Gå til innhold

Jeg navngir ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes du har gjort det riktige, så nå kan dere legge dette bak dere :)

Når foreldrene ikke viser vilje til å samarbeide, så får de bare ha det så godt...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• McLoud

3

• mrxx

2

• BMS!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Puh, jeg sto der inne i nesten 3 kvarter og la frem alle detaljer fra kvelden hva som skjedde og hva vi vet fra tidligere.

Vi er til og med ganske sikker på tidspunktet det skjedde på.

Politidama sa at det hørtes sannsynlig ut at hun hadde gjort det og at jeg bare gjorde det jeg måtte gjøre.

*Hurra for deg*

Synes det var det absolutt rette å gjøre :) Kjente jeg ble litt irritert i går da jeg leste "jeg navngir ikke" - følte du feiga ut liksom... (Derfor unnlot jeg å kommentere, for det kunne blitt noe surmaget... ;) )

Men supert at du tok mot til deg og gjennomførte!

Skrevet

Puh, jeg sto der inne i nesten 3 kvarter og la frem alle detaljer fra kvelden hva som skjedde og hva vi vet fra tidligere.

Politidama sa at det hørtes sannsynlig ut at hun hadde gjort det og at jeg bare gjorde det jeg måtte gjøre.

Tøft, og riktig gjort av deg.

Både i forhold til deg og dine, og ikke minst jenta.

Nå kan du senke skuldrene, og ta ta helg!

God helg!

:0)

Skrevet

Tøff dame du :-) Flott!

Skrevet

Jeg så at jeg også klarte å stave nicket ditt galt, beklager. :)

Det er bare en McLoud, og han er den beste.

Men skrytet av deg kan du likevel ta til deg.

Det er bra, for ellers så hadde det vanket ris :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bra, for ellers så hadde det vanket ris :-)

Hmmm...

Den risingen vil jeg høre mer om. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...