Gjest Elextra Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har sans for mange av skiskytterne, de virker som noen fine typer og skiskyting er en fantastisk idrett. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Har sans for mange av skiskytterne, de virker som noen fine typer og skiskyting er en fantastisk idrett. Det er min favorittidrett! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har sans for mange av skiskytterne, de virker som noen fine typer og skiskyting er en fantastisk idrett. Ja, det er noe av det kjekkeste jeg kan se på i allefall. Spesielt er det spennende å se jaktstart, fellesstart og stafett. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har sans for mange av skiskytterne, de virker som noen fine typer og skiskyting er en fantastisk idrett. De er a) kjekkere på TV og de er så SMÅ! :-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Aksel Lund Svindal :-) Virker utrolig sympatisk i tillegg til sitt fordelaktige ytre :-) Har en helt egen utstråling, synes jeg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Aksel Lund Svindal :-) Virker utrolig sympatisk i tillegg til sitt fordelaktige ytre :-) Har en helt egen utstråling, synes jeg. Ikke sant, jeg kan ikke huske alle, men jeg ble sååå glad på hans vegne etter et flott comeback!!! 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Du får ta den tiden du trenger Selv sitter jeg med kaffekoppen, men jeg har både øl og vin liggende i tilfelle jeg får lyst på. Det får du nok. Nå begynner dere damene her å bli skikkelig heite på disse idrettsgutta, så når gubbene har sovna på sofaen etter Grosvold trengs det litt promille for å holde motet oppe;) Jeg er fortsatt ikke helt ferdig altså. Jeg ser ikke helt ut som meg selv i dag, men jeg kan ikke helt sette fingeren på hvor feilen ligger:/ 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har også stor sans for Marit Bjørgen, sjøl om ho kan være litt sutrekjerring når det ikkje går så bra. Marit Bjørgan er ei skikkelig sutre kjerring av dimensjoner, hun blir sur når hun ikke vinner. Og så begynner hun alle setninger med pipestemmen sin med å si "neeii" og alt hun sier er om "kroppen min", kroppen min ditt og kroppen min datt. Hun burde gå på kurs for å lære å snakke skikkelig slik hun kan snakke på en skikkelig måte. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Marit Bjørgan er ei skikkelig sutre kjerring av dimensjoner, hun blir sur når hun ikke vinner. Og så begynner hun alle setninger med pipestemmen sin med å si "neeii" og alt hun sier er om "kroppen min", kroppen min ditt og kroppen min datt. Hun burde gå på kurs for å lære å snakke skikkelig slik hun kan snakke på en skikkelig måte. Hehe...Du er ikkje fan av Marit Bjørgen tydeligvis. Men eg liker ikkje sutringa eg heller, men eg liker rumpeballene hennes når ho går i motbakke. :-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ikke sant, jeg kan ikke huske alle, men jeg ble sååå glad på hans vegne etter et flott comeback!!! Ja, han er i en klasse for seg i mitt hode:-) Og det var så flott med comebacket hans, og seiere:-) Men det som er enda finere er å se hvordan han tar det når han ikke vinner! Ingenting får rokket ved hans ro og flotte utstråling:-) Nå blir jeg nesten poetisk her ....:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ja, han er i en klasse for seg i mitt hode:-) Og det var så flott med comebacket hans, og seiere:-) Men det som er enda finere er å se hvordan han tar det når han ikke vinner! Ingenting får rokket ved hans ro og flotte utstråling:-) Nå blir jeg nesten poetisk her ....:-) Han er veldig sympatisk, men ikke noe sikleobjekt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Marit Bjørgan er ei skikkelig sutre kjerring av dimensjoner, hun blir sur når hun ikke vinner. Og så begynner hun alle setninger med pipestemmen sin med å si "neeii" og alt hun sier er om "kroppen min", kroppen min ditt og kroppen min datt. Hun burde gå på kurs for å lære å snakke skikkelig slik hun kan snakke på en skikkelig måte. Jeg er heller ikke noen stor fan av Marit Bjørgan. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 De er a) kjekkere på TV og de er så SMÅ! :-) "Fine typer" betyr ikke nødvendigvis sexy . 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hehe...Du er ikkje fan av Marit Bjørgen tydeligvis. Men eg liker ikkje sutringa eg heller, men eg liker rumpeballene hennes når ho går i motbakke. :-) Enig med høstløv her, altså... Synes du ikke at hun er litt "mandig" i framtoningen da, Geir? Bortsett fra pipestemmen, da :-) Det synes jeg. 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Han er veldig sympatisk, men ikke noe sikleobjekt. Joooo....skjønner ikke at du ikke ser det, AneM...:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Han er veldig sympatisk, men ikke noe sikleobjekt. ''sikleobjekt'' *LOL* Nå er det vel langrennsgutta som sikler mest, da! Men særlig sexy er de ikke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 ''sikleobjekt'' *LOL* Nå er det vel langrennsgutta som sikler mest, da! Men særlig sexy er de ikke. Den som sikler aller mest må da være Ole Einar Bjørndalen. 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Marit Bjørgan er ei skikkelig sutre kjerring av dimensjoner, hun blir sur når hun ikke vinner. Og så begynner hun alle setninger med pipestemmen sin med å si "neeii" og alt hun sier er om "kroppen min", kroppen min ditt og kroppen min datt. Hun burde gå på kurs for å lære å snakke skikkelig slik hun kan snakke på en skikkelig måte. For det første heter hun Bjørgen, ikke Bjørgan. For det andre: Hvem er det som legger opp til alle spekulasjoner og analyser om form og formsvikt og kanskje litt for mye trening og hvorfor gikk det ikke så bra i dag? Det er definitivt ikke idrettsutøverne. De prøver bare så godt de kan å svare på altfor mange dumme spørsmål. Alt skal evalueres og tværes ut og hvorfor og hvorfor. Og ærlig talt: Skal toneleiet til stemmen hennes avgjøre hvorvidt du liker henne eller ikke? Ville du like det om folk bedømte deg etter hvor i skalaen stemmen din ligger? Min kloke mor bruker å si at har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft. Spørsmålet var hvem du liker best, ikke dårligst. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Enig med høstløv her, altså... Synes du ikke at hun er litt "mandig" i framtoningen da, Geir? Bortsett fra pipestemmen, da :-) Det synes jeg. ''Synes du ikke at hun er litt "mandig" i framtoningen da, Geir?'' Jo ho er jo det, men ho har ei kjempesexy rompe synes eg og et sjarmerende smil (når ho smiler). :-) Eg såg ho i shorts en gang og ho hadde fryktelig store og mange muskler, det blei litt for mye og ho fikk litt "mannekropp." Men, eg liker ho allikevel. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 ''sikleobjekt'' *LOL* Nå er det vel langrennsgutta som sikler mest, da! Men særlig sexy er de ikke. Jeg synes ikke at skigutta er de minst siklende, tenk bare på når Ole Einar Bjørndalen kommer over målstreken, med sikkelet hengende fra nesen og helt ned til navla. (Jeg grøsser) Ikke særlig lekkert det vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.