Gå til innhold

Jeg har skrevet til han...........

Gjest jeg er så dum som det går an

Anbefalte innlegg

Skrevet

...............og fått svar for tre dager siden;) Går fremdeles og vet ikke hvordan jeg skal svare tilbake. Han har godt av å vente. Uansett alder, om vi kvinner er 14 eller 40, 15 eller 50 osv. så er vi like dumme;)

Skrevet

Hvorfor er du dum da?

Før det første fordi jeg aldri skulle skrevet til han. For det andre fordi jeg ikke kan bestemme meg om hva jeg skal svare, men svare skal jeg.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke ha skrevet til han?

Dumt å vente mange dager med å svare ja..jeg er en av de jentene som ikke skjønner vitsen med sånn "3 dagers regel"...Har jeg _lyst_ til å sende en meldig, så bare gjør jeg det..får jeg svar svarer jeg også.. Jeg vil heller virke litt "masete" enn å være den som ikke tar kontakt...da viser jeg iallefall at _jeg_ er interessert :) (hvis dette er snakk om en du skal/vil date)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva dette gjelder. Men sånn generelt så hadde jeg tolket det slik at du ikke hadde vært interessert hvis du ikke hadde svart på 3 dager og derfor hadde jeg kuttet ut hele greia og gått videre og ikke brukt mer tid på dette. Men det er nå meg da:-)

Skrevet

Du vet ikke _hvordan_ du skal svare tilbake, etter tre dager? Var svaret hans uklart, tvetydig eller noe sånt? Hvordan ville du selv reagert på å vente på svar (hvis han skrev noe det er naturlig å svare på) i dagevis?

Noen ganger er jeg glad det ikke var SMS som var kommunikasjonsformen da jeg var ung...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har han godt av å vente?

Hvis det går lang tid uten at jeg får svar, eller jeg ikke får svar, så regner jeg det er fordi jeg er nedprioritert. Det er ikke det som får meg til å stå på ekstra.

Så om dette er en du vil noe mer med, så vis da for all del interesse!

Gjest Jeg er så dum som det går an
Skrevet

.... og hva skrev han? :)

At det var veldig hyggelig med mail fra meg, men at truslene mine om å slutte å ta kontakt kunne oppleves som slitsomme og kontrollerende. Dette må jeg få svart på.

Videre at han svarer meg når han har tid og anledning, og han det at han ikke orker å være sosial betyr ikke at han ikke er der.

Vi har hatt kontakt en stund og vært mye flørting. I julen kom han frem til (etter å ha feiret med alle sine barn, og siste eks.) at han var ferdig med kvinner og forhold for godt (jeg kan også tro på julenissen), men at han hadde veldig sansen for meg som menneske og ønsket inderlig at vi skulle fortsette kontakten.

Jeg er veldig i tvil. Resten av emailen var hyggelig, men mer anstrengt enn før. Den glitrende humoren manglet.

Jeg kommer til å svare enn det må være et klokt svar.

Skrevet

Er dette en fortsettelseshistorie?

Ja

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva dette gjelder. Men sånn generelt så hadde jeg tolket det slik at du ikke hadde vært interessert hvis du ikke hadde svart på 3 dager og derfor hadde jeg kuttet ut hele greia og gått videre og ikke brukt mer tid på dette. Men det er nå meg da:-)

Det er en del forut.

Gjest mitt inntrykk
Skrevet

At det var veldig hyggelig med mail fra meg, men at truslene mine om å slutte å ta kontakt kunne oppleves som slitsomme og kontrollerende. Dette må jeg få svart på.

Videre at han svarer meg når han har tid og anledning, og han det at han ikke orker å være sosial betyr ikke at han ikke er der.

Vi har hatt kontakt en stund og vært mye flørting. I julen kom han frem til (etter å ha feiret med alle sine barn, og siste eks.) at han var ferdig med kvinner og forhold for godt (jeg kan også tro på julenissen), men at han hadde veldig sansen for meg som menneske og ønsket inderlig at vi skulle fortsette kontakten.

Jeg er veldig i tvil. Resten av emailen var hyggelig, men mer anstrengt enn før. Den glitrende humoren manglet.

Jeg synes dere har en noe merkelig og anstrengt, kanksje "umoden" kommunikasjon og jeg tror jeg ville avsluttet dette.

Skrevet

Jeg synes dere har en noe merkelig og anstrengt, kanksje "umoden" kommunikasjon og jeg tror jeg ville avsluttet dette.

Anstrengt ja akkurat nå, men ikke umoden.

Skrevet

Jeg har svart deg før men sier det igjen – jeg synes ikke du skal ta noe mere kontakt med denne personen. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg desverre du virker mer keen på han enn han på deg. Argumentet om at han er ferdig med forhold er etter min mening en typisk unnskyldning for å ikke såre deg :/

Er han interessert så tar han kontakt etter hvert :)

Skrevet

Jeg har svart deg før men sier det igjen – jeg synes ikke du skal ta noe mere kontakt med denne personen. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg desverre du virker mer keen på han enn han på deg. Argumentet om at han er ferdig med forhold er etter min mening en typisk unnskyldning for å ikke såre deg :/

Hvis vi skal ha kontakt videre så må det være en nøytral kontakt. Jeg er klar over det. Jeg er klar over at det skjedde noe rundt han i julen, og han kan for min del få så mye tid han vil.

Jeg er nødt til å svare mailen, så mye vet jeg. Ja han har gitt meg ganske klare dobbeltbeskjeder. Og ja jeg er mer interessert i han enn han i meg. Det har ikke vært lett å svelge, men jeg ønsker å beholde han som venn.

Skrevet

Hvorfor har han godt av å vente? Hvis du er interessert i fyren, så bør du svare såpass kjapt at han skjønner at du faktisk _er_ interessert :)

Skrevet

Enig med deg.

Skrevet

Enig med deg.

Jeg vet at jeg må holde vennskapskontakt en stund til. Min magefølelse er sterk på det. Jeg kan ikke forklare i alle små detaljer hvorfor det er slik.

Skrevet

Anstrengt ja akkurat nå, men ikke umoden.

Ikke umoden?! Høres dette modent ut:

''At det var veldig hyggelig med mail fra meg, men at truslene mine om å slutte å ta kontakt kunne oppleves som slitsomme og kontrollerende.''

Det synes ikke jeg gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...