Mrs D Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg skjønner det, men kan òg skjønne at det får hun ikke råd til.... De fleste jeg kjenner som får dekket barnehage/SFO får dekket en viss prosent av hva det koster. Det er jo mulig å beholde den delen av plassen man har betalt for selv og sånn unngå at barnet helt mister barnehageplassen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 De fleste jeg kjenner som får dekket barnehage/SFO får dekket en viss prosent av hva det koster. Det er jo mulig å beholde den delen av plassen man har betalt for selv og sånn unngå at barnet helt mister barnehageplassen. Man får dekket 64% av tilsynskostnadene, er det noen barnehager som gir 36% plass? Barnehagen er jo da ofte avhengig av at et annet barn har den resterende 64%-plassen for å få det til å gå rundt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Man får dekket 64% av tilsynskostnadene, er det noen barnehager som gir 36% plass? Barnehagen er jo da ofte avhengig av at et annet barn har den resterende 64%-plassen for å få det til å gå rundt. men de fleste barnehager gir 40% plass. Såpass økning i egenbetalingen som 4% bør en kunne greie om det er veldig viktig å beholde barnehageplassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.