Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Den som sikler aller mest må da være Ole Einar Bjørndalen. Det kan han ikke noe for. Det er seigt slim som kommer opp ved anstrengelse. Idrettsuøverne kan ikke ta hensyn til at det ser udelikat ut. En hardt arbeidende kropp må få lov til å kvitte seg med avfallsstoffer. 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 ''Synes du ikke at hun er litt "mandig" i framtoningen da, Geir?'' Jo ho er jo det, men ho har ei kjempesexy rompe synes eg og et sjarmerende smil (når ho smiler). :-) Eg såg ho i shorts en gang og ho hadde fryktelig store og mange muskler, det blei litt for mye og ho fikk litt "mannekropp." Men, eg liker ho allikevel. Ok. Jeg respekterer det :-) 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er heller ikke noen stor fan av Marit Bjørgan. Hvem er Marit Bjørgan? En kloning av Marit Bjørgen og Mari Bjørgan? 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes ikke at skigutta er de minst siklende, tenk bare på når Ole Einar Bjørndalen kommer over målstreken, med sikkelet hengende fra nesen og helt ned til navla. (Jeg grøsser) Ikke særlig lekkert det vel. Tror du det er meningen at det skal være lekkert? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hvem er Marit Bjørgan? En kloning av Marit Bjørgen og Mari Bjørgan? Jadda Jeg ser at det er feil. 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 For det første heter hun Bjørgen, ikke Bjørgan. For det andre: Hvem er det som legger opp til alle spekulasjoner og analyser om form og formsvikt og kanskje litt for mye trening og hvorfor gikk det ikke så bra i dag? Det er definitivt ikke idrettsutøverne. De prøver bare så godt de kan å svare på altfor mange dumme spørsmål. Alt skal evalueres og tværes ut og hvorfor og hvorfor. Og ærlig talt: Skal toneleiet til stemmen hennes avgjøre hvorvidt du liker henne eller ikke? Ville du like det om folk bedømte deg etter hvor i skalaen stemmen din ligger? Min kloke mor bruker å si at har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft. Spørsmålet var hvem du liker best, ikke dårligst. Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? Det er jo helt vanlig at det kommer forslag til kandidater i slike tråder - og så blir det diskusjon om forslagene :-) 0 Siter
Gjest P.K.T. Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Kjetil Andre Aamodt og Lasse Kjus 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Tror du det er meningen at det skal være lekkert? Sitat: "Tror du det er meningen at det skal være lekkert?" Det har jeg ikke tenkt på, men lekkert er det absolutt ikke å se på. 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Sitat: "Tror du det er meningen at det skal være lekkert?" Det har jeg ikke tenkt på, men lekkert er det absolutt ikke å se på. Han har neppe bedt om disse nærbildene. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 For det første heter hun Bjørgen, ikke Bjørgan. For det andre: Hvem er det som legger opp til alle spekulasjoner og analyser om form og formsvikt og kanskje litt for mye trening og hvorfor gikk det ikke så bra i dag? Det er definitivt ikke idrettsutøverne. De prøver bare så godt de kan å svare på altfor mange dumme spørsmål. Alt skal evalueres og tværes ut og hvorfor og hvorfor. Og ærlig talt: Skal toneleiet til stemmen hennes avgjøre hvorvidt du liker henne eller ikke? Ville du like det om folk bedømte deg etter hvor i skalaen stemmen din ligger? Min kloke mor bruker å si at har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft. Spørsmålet var hvem du liker best, ikke dårligst. Det var å dra innlegget mitt alt for langt ut på viddene og vri og vrenge på uttalelsene mine. Jeg vil ikke ta opp noen diskusjon om dine meninger om mine uttalelser, meningene dine, bør stå for seg selv. 0 Siter
Babette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Det var å dra innlegget mitt alt for langt ut på viddene og vri og vrenge på uttalelsene mine. Jeg vil ikke ta opp noen diskusjon om dine meninger om mine uttalelser, meningene dine, bør stå for seg selv. Du mobber navngitte idrettsutøvere på et offentlig nettsted, og det attpåtil for ting de ikke kan noe for. 0 Siter
Colette Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Du mobber navngitte idrettsutøvere på et offentlig nettsted, og det attpåtil for ting de ikke kan noe for. Ærlig talt....Tror du Marit Bjørgen er en dame som lar seg mobbe? De er kjendiser, og kjendiser må tåle at folk har en mening om dem. Noen liker dem- og noen liker dem ikke, og det tror jeg de tåler. Summen av meningene blir vel stort sett "grei" til slutt, vil jeg tro. Synes ikke du skal misbruke et så alvorlig ord som "mobbing". 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Litt tidlig for meg;) Nuvel. Du har kanskje hørt om broren, Konrad "Svansen-Hansen" Lauring? Badminton-spiller med en respektabel 5-pass i NM i 1939. Havnet dessverre på feil side under krigen, og har har nok gått i glemmeboken selv om han delte en pjolter med Max Manus påsken 37. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Marit Bjørgan er ei skikkelig sutre kjerring av dimensjoner, hun blir sur når hun ikke vinner. Og så begynner hun alle setninger med pipestemmen sin med å si "neeii" og alt hun sier er om "kroppen min", kroppen min ditt og kroppen min datt. Hun burde gå på kurs for å lære å snakke skikkelig slik hun kan snakke på en skikkelig måte. Og hun kunne gjerne ha tatt ut piercingen i øyenbrynet snart, det er liksom litt ut nå:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er heller ikke noen stor fan av Marit Bjørgan. Ikke jeg heller... 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 For det første heter hun Bjørgen, ikke Bjørgan. For det andre: Hvem er det som legger opp til alle spekulasjoner og analyser om form og formsvikt og kanskje litt for mye trening og hvorfor gikk det ikke så bra i dag? Det er definitivt ikke idrettsutøverne. De prøver bare så godt de kan å svare på altfor mange dumme spørsmål. Alt skal evalueres og tværes ut og hvorfor og hvorfor. Og ærlig talt: Skal toneleiet til stemmen hennes avgjøre hvorvidt du liker henne eller ikke? Ville du like det om folk bedømte deg etter hvor i skalaen stemmen din ligger? Min kloke mor bruker å si at har du ikke noe positivt å si, så hold kjeft. Spørsmålet var hvem du liker best, ikke dårligst. Jadda mamma! Eller forresten - nei, jeg kommer til å fortsette med mine betraktninger og diskusjoner... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 ''Du husker vel da Berit Aunlie var på sitt beste?'' VM-gull i 1982 - da var jeg 4 år OL-gull i 1984 - da var jeg 6 år :-) Har ikke de helt store minnene om henne, må jeg innrømme:-) Jeg trodde du var eldre, for du har ofte snakket om dine mange år med sykdom FM og/eller ME. . 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg trodde du var eldre, for du har ofte snakket om dine mange år med sykdom FM og/eller ME. . Ble syk for 10 år siden, synes det er mange år jeg. Da var jeg 20:-) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Vanskelig å si, Ole Klemetsen liker jeg i hvert fall IKKE! Gøran Sørloth er jo bra da, og han syklisten:-) Ellers er jeg veldig lite inne i diverse sportsutøvere, må jeg innrømme:-) Har fått mer sansen for Ole Klemetsen etterhvert jeg. Tror han er bedre enn jeg trodde faktisk. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har fått mer sansen for Ole Klemetsen etterhvert jeg. Tror han er bedre enn jeg trodde faktisk. Det kan godt hende, jeg legger jo til grunn at jeg overhodet ikke kjenner han personlig og han kan sikkert være en knakende kjekk kar han:-) Men det inntrykket jeg har av han, er ikke positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.