. De later til å synes at buksene helst skal subbe i bakken og mere til.

*Først fikk jeg en bukse som var for lang, og så fikk jeg en bukse som var for trang. Og en som var lang og trang på en gang, som dama sa var passe" *nynner*

Vi får bytte butikker :-)

Skrevet

Merkelig kommentar det ja. Ikke akkurat det jeg tenker som et kompliment...

Skrevet

Hun mente at du ikke så ut til å passe i 36...? Uansett, teit kommentar. Jeg vet om butikken her, og betjeningen er neppe av de skarpeste. Hun lange med mørkt langt hår, er treeeeg, og ser ut som hun er fjernstyrt. :-)

Skrevet

Du ser kanskje større ut pga dine "fordeler"? Ikke vondt ment vil jeg tro :)

Jeg husker en bekjent forstørret brystene og at jeg først tenkte at hun hadde lagt på seg.....

Jeg har i motsetning til deg forminsket brystene. Da var det mange som trodde jeg hadde sleanket meg!

Skrevet

Da er du da slankere enn "normal" :-)

Men ikke mager, da - som i "ikke-kledelig-mager", sikkert.

Det har du sikkert rett i.

Så vidt jeg vet regner man vel str. 40 som "normal" str her i Norge?

Modeller bruker visst str. 34 og de kan vel kalles "tynne". Jeg føler meg ikke "tynn", men slank ;-)

Skrevet

Det blir bare gjetting, men du stod ved disken sånn at hun bare så deg fra livet og opp? Siden du er stor opptil trodde hun vel at du var det nedentil også;)

Enten det, eller så prøvde hun å være nebbete.

Skrevet

Det blir bare gjetting, men du stod ved disken sånn at hun bare så deg fra livet og opp? Siden du er stor opptil trodde hun vel at du var det nedentil også;)

Enten det, eller så prøvde hun å være nebbete.

Neida, vi snakket sammen ute på butikkgolvet også så hun hadde i alle fall sjansen til å se meg i full høyde for å si det sånn. At jeg er bredere enn str. 36 oventil (spesielt med ytterjakke på!) er en annen sak. :o) Men jeg prøvde en bluse i str. 40 og den svømte jeg i så jeg måtte ha 38.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232035021' post='4066274]

Hun mente at du ikke så ut til å passe i 36...? Uansett, teit kommentar. Jeg vet om butikken her, og betjeningen er neppe av de skarpeste. Hun lange med mørkt langt hår, er treeeeg, og ser ut som hun er fjernstyrt. :-)

*Hehe* Jeg handlet en haug klær til Snuppa der på salget i fjor, var sykt billig. Det var flere som også benyttet sjansen naturlig nok og hun foran meg kjøpte noe til fullpris og da utbrøt hun bak disken:"Bra dere kjøper noe til fullpris også da!" Øh? Selvsagt handler folk på salg....

Skrevet

I min ungdom prøvde jeg en bukse med en av disse kretsende ekspeditørene utenfor avlukket. Etterpå spurte hun meg hvordan det hadde gått. Jeg sa at den ikke passet meg, hvorpå hun sier: "Ja, det er nå ikke noe galt med buksen i hvert fall!"

Har aldri glemt den replikken..

Skrevet

I min ungdom prøvde jeg en bukse med en av disse kretsende ekspeditørene utenfor avlukket. Etterpå spurte hun meg hvordan det hadde gått. Jeg sa at den ikke passet meg, hvorpå hun sier: "Ja, det er nå ikke noe galt med buksen i hvert fall!"

*Hyler av latter* Noen (mange) skulle hatt seg et aldri så lite kurs eller flere om hvordan de behandler kunder! Den der hadde jeg aldri glemt heller!

Skrevet

*Hyler av latter* Noen (mange) skulle hatt seg et aldri så lite kurs eller flere om hvordan de behandler kunder! Den der hadde jeg aldri glemt heller!

Jeg ble veldig snurt kan jeg love deg. Selvfølelsen var ikke på topp, og ingen føler seg bra etter en mislykket bukseprøving. Men nå ler jeg.

Bukseprøving er en prøvelse synes jeg. Uansett vekt og høyde.

Skrevet

Tuller du!!???? Herre min :-)))))))

Den dama kunne ikke være helt god altså!! *ler fortsatt*

Skrevet

Tuller du!!???? Herre min :-)))))))

Den dama kunne ikke være helt god altså!! *ler fortsatt*

Helt sant:o)

Hun var sikkert veldig ung, noe jeg også var...

Skrevet

Jeg ble veldig snurt kan jeg love deg. Selvfølelsen var ikke på topp, og ingen føler seg bra etter en mislykket bukseprøving. Men nå ler jeg.

Bukseprøving er en prøvelse synes jeg. Uansett vekt og høyde.

''Bukseprøving er en prøvelse synes jeg. Uansett vekt og høyde''

Enig - et mareritt ;-)

Skrevet

*hehe* Makan...!

Skrevet

''Noen (mange) skulle hatt seg et aldri så lite kurs eller flere om hvordan de behandler kunder!''

Der er jeg helt enig. Jobber selv som butikkmedarbeider, og er kurset i kundebehandling. Lærte mye på det kurset, som jeg ellers ikke ville tenkt over.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke vet jeg hva å si til den kommentaren. Vær du bare glad for at buksa passet og var fin. :-)

Historien din fikk meg til å tenke på en hendelse fra min ungdom. For det gjaldt bukser- og da skulle de være trange (uten sammenligning til din fortelling forøvrig!). Min venninne tok ei bukse. Hun ba meg hjelpe henne trekke opp glidelåsen. Det gikk ikke, så hun la seg ned på gulvet på prøverommet. Da fikk vi glidelåsen opp. Buksa var fin- og kjempetrang. Men hun spurte ekspeditøren: "har dere et nummer MINDRE?"¨

Skrevet

Jeg har i motsetning til deg forminsket brystene. Da var det mange som trodde jeg hadde sleanket meg!

JEG har ikke forstørret brystene, men en bekjent. Kunne gjerne hatt større men ;)

Ja jeg tror brystene gjør sitt til inntrykket av kroppen.

Jeg satt på sykehuset med min sønn en gang, og da traff vi på ei dame som grein av glede, hun hadde etter mange års kamp endelig fått redusert brystene sine. Ho var også veldig stolt av sitt nye jeg. Jeg forstår veldig godt at det er en nødvendighet iblant. Og jeg gledet meg virkelig med henne. Hun hadde fremdeles flott byste, men hadde fjernet halvparten godt og vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...