hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Dag Erik Pedersen og Dag Otto lauritsen er mine favoritter. De virker så jordnære og skjønne, med masse humoristisk sans;))) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har glemt navnet men han har spillt fotball i Manchester United i mange år, tror han er sunnmøring, han har rødt krølla hår. Og er usedvanlig jordnær, ydmyk og beskjeden. Suverent forbilde for ungdommen, og en god ambassadør for toppidrett. 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Zlatan. Han er ikke jordnær i det hele tatt. Tonie liker! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken. Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Har glemt navnet men han har spillt fotball i Manchester United i mange år, tror han er sunnmøring, han har rødt krølla hår. Og er usedvanlig jordnær, ydmyk og beskjeden. Suverent forbilde for ungdommen, og en god ambassadør for toppidrett. Ole Gunnar Solskjaer! Ja, han er og fantastisk! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Zlatan. Han er ikke jordnær i det hele tatt. Tonie liker! tonie får lov til å like;)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken. Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D De to førstnevnte er helt skjønne, enig;) Liker Frode jeg også, men han er litt innesluttet, eller? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Berit Aunli Hun er jo òg bare skjønn, ja;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Zlatan. Han er ikke jordnær i det hele tatt. Tonie liker! Han ser slesk ut og spiller med feil flagg på brystet, men det har jeg sagt før 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ole Gunnar Solskjaer! Ja, han er og fantastisk! Akkurat! :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Holger "Prikken" Lauring Er jeg dum? Har dessverre aldri hørt om vedkommende;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Han ser slesk ut og spiller med feil flagg på brystet, men det har jeg sagt før He, he;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 De to førstnevnte er helt skjønne, enig;) Liker Frode jeg også, men han er litt innesluttet, eller? Han ser både innesluttet og følsom ut. Det er noe tøft og sårbart over han på samme tid, og det liker jeg. Jeg synes han er utrolig pen. Det er mange lekre skiskyttere, men kanskje ikke så mange norske. Tyskerne har noen flotte med helt mørk brune øyne. Det er lekkert. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Han ser både innesluttet og følsom ut. Det er noe tøft og sårbart over han på samme tid, og det liker jeg. Jeg synes han er utrolig pen. Det er mange lekre skiskyttere, men kanskje ikke så mange norske. Tyskerne har noen flotte med helt mørk brune øyne. Det er lekkert. Frode har noe sårbart over seg! Jeg synes ikke han er kjekk, men ønsker han bestandig det beste... Ja, tyskerne har noen godbiter;)) Jeg tenkte mer på personlighet, jeg da;) Sven Fischer var jo òg skjønn da!!! 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 tonie får lov til å like;)) Bra! Jeg må få legge til at jeg er generelt skeptisk til idrettsutøvere. De er for prektige og flotte og flinke. Jeg er alltid skeptisk til mennesker som har et så voldsomt konkurranseinstinkt at de havner i eliten. De er _ikke_ perfekte, det skal ingen narre meg til å tro. De må bare være superegoister som prioriterer seg selv langt over koner og barn og alt annet som står i veien, ellers hadde de aldri nådd så langt. Derfor liker jeg Zlatan. Han er i alle fall ærlig:) 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Han ser slesk ut og spiller med feil flagg på brystet, men det har jeg sagt før Hehe, ja vi blir nok aldri enige der. De treigingene du liker er så....Treige. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Vanskelig å si, Ole Klemetsen liker jeg i hvert fall IKKE! Gøran Sørloth er jo bra da, og han syklisten:-) Ellers er jeg veldig lite inne i diverse sportsutøvere, må jeg innrømme:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Holger "Prikken" Lauring Ha! Jeg leste "Pikken" og lurte på hvorfor han hadde fått _det_ tilnavnet;-) Sent fredagkveld for Bookworm *rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.