Gjest Geir Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Men eg liker ikkje sutringa eg heller, men eg liker rumpeballene hennes når ho går i motbakke. :-)'' Aha! Da skjønte jeg plutselig hvorfor kjæresten min er så begeistret for Marit! Han liker små, mørke damer og er mye mer rumpemann enn puppemann. :-D Eg liker begge deler! Men rumpeballene hennes oppveier for det som måtte mangle på puppefronten. :-)) 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hvem er Holger "Prikken" Lauring? Bror til Konrad "Svansen-Hansen" Lauring. Som forøvrig giftet seg med Laura "Lovisa" Bolle, nasjonens beste medisterbaker (også kjent som medister-Lovisa). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Bror til Konrad "Svansen-Hansen" Lauring. Som forøvrig giftet seg med Laura "Lovisa" Bolle, nasjonens beste medisterbaker (også kjent som medister-Lovisa). He.he...Nå tror eg du har spist for mye Hønsefrikase. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232188056' post='4067519] ''Frode Andresen '' Han??????????! Jeg tror jeg er allergisk mot han jeg.. Ser for meg han som en sytekopp ;-) Han er pen å se på selv om han sutret litt for noen år siden ;D 0 Siter
McLoud Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 LOL Bilde av McLoud har jeg ikke, beklager. Synd, for jeg er helt enig med Ulvinnen :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232188728' post='4067534] Dag Otto Lauritzen *Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Ole Einar Bjørndalen og Ole Gunnar Solskjær er helter med beina godt plantet på bakken. Jeg liker Frode Andresen også, men det er av helt andre årsaker ;D Frode er for glatt for meg, liker dem mer ubehøvla jeg. ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så du på Mesternes Mester i går kveld? :-) Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type! Generelt finnes mange, mange flotte idrettsutøvere. Noen er utrolig flotte å se på, andre har en kjempegod personlighet. Noen få har fått begge deler, f.eks. Aksel Lund Svindal, Ole Einar Bjørndalen, Bjørn Maaseide, Erik Thorstvedt og Alexander Dale Oen. Min personlige favoritt for tiden er Aksel. På jentesiden er det enda flere å velge mellom, men der er jeg litt forutinntatt siden jeg simpelthen DIGGER veltrente kropper. Og det har jo alle i utholdenhetsidretter spesielt. Og mange av jentene er svært hyggelige også - ta bare håndballandslaget, der er alle flotte å se på og ikke _ei_ utrivelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så du på Mesternes Mester i går kveld? :-) Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type! Generelt finnes mange, mange flotte idrettsutøvere. Noen er utrolig flotte å se på, andre har en kjempegod personlighet. Noen få har fått begge deler, f.eks. Aksel Lund Svindal, Ole Einar Bjørndalen, Bjørn Maaseide, Erik Thorstvedt og Alexander Dale Oen. Min personlige favoritt for tiden er Aksel. På jentesiden er det enda flere å velge mellom, men der er jeg litt forutinntatt siden jeg simpelthen DIGGER veltrente kropper. Og det har jo alle i utholdenhetsidretter spesielt. Og mange av jentene er svært hyggelige også - ta bare håndballandslaget, der er alle flotte å se på og ikke _ei_ utrivelig. ''Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!'' Jeg kjenner tanta hans. ;o) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!'' Jeg kjenner tanta hans. ;o) Det foresvever meg at de er en familie med mye humor, så jeg tenker hun er morsom også. :-) 0 Siter
Gjest P.K.T. Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Flott svar! De har gjennom en lang idrettskarriere hele tiden hatt beina godt planta på jorda og samtidig hatt et godt glimt i øyet.Kjempe koselige(har snakka med dem mange ganger, på jobb). Av de nåværende idrettsutøverene synest jag at Aksel Lund Svindal virker til å være den mest sympatiske(men han har jeg aldri møtt, desverre). 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type!'' Jeg kjenner tanta hans. ;o) Jeg også - spørs om det er samme tanta?! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Synd, for jeg er helt enig med Ulvinnen :-) Stakkars høstløv aner ikke hva hun går glipp av. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 *Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...? Har du pusset brillene i det siste, eller? Han er jo fiiin 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det foresvever meg at de er en familie med mye humor, så jeg tenker hun er morsom også. :-) Gøran er supertrivelig! Og du har rett, slekta er en gjeng med morsomme folk :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Han er pen å se på selv om han sutret litt for noen år siden ;D Sutret han? Jeg var bare glad for å ha noe å se på, så jeg lytta sikkert ikke, hehe ;p 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har bilde av McLoud, og ja, han er en lekkerbisken. Kjekt at du har noe å se på :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232201511' post='4067842] Kjekt at du har noe å se på :-) Jeg koser meg med de bildene, jeg. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232201424' post='4067832] Sutret han? Jeg var bare glad for å ha noe å se på, så jeg lytta sikkert ikke, hehe ;p ''Sutret han?'' Å hjelpes, gjett om! Klagde og sutret og var generelt misfornøyd. Det bedret seg betraktelig da han ble pappa for første gang, og nå sutrer han i det minste ikke med nedovermunn. :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Stakkars høstløv aner ikke hva hun går glipp av. Jeg har bilde av mannen min, og det holder lenge. Dessuten har jeg ham "live2 i en armlengdes avstand, og det er enda bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.