Gå til innhold

universet

Gjest Tror jeg trallala

Anbefalte innlegg

Gjest Tror jeg trallala
Skrevet

Er det liv på andre planeter tror du?

Det tror jeg.

Skrevet

Ja, jeg tror det er meget stor sannsynlighet for at det er en eller annen form for liv ett eller annet sted i universet, så uendelig stort som det er, der vårt solsystem er bare en liten fis i det store bildet.

Men om det kan kalles intelligent liv eller liv som er sammenlignbart med slik vi har det på jorden, vet jeg ikke.

Skrevet

Å ja! Med tanke på hvor mange planeter det finnes der ute er det er for usannsynlig at det bare skal være liv her oss oss:)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det tror jeg, faktisk, men tviler på at det er liv i den form vi kjenner det herfra.

Skrevet

''Er det liv på andre planeter tror du?''

Selvfølgelig. :o) Sannsynligvis ikke i form av mennsker akkurat, eller dyr sånn som hos oss, men liv på en eller anenn måte ja.

Skrevet

Ja, på menn som mister håret...ellers er det irrelevant. For langt unna til at vi kan finne riktig svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...