Gjest togli Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes du har gjort det riktige, så nå kan dere legge dette bak dere Når foreldrene ikke viser vilje til å samarbeide, så får de bare ha det så godt... 0 Siter
miia Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Puh, jeg sto der inne i nesten 3 kvarter og la frem alle detaljer fra kvelden hva som skjedde og hva vi vet fra tidligere. Vi er til og med ganske sikker på tidspunktet det skjedde på. Politidama sa at det hørtes sannsynlig ut at hun hadde gjort det og at jeg bare gjorde det jeg måtte gjøre. *Hurra for deg* Synes det var det absolutt rette å gjøre Kjente jeg ble litt irritert i går da jeg leste "jeg navngir ikke" - følte du feiga ut liksom... (Derfor unnlot jeg å kommentere, for det kunne blitt noe surmaget... ) Men supert at du tok mot til deg og gjennomførte! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Puh, jeg sto der inne i nesten 3 kvarter og la frem alle detaljer fra kvelden hva som skjedde og hva vi vet fra tidligere. Vi er til og med ganske sikker på tidspunktet det skjedde på. Politidama sa at det hørtes sannsynlig ut at hun hadde gjort det og at jeg bare gjorde det jeg måtte gjøre. Tøft, og riktig gjort av deg. Både i forhold til deg og dine, og ikke minst jenta. Nå kan du senke skuldrene, og ta ta helg! God helg! :0) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Puh, jeg sto der inne i nesten 3 kvarter og la frem alle detaljer fra kvelden hva som skjedde og hva vi vet fra tidligere. Vi er til og med ganske sikker på tidspunktet det skjedde på. Politidama sa at det hørtes sannsynlig ut at hun hadde gjort det og at jeg bare gjorde det jeg måtte gjøre. Tøff dame du :-) Flott! 0 Siter
McLoud Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg så at jeg også klarte å stave nicket ditt galt, beklager. Det er bare en McLoud, og han er den beste. Men skrytet av deg kan du likevel ta til deg. Det er bra, for ellers så hadde det vanket ris :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det er bra, for ellers så hadde det vanket ris :-) Hmmm... Den risingen vil jeg høre mer om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.