Gå til innhold

Hvilke idrettsutøvere liker du best?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Frode har noe sårbart over seg! Jeg synes ikke han er kjekk, men ønsker han bestandig det beste...

Ja, tyskerne har noen godbiter;))

Jeg tenkte mer på personlighet, jeg da;) Sven Fischer var jo òg skjønn da!!!

Ja, jeg nevnte et par stykker med fin personlighet, men jeg har en egen evne til å vri tema litt når det gjelder mannfolk ;) Nå har jeg sett så mye skiskyting i det siste at jeg bare måtte... Håper du tilgir meg :)

Sven Fischer er ikke akkurat min smak. Jeg husker godt da han var sammen med en norsk skiskytter. Han var mer min smak på den tiden. Jeg lurer på hvor det er blitt av han. I år er han jo ikke med på det tyske laget. Har han lagt opp, mon tro?

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• AneM1365380603

16

• Lotte :o)

15

• Lillemus

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Vanskelig å si, Ole Klemetsen liker jeg i hvert fall IKKE! Gøran Sørloth er jo bra da, og han syklisten:-)

Ellers er jeg veldig lite inne i diverse sportsutøvere, må jeg innrømme:-)

Se på dette:

http://lister.vg.no/?do=show&id=18108

Du husker vel da Berit Aunlie var på sitt beste?

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, ja vi blir nok aldri enige der. De treigingene du liker er så....Treige.

;)

Gå nå på byen med deg ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Bra! Jeg må få legge til at jeg er generelt skeptisk til idrettsutøvere. De er for prektige og flotte og flinke. Jeg er alltid skeptisk til mennesker som har et så voldsomt konkurranseinstinkt at de havner i eliten. De er _ikke_ perfekte, det skal ingen narre meg til å tro. De må bare være superegoister som prioriterer seg selv langt over koner og barn og alt annet som står i veien, ellers hadde de aldri nådd så langt. Derfor liker jeg Zlatan. Han er i alle fall ærlig:)

I dag er nok konkurransen mye tøffere enn for 20-30 år siden!

Det var ikke så mange "primadonnaer" da;)

Når det er sagt, så tror jeg ikke at idrettsutøvere er mer egoistiske enn mange arbeidsnarkomane....

Skrevet

Gå nå på byen med deg ;)

Jeg kan da ikke gå nå! Jeg har jo ikke sminket meg engang. Dere må nok leve med meg minst en halvtime til. Jeg liker veldig godt å sminkedoleølle! Litt maskara, så svare på et innlegg, så en slurk øl. Litt mer maskara, nytt svar, mer øl. Det hender at venninnen min blir litt utålmodig;)

Skrevet

Se på dette:

http://lister.vg.no/?do=show&id=18108

Du husker vel da Berit Aunlie var på sitt beste?

''Du husker vel da Berit Aunlie var på sitt beste?''

VM-gull i 1982 - da var jeg 4 år

OL-gull i 1984 - da var jeg 6 år

:-)

Har ikke de helt store minnene om henne, må jeg innrømme:-)

Skrevet

I dag er nok konkurransen mye tøffere enn for 20-30 år siden!

Det var ikke så mange "primadonnaer" da;)

Når det er sagt, så tror jeg ikke at idrettsutøvere er mer egoistiske enn mange arbeidsnarkomane....

Det kan du nok ha rett i. Men det er den heltedyrkelsen de etterstreber som gjør meg irritert. Det er så typisk idrettsutøvere å stå fram som store helter i alle blader og aviser med sine perfekte familier. Jeg tror ikke på dem. Det er noe som skurrer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vanskelig å si, Ole Klemetsen liker jeg i hvert fall IKKE! Gøran Sørloth er jo bra da, og han syklisten:-)

Ellers er jeg veldig lite inne i diverse sportsutøvere, må jeg innrømme:-)

Hvem syklist?

Jeg elsker idrett;) Men skjønner godt at ikke alle er som meg;)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Er jeg dum? Har dessverre aldri hørt om vedkommende;(

Kjent skøyteløper fra 20-tallet. Rask som en prikk, som man da den gang.

Skrevet

''Du husker vel da Berit Aunlie var på sitt beste?''

VM-gull i 1982 - da var jeg 4 år

OL-gull i 1984 - da var jeg 6 år

:-)

Har ikke de helt store minnene om henne, må jeg innrømme:-)

Nå klarte jeg å bruke "må jeg innrømme" i to innlegg etter hverandre - skikkelig språkrik i kveld:-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan da ikke gå nå! Jeg har jo ikke sminket meg engang. Dere må nok leve med meg minst en halvtime til. Jeg liker veldig godt å sminkedoleølle! Litt maskara, så svare på et innlegg, så en slurk øl. Litt mer maskara, nytt svar, mer øl. Det hender at venninnen min blir litt utålmodig;)

Du får ta den tiden du trenger :) Selv sitter jeg med kaffekoppen, men jeg har både øl og vin liggende i tilfelle jeg får lyst på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg nevnte et par stykker med fin personlighet, men jeg har en egen evne til å vri tema litt når det gjelder mannfolk ;) Nå har jeg sett så mye skiskyting i det siste at jeg bare måtte... Håper du tilgir meg :)

Sven Fischer er ikke akkurat min smak. Jeg husker godt da han var sammen med en norsk skiskytter. Han var mer min smak på den tiden. Jeg lurer på hvor det er blitt av han. I år er han jo ikke med på det tyske laget. Har han lagt opp, mon tro?

Du er definitivt tilgitt;) Ja, Sven Fischer har lagt opp, dessverre, han sjarmerte jo de fleste nordmenn fordi han snakket norsk;)

Jeg ser jo også på gutta, uansett hvilken anledning, he, he

Skrevet

Hvem syklist?

Jeg elsker idrett;) Men skjønner godt at ikke alle er som meg;)

Dag Otto Lauritsen (jeg sitter å ser på denne konkurransen, så det var egentlig de jeg tok utgangspukt i) :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kan du nok ha rett i. Men det er den heltedyrkelsen de etterstreber som gjør meg irritert. Det er så typisk idrettsutøvere å stå fram som store helter i alle blader og aviser med sine perfekte familier. Jeg tror ikke på dem. Det er noe som skurrer.

Er det _de_ eller aviser og TV, som setter dem på en pidestall?

Tror du kanskje tenker mer på fotballidoler enn vanlige sportsutøvere, eller?

hidi, the scorpion
Skrevet

Kjent skøyteløper fra 20-tallet. Rask som en prikk, som man da den gang.

Litt tidlig for meg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Dag Otto Lauritsen (jeg sitter å ser på denne konkurransen, så det var egentlig de jeg tok utgangspukt i) :-)

Han er bare helskjønn;)))

Og for en humoristisk sans! Har fulgt med på "Tour de France", og han kommenterer så vidunderlig, he,he!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ha! Jeg leste "Pikken" og lurte på hvorfor han hadde fått _det_ tilnavnet;-) Sent fredagkveld for Bookworm *rødme*

Jasså...?

Brukte den som styrestav da eller????

;)))

Skrevet

Jasså...?

Brukte den som styrestav da eller????

;)))

Det kan hende;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Høres ut som meg, jo;)))

Hellebedussen altså.....

Skrevet

Har glemt navnet men han har spillt fotball i Manchester United i mange år, tror han er sunnmøring, han har rødt krølla hår.

Og er usedvanlig jordnær, ydmyk og beskjeden.

Suverent forbilde for ungdommen, og en god ambassadør for toppidrett.

Har også stor sans for Marit Bjørgen, sjøl om ho kan være litt sutrekjerring når det ikkje går så bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...