Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har bilde av mannen min, og det holder lenge. Dessuten har jeg ham "live2 i en armlengdes avstand, og det er enda bedre. Jeg skulle likt å hatt McLoud i armkroken min. ;-) Men jeg må nøye meg med det nest beste, å ha ham på bilde. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg koser meg med de bildene, jeg. Hehe, Noen har dem på bilde, noen har dem hjemme :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232205106' post='4068034] Hehe, Noen har dem på bilde, noen har dem hjemme :-) Man kan ikke få alt, dessverre. Jeg får trøste meg med at jeg har bilder av både mrxx og McLoud Hvordan er det, fikk du tak i bilder av mrxx? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Man kan ikke få alt, dessverre. Jeg får trøste meg med at jeg har bilder av både mrxx og McLoud Hvordan er det, fikk du tak i bilder av mrxx? Hehe, har ikke du en hunk hjemme også, da? Joda, jeg har bilde av mrxx. Han holder seg godt :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232205500' post='4068051] Hehe, har ikke du en hunk hjemme også, da? Joda, jeg har bilde av mrxx. Han holder seg godt :-) ''Hehe, har ikke du en hunk hjemme også, da?'' Visst har jeg det. Jeg husket bare ikke at jeg har skrytt av det. Joda, jeg har bilde av mrxx. Han holder seg godt :-) Enig! Det er helt imponerende hvor flott kropp han har. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Hehe, har ikke du en hunk hjemme også, da?'' Visst har jeg det. Jeg husket bare ikke at jeg har skrytt av det. Joda, jeg har bilde av mrxx. Han holder seg godt :-) Enig! Det er helt imponerende hvor flott kropp han har. Du har kanskje ikke skytt av det, men nevnt det en eller annen gang i løpet av de siste 10 årene ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232205988' post='4068091] Du har kanskje ikke skytt av det, men nevnt det en eller annen gang i løpet av de siste 10 årene ;-) He he, godt at noen har lang hukommelse. 0 Siter
McLoud Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg skulle likt å hatt McLoud i armkroken min. ;-) Men jeg må nøye meg med det nest beste, å ha ham på bilde. tja....... en realtimeopplevelse er jo innen rekkevidde. Husk bare å ta med isbiter. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 tja....... en realtimeopplevelse er jo innen rekkevidde. Husk bare å ta med isbiter. :-) LOL! Det tar jeg som et løfte! I'll be there! *Smask* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Jeg liker så mange av nåværen og tidligere idrettsutøvere, at jeg kan ikke ramse opp alle. Men jeg kan nevne Erling Jevne, Berit og Ove Aunli, Håvard Bøkko, Per Willy Guttormsen, Kjell Storelid, Liv Grethe Skjelbreid Poiree, Eirik Kvalfoss, Sylfest Glimsdal,Håkon Eikemo Opdal, Mons Ivar Mjelde, Jostein, Tor Andre, Jarle og Håvard Flo, Andreas Thorkildsen, Andreas Jakobsean, Ole Ellefsæter. He, he, ja det var mange;) Jeg synes også det er mange flotte utøvere, men jeg liker spsielt de med snert av humor! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Emil Hegle Svendsen ;O) Bare fordi han er så kjekk;))) Din luring... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Rafael Poiree (eller Poirot som det blir i mitt hode..). *sukk* I mitt hode også, he, he;) Ja, han er jo også flott med god og lun humor. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Erik Thorstvedrt. *Sikle* Ingen over, ingen ved siden. Var _ikke_ meningen at dere skulle sikle dere frem... Men ja, han er jo flott *sukk*. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232188728' post='4067534] Dag Otto Lauritzen Ikke sant;) Så du fra Tour de France, når han mistet bilnøklene ned i en sånn kum? Jeg lo så tårene rant...)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Så du på Mesternes Mester i går kveld? :-) Av de som er med der, har jeg nok mest sans for Gøran Sørloth. Artig type! Generelt finnes mange, mange flotte idrettsutøvere. Noen er utrolig flotte å se på, andre har en kjempegod personlighet. Noen få har fått begge deler, f.eks. Aksel Lund Svindal, Ole Einar Bjørndalen, Bjørn Maaseide, Erik Thorstvedt og Alexander Dale Oen. Min personlige favoritt for tiden er Aksel. På jentesiden er det enda flere å velge mellom, men der er jeg litt forutinntatt siden jeg simpelthen DIGGER veltrente kropper. Og det har jo alle i utholdenhetsidretter spesielt. Og mange av jentene er svært hyggelige også - ta bare håndballandslaget, der er alle flotte å se på og ikke _ei_ utrivelig. Enig! Det finnes mange flotte utøvere. Jeg møtte Gunn Margit Andreassen i en kjolebutikk, av alle steder(!), og takket henne for flott underholdning! Så småpratet vi litt om kjoler til 17 mai, en utrolig herlig og jordnær jente;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 De har gjennom en lang idrettskarriere hele tiden hatt beina godt planta på jorda og samtidig hatt et godt glimt i øyet.Kjempe koselige(har snakka med dem mange ganger, på jobb). Av de nåværende idrettsutøverene synest jag at Aksel Lund Svindal virker til å være den mest sympatiske(men han har jeg aldri møtt, desverre). Det har de virkelig! Jeg har ledd mye av de to, og skulle gjerne vært på samme rom som de, når de camperte "nesten" som et gammelt ektepar;) Jeg gråt da Kjetil la opp... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Enig! Det finnes mange flotte utøvere. Jeg møtte Gunn Margit Andreassen i en kjolebutikk, av alle steder(!), og takket henne for flott underholdning! Så småpratet vi litt om kjoler til 17 mai, en utrolig herlig og jordnær jente;) Ja, de er i grunnen mye godt omtrent som folk flest. Også forskjellige. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232200798' post='4067806] Jeg også - spørs om det er samme tanta?! Neppe. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232201219' post='4067822] Har du pusset brillene i det siste, eller? Han er jo fiiin Nja... Jeg tror jeg sliter med dialekten hans. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det er mange av oss som blir det :-) *Hehe* Jeg tar gjerne imot bilde... ;o) [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.