Gå til innhold

Hvilke idrettsutøvere liker du best?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Dag Erik Pedersen og Dag Otto lauritsen er mine favoritter.

De virker så jordnære og skjønne, med masse humoristisk sans;)))

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• AneM1365380603

16

• Lotte :o)

15

• Lillemus

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har glemt navnet men han har spillt fotball i Manchester United i mange år, tror han er sunnmøring, han har rødt krølla hår.

Og er usedvanlig jordnær, ydmyk og beskjeden.

Suverent forbilde for ungdommen, og en god ambassadør for toppidrett.

Skrevet

Zlatan. Han er ikke jordnær i det hele tatt. Tonie liker! :)

AneM1365380603
Skrevet

Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken.

Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D

hidi, the scorpion
Skrevet

Har glemt navnet men han har spillt fotball i Manchester United i mange år, tror han er sunnmøring, han har rødt krølla hår.

Og er usedvanlig jordnær, ydmyk og beskjeden.

Suverent forbilde for ungdommen, og en god ambassadør for toppidrett.

Ole Gunnar Solskjaer! Ja, han er og fantastisk!

hidi, the scorpion
Skrevet

tonie får lov til å like;))

hidi, the scorpion
Skrevet

Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken.

Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D

De to førstnevnte er helt skjønne, enig;)

Liker Frode jeg også, men han er litt innesluttet, eller?

hidi, the scorpion
Skrevet

Berit Aunli

Hun er jo òg bare skjønn, ja;)

AneM1365380603
Skrevet

Han ser slesk ut og spiller med feil flagg på brystet, men det har jeg sagt før ;)

Skrevet

Ole Gunnar Solskjaer! Ja, han er og fantastisk!

Akkurat! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Holger "Prikken" Lauring

Er jeg dum? Har dessverre aldri hørt om vedkommende;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Han ser slesk ut og spiller med feil flagg på brystet, men det har jeg sagt før ;)

He, he;)

AneM1365380603
Skrevet

De to førstnevnte er helt skjønne, enig;)

Liker Frode jeg også, men han er litt innesluttet, eller?

Han ser både innesluttet og følsom ut. Det er noe tøft og sårbart over han på samme tid, og det liker jeg. Jeg synes han er utrolig pen. Det er mange lekre skiskyttere, men kanskje ikke så mange norske. Tyskerne har noen flotte med helt mørk brune øyne. Det er lekkert.

hidi, the scorpion
Skrevet

Han ser både innesluttet og følsom ut. Det er noe tøft og sårbart over han på samme tid, og det liker jeg. Jeg synes han er utrolig pen. Det er mange lekre skiskyttere, men kanskje ikke så mange norske. Tyskerne har noen flotte med helt mørk brune øyne. Det er lekkert.

Frode har noe sårbart over seg! Jeg synes ikke han er kjekk, men ønsker han bestandig det beste...

Ja, tyskerne har noen godbiter;))

Jeg tenkte mer på personlighet, jeg da;) Sven Fischer var jo òg skjønn da!!!

Skrevet

tonie får lov til å like;))

Bra! Jeg må få legge til at jeg er generelt skeptisk til idrettsutøvere. De er for prektige og flotte og flinke. Jeg er alltid skeptisk til mennesker som har et så voldsomt konkurranseinstinkt at de havner i eliten. De er _ikke_ perfekte, det skal ingen narre meg til å tro. De må bare være superegoister som prioriterer seg selv langt over koner og barn og alt annet som står i veien, ellers hadde de aldri nådd så langt. Derfor liker jeg Zlatan. Han er i alle fall ærlig:)

Skrevet

Hehe, ja vi blir nok aldri enige der. De treigingene du liker er så....Treige.

;)

Skrevet

Vanskelig å si, Ole Klemetsen liker jeg i hvert fall IKKE! Gøran Sørloth er jo bra da, og han syklisten:-)

Ellers er jeg veldig lite inne i diverse sportsutøvere, må jeg innrømme:-)

Skrevet

Holger "Prikken" Lauring

Ha! Jeg leste "Pikken" og lurte på hvorfor han hadde fått _det_ tilnavnet;-) Sent fredagkveld for Bookworm *rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...