hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Ja, de er i grunnen mye godt omtrent som folk flest. Også forskjellige. :-) Jepp;)) 0 Siter
Gjest P.K.T. Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det har de virkelig! Jeg har ledd mye av de to, og skulle gjerne vært på samme rom som de, når de camperte "nesten" som et gammelt ektepar;) Jeg gråt da Kjetil la opp... Det gjorde jeg også, snufs:( Ha en fiiin kveld:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Erik Thorstvedrt. *Sikle* Ingen over, ingen ved siden. ''Erik Thorstvedrt. *Sikle* Ingen over, ingen ved siden.'' Hvorfor glemmer jeg alltid han når slike spørsmål kommer opp... ;o( Han er jo en ener både på den ene og den andre måten! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Det gjorde jeg også, snufs:( Ha en fiiin kveld:) I like måte P.K.T;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Erik Thorstvedrt. *Sikle* Ingen over, ingen ved siden.'' Hvorfor glemmer jeg alltid han når slike spørsmål kommer opp... ;o( Han er jo en ener både på den ene og den andre måten! Sjekk dette bildet av ham da: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00215/erik-thorstvedt_215566a.jpg *Stønn* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 ''Erik Thorstvedrt. *Sikle* Ingen over, ingen ved siden.'' Hvorfor glemmer jeg alltid han når slike spørsmål kommer opp... ;o( Han er jo en ener både på den ene og den andre måten! Fordi jeg ikke ba om sikling, kanskje.....! *ser strengt på Lillemus og AneM* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Fordi jeg ikke ba om sikling, kanskje.....! *ser strengt på Lillemus og AneM* Pøh! Du definerte ikke hva du mente med "liker best", så det så! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Sjekk dette bildet av ham da: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00215/erik-thorstvedt_215566a.jpg *Stønn* *Sikle* Denne mannen er fremdeles like attraktiv selv om han er tynnere i manken. Gråhåra er han også. Det gjør da iiiingenting ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Fordi jeg ikke ba om sikling, kanskje.....! *ser strengt på Lillemus og AneM* Du sa i går at du tilgir meg for å skli ut tema... *Ser spørrende og unnskyldende på hidi* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 *Sikle* Denne mannen er fremdeles like attraktiv selv om han er tynnere i manken. Gråhåra er han også. Det gjør da iiiingenting ) Jeg hadde ikke noe imot at kjæresten ville se alle episodene av Tufte da det gikk på TVNorge nei. ) Nammenam! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Pøh! Du definerte ikke hva du mente med "liker best", så det så! Vel, alle andre skjønte hva jeg var ute etter, bortsett fra deg og AneM.... Sier vel litt. *host* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Du sa i går at du tilgir meg for å skli ut tema... *Ser spørrende og unnskyldende på hidi* Der ser du hvordan ting glir ut når man tilgir èn.... ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Sjekk dette bildet av ham da: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00215/erik-thorstvedt_215566a.jpg *Stønn* Sjarmerende type. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Vel, alle andre skjønte hva jeg var ute etter, bortsett fra deg og AneM.... Sier vel litt. *host* ''Vel, alle andre skjønte hva jeg var ute etter, bortsett fra deg og AneM....'' Eh... Jeg svarte jo helt etter det du spurte om i mitt første svar. Da det var kommet endel navn inn ble jeg jo påvirket og svarte deretter Interessant tråd forresten. *Gjøre godt igjen* ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 ''Vel, alle andre skjønte hva jeg var ute etter, bortsett fra deg og AneM....'' Eh... Jeg svarte jo helt etter det du spurte om i mitt første svar. Da det var kommet endel navn inn ble jeg jo påvirket og svarte deretter Interessant tråd forresten. *Gjøre godt igjen* ) Faller dypt for smiger, den skal du ha;)) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? Det er jo helt vanlig at det kommer forslag til kandidater i slike tråder - og så blir det diskusjon om forslagene :-) ''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? '' Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hmmmm... vanskelig å velge, men jeg har vel alltid likt Oddvar Brå. Hanne Haugland likeså. Kommer sikkert på fler etterhvert:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? '' Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-) Jaja, noen kjepphester må vi få lov å ha. 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Aksel Lund Svindal :-) Virker utrolig sympatisk i tillegg til sitt fordelaktige ytre :-) Har en helt egen utstråling, synes jeg. Ja, han er en flott kar! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Hmmmm... vanskelig å velge, men jeg har vel alltid likt Oddvar Brå. Hanne Haugland likeså. Kommer sikkert på fler etterhvert:-) Bra navn! Og du kommer sikkert til å huske alle de andre hundretusen også, så ikke begynn;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.