morsan Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hvem er det som kjøper andre folk premier, da?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16064412&WT.svl=Link 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 De som selger må være i pengeknipe. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Sikkert noen av de snedige folka som Ylvisbrødrene oppsøker ;p 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Samleobjekter, morsan:-) Jo, men det er en _premie_... Husker da faren min fikk sin idrettsstatuett - synes det er kjemperart at nien vil kjøpe... ja ja 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jo, men det er en _premie_... Husker da faren min fikk sin idrettsstatuett - synes det er kjemperart at nien vil kjøpe... ja ja Joda, jeg ser poenget ditt - jeg kunne heller aldri ha tenkt meg å kjøpt andre sine premier, men folk samler på det mest utrolige:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært med på å selge premier (pokaler og utmerkelser) på loppemarked, og det ble borte, ja. Kanskje noen har et sterkt ønske om å kunne skryte på seg noe de ikke har oppnådd selv? 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Joda, jeg ser poenget ditt - jeg kunne heller aldri ha tenkt meg å kjøpt andre sine premier, men folk samler på det mest utrolige:-) Ja, noen samler dertil på toalettseter...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært med på å selge premier (pokaler og utmerkelser) på loppemarked, og det ble borte, ja. Kanskje noen har et sterkt ønske om å kunne skryte på seg noe de ikke har oppnådd selv? Ja, kanskje det:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært med på å selge premier (pokaler og utmerkelser) på loppemarked, og det ble borte, ja. Kanskje noen har et sterkt ønske om å kunne skryte på seg noe de ikke har oppnådd selv? ''Kanskje noen har et sterkt ønske om å kunne skryte på seg noe de ikke har oppnådd selv?'' Samme tenkte jeg... :0) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Noen som prøver å kjøpe seg god form...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.