Gå til innhold

Happy i dag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom sensuren på første store eksamen - og jeg sto!!!!

Veldig lettet og veldig glad i dag :D

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer, Jubalong! :D

Og hyggelig med en gladmelding!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Du er kjempe flink! Gratulerer!!! :)

Skrevet

Grattis, Jubalong, bra jobba! Ikke sant det er en kul følelse? Det er gøy å studere i voksen alder!

Gjest Elextra
Skrevet

Grattis, Jubalong, bra jobba! Ikke sant det er en kul følelse? Det er gøy å studere i voksen alder!

''Det er gøy å studere i voksen alder!''

Ja, man får litt gratis ved å være mer moden, men tøft ved siden av jobb, da (om det er det man gjør - har prøvd).

Skrevet

Guuuuri så bra! Gratulerer, dette kan du ja :) lykke til videre.

Skrevet

Det er helt fantastisk å studere som voksen!!! Jeg nyter det i fulle drag! Føler meg ganske ung også - sammen med alle 19-åringene ;)

Skrevet

''Det er gøy å studere i voksen alder!''

Ja, man får litt gratis ved å være mer moden, men tøft ved siden av jobb, da (om det er det man gjør - har prøvd).

Jeg studerer på fulltid. :) Hadde ikke fiksa det ved siden av full jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...