Gå til innhold

Hvilke idrettsutøvere liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Men eg liker ikkje sutringa eg heller, men eg liker rumpeballene hennes når ho går i motbakke. :-)''

Aha! Da skjønte jeg plutselig hvorfor kjæresten min er så begeistret for Marit! Han liker små, mørke damer og er mye mer rumpemann enn puppemann. :-D

Eg liker begge deler!

Men rumpeballene hennes oppveier for det som måtte mangle på puppefronten. :-))

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• AneM1365380603

16

• Lotte :o)

15

• Lillemus

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Hvem er Holger "Prikken" Lauring?

Bror til Konrad "Svansen-Hansen" Lauring. Som forøvrig giftet seg med Laura "Lovisa" Bolle, nasjonens beste medisterbaker (også kjent som medister-Lovisa).

Skrevet

Bror til Konrad "Svansen-Hansen" Lauring. Som forøvrig giftet seg med Laura "Lovisa" Bolle, nasjonens beste medisterbaker (også kjent som medister-Lovisa).

He.he...Nå tror eg du har spist for mye Hønsefrikase.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232188056' post='4067519]

''Frode Andresen ''

Han??????????! Jeg tror jeg er allergisk mot han jeg.. Ser for meg han som en sytekopp ;-)

Han er pen å se på selv om han sutret litt for noen år siden ;D

Skrevet

LOL

Bilde av McLoud har jeg ikke, beklager.

Synd, for jeg er helt enig med Ulvinnen :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232188728' post='4067534]

Dag Otto Lauritzen

*Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...?

Skrevet

Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken.

Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D

Frode er for glatt for meg, liker dem mer ubehøvla jeg. :o)

Gjest ViViola
Skrevet

Så du på Mesternes Mester i går kveld? :-) Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!

Generelt finnes mange, mange flotte idrettsutøvere. Noen er utrolig flotte å se på, andre har en kjempegod personlighet. Noen få har fått begge deler, f.eks. Aksel Lund Svindal, Ole Einar Bjørndalen, Bjørn Maaseide, Erik Thorstvedt og Alexander Dale Oen.

Min personlige favoritt for tiden er Aksel.

På jentesiden er det enda flere å velge mellom, men der er jeg litt forutinntatt siden jeg simpelthen DIGGER veltrente kropper. Og det har jo alle i utholdenhetsidretter spesielt. Og mange av jentene er svært hyggelige også - ta bare håndballandslaget, der er alle flotte å se på og ikke _ei_ utrivelig.

Skrevet

Så du på Mesternes Mester i går kveld? :-) Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!

Generelt finnes mange, mange flotte idrettsutøvere. Noen er utrolig flotte å se på, andre har en kjempegod personlighet. Noen få har fått begge deler, f.eks. Aksel Lund Svindal, Ole Einar Bjørndalen, Bjørn Maaseide, Erik Thorstvedt og Alexander Dale Oen.

Min personlige favoritt for tiden er Aksel.

På jentesiden er det enda flere å velge mellom, men der er jeg litt forutinntatt siden jeg simpelthen DIGGER veltrente kropper. Og det har jo alle i utholdenhetsidretter spesielt. Og mange av jentene er svært hyggelige også - ta bare håndballandslaget, der er alle flotte å se på og ikke _ei_ utrivelig.

''Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!''

Jeg kjenner tanta hans. ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

Det foresvever meg at de er en familie med mye humor, så jeg tenker hun er morsom også. :-)

Skrevet

Flott svar!

De har gjennom en lang idrettskarriere hele tiden hatt beina godt planta på jorda og samtidig hatt et godt glimt i øyet.Kjempe koselige(har snakka med dem mange ganger, på jobb). Av de nåværende idrettsutøverene synest jag at Aksel Lund Svindal virker til å være den mest sympatiske(men han har jeg aldri møtt, desverre).

Skrevet

Jeg også - spørs om det er samme tanta?!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Synd, for jeg er helt enig med Ulvinnen :-)

Stakkars høstløv aner ikke hva hun går glipp av.

Skrevet

*Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...?

Har du pusset brillene i det siste, eller? Han er jo fiiin :D

Skrevet

Det foresvever meg at de er en familie med mye humor, så jeg tenker hun er morsom også. :-)

Gøran er supertrivelig! Og du har rett, slekta er en gjeng med morsomme folk :-)

Skrevet

Han er pen å se på selv om han sutret litt for noen år siden ;D

Sutret han? Jeg var bare glad for å ha noe å se på, så jeg lytta sikkert ikke, hehe ;p

Skrevet

Jeg har bilde av McLoud, og ja, han er en lekkerbisken. ;)

Kjekt at du har noe å se på :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232201511' post='4067842]

Kjekt at du har noe å se på :-)

Jeg koser meg med de bildene, jeg. :)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232201424' post='4067832]

Sutret han? Jeg var bare glad for å ha noe å se på, så jeg lytta sikkert ikke, hehe ;p

''Sutret han?''

Å hjelpes, gjett om! Klagde og sutret og var generelt misfornøyd. Det bedret seg betraktelig da han ble pappa for første gang, og nå sutrer han i det minste ikke med nedovermunn.

:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Stakkars høstløv aner ikke hva hun går glipp av.

Jeg har bilde av mannen min, og det holder lenge.

Dessuten har jeg ham "live2 i en armlengdes avstand, og det er enda bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...