Gjest søker sommerjobber Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er student og har i mange år hatt sommerjobb i hjembygda. Nå har jeg lyst til å prøve noe nytt og spennende, komme meg litt bort både fra hjembygda og studiestedet. Jeg tenker helst på jobber der jeg kan bo i nærheten og som det eksisterer et lite miljø rundt, slik at jeg kan bli kjent med nye (er jo ikke bare lett å jobbe i en fremmed by et par måneder uten å kjenne noen.) Er det noen som har noen forslag til spennende sommerjobber? Kanskje jobber de har hatt selv? 0 Siter
calendula Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Leder på sommerleir for barn/utviklingshemmede. Ofte har leirstedene flere leire etter hverandre. Du bor på stedet. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hvilke interesser/talenter har du? 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Du sier ingenting om hva du studerer og hva du kan eller passer til, f. eks. om du behersker flere språk. Men når det gjelder spennende sommerjobb tenker jeg reiseliv. F. eks. et høyfjellshotell eller annet hotell der man kan bo, samt museer og andre steder som trenger guider i sommersesongen. 0 Siter
Gjest søker sommerjobber Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hvilke interesser/talenter har du? Jeg behersker engelsk skriftlig og muntlig svært godt (nivå 5), og tysk skriftlig og muntlig godt (nivå 4). Ellers liker jeg å jobbe med mennesker, men ikke i pleie- omsorgsyrker. Har jobbet litt på kontor tildligere. Er akkurat ferdig med en bachelorgrad i statsvitenskap, men trenger nødvedigvis ikke noe relevant. Det jeg synes er vanskelig er å komme på steder det kunne være interessant å jobbe, så hvis du har noen erfaringer \ forslag hadde det vært bra. 0 Siter