Gjest jeg er så dum som det går an Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ikke umoden?! Høres dette modent ut: ''At det var veldig hyggelig med mail fra meg, men at truslene mine om å slutte å ta kontakt kunne oppleves som slitsomme og kontrollerende.'' Det synes ikke jeg gitt... Kanskje ikke når du tar en setning ut av hele sammenhengen. Var det jeg eller han som var umoden? Egentlig synes jeg det er umodent av deg å ta en setning til å bruke som argument for hvor umodne vi er. 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ikke umoden?! Høres dette modent ut: ''At det var veldig hyggelig med mail fra meg, men at truslene mine om å slutte å ta kontakt kunne oppleves som slitsomme og kontrollerende.'' Det synes ikke jeg gitt... Har man den kommunikasjonen i starten...Ja da vet ikke jeg hvor liv laga det er. 0 Siter
Gjest jeg er så dum som det går an Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har man den kommunikasjonen i starten...Ja da vet ikke jeg hvor liv laga det er. STARTEN????????? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Kanskje ikke når du tar en setning ut av hele sammenhengen. Var det jeg eller han som var umoden? Egentlig synes jeg det er umodent av deg å ta en setning til å bruke som argument for hvor umodne vi er. Uansett så hadde jeg blitt meget "avtent" om en kar hadde sagt at om jeg ikke svarte ham på meldingene snart så ville han kutte ut å ta kontakt. Det hadde kanskje vært en grunn til at han ikke fikk svar da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.