Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å sovne... *gjesp*

Da blir mannen min fornøyd...*haha* ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Når vi er hjemme er våre fredager ganske forutsigbare - kos med barna - gullrekka med litt øl og snacks attåt, og ganske tidlig i seng :-)

Gjest Moffedille
Skrevet

Godt å sove ; )

Her blir det tv titting i kveld,får se om det er noe på boxen!

Skrevet

Jeg setter meg snart i bilen og kjører til fjells. Der blir det ferdigpizza og vin, tv og bok.

''Gleder seg*

Gjest ViViola
Skrevet

Som alltid når jeg er hjemme alene, så planlegger jeg å gjøre masse rart. Men jeg er rimelig sikker på at jeg - som alltid - henger på sofan når ungene er i seng og ser ferdig gullrekka før jeg tusler i seng. :-)

Nå er det grønnsaker og dip på programmet, det blir jo godt. :-)

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra jobb. Skal straks hoppe i dusjen og etterpå skal jeg til en venninne og drikke litt vin :-)

God helg! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har allerede duppet litt i sofaen, så nå er jeg våken. Jeg legger ungene om en times tid, så er jeg alene et par timer før mannen min kommer hjem. Jeg har ingen spesielle planer.

Du får ta deg en luftetur slik at ikke mannen din kjeder seg i kveld ;) Da våkner du..!

Skrevet

Ikke mye fornuftig her. Sløver foran pc/tv... Fredagene er sløvedager her i huset, så sant vi ikke har avtaler (og det er forbaska godt å ikke ha i dag)

Skrevet

Kom hjem fra jobb for en times tid siden.. spist litt, og ser på cæsar og surfer. :) Etter cæsar skal jeg trene på elipse-maskinen min, og styrke på matte. Lagt over masse kul musikk på Ipoden. :o) dusing, tv-titting og natta..

Sønnen er hos faren sin, og samboern jobber sent i kveld. Deilig med litt tid for seg selv faktisk :) Dette blir en avslappende og bra helg tror jeg! :) God helg!

Skrevet

Jeg skal på byen med en venninne. Jeg må bare få gjort meg litt penere først. Vet ikke helt hvordan det skal gå til, for i dag ser jeg litt bedrøvelig ut, men jeg finner vel på noe lurt. Det håper jeg i hvert fall:/

Skrevet

*Hehe* Min påsto at han ville bli fornøyd om jeg sovnet klokka ni i kveld for da fikk han litt fred. :-P Jeg kysset ham i nakken og påsto at det hadde nå blitt kjedelig for ham om jeg aldri ville og da svarte han kjapt:"Da hadde jeg blitt sur!" ;o) Han er stort sett blid som en sol da. :o)

Skrevet

Eg har akkurat satt meg ned i sofaen, etter å ha jobba på yttertaket mitt frem til no.

Begynte på jobb 0830, var ferdig 1400 og gikk på fjellet etter det jobba eg på taket, har ikkje rukket å spise middag en gang. *puh*

Skrevet

Da blir nok mann skuffa ja! Hehe! ;0)

I kveld slapper jeg av med data og tv. Har cola i glaset, og hentet meg litt smågodt og ostepoop *glise*

Skal inn å ha meg et bad senere. Nyte...

Ungene sover, huset er rent og ryddig. Stillhet....Deilig!

Gleder meg til imorgen, da skal jeg ha jentene på taco.

God helg!

candyqueen_83
Skrevet

I kveld hentet vi valpen vår. Så nå sover han så søtt ved siden av meg på sofaen :o)

Skrevet

I kveld hentet vi valpen vår. Så nå sover han så søtt ved siden av meg på sofaen :o)

Åå, så moro!

Håper natta blir rolig for dere begge.

:0)

candyqueen_83
Skrevet

Åå, så moro!

Håper natta blir rolig for dere begge.

Ble relativt rolig. Var ute en tur kl 5, deretter sov han til kvart på ti :o) Pep litt innimellom, men roet seg fort da jeg småpratet til han :o)

Skrevet

Ble relativt rolig. Var ute en tur kl 5, deretter sov han til kvart på ti :o) Pep litt innimellom, men roet seg fort da jeg småpratet til han :o)

Det var jo godt. Valper er bare herlige!

Kos deg masse.

Skrevet

Hi - hi :-)

I går kveld var jeg ikke på DOL - var på fest med venninner :-)

Juhuuuuuu - strawberry dequerie og tyrkershots :-DDDD

I kveld er vi hjemme, og venter besøk av et vennepar klokka ni. Skal snart begynne med maten.

Skrevet

Åhhh, dere må kose dere.

Dråget mitt er 10 år idag, tiden går jammen fort. Kos dere med valpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...