hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 ''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? '' Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-) Ikke en superseriøs tråd? hrmp 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det kan han ikke noe for. Det er seigt slim som kommer opp ved anstrengelse. Idrettsuøverne kan ikke ta hensyn til at det ser udelikat ut. En hardt arbeidende kropp må få lov til å kvitte seg med avfallsstoffer. Er vel ingen som sier at de skal ta hensyn til om det ser ulekkert ut heller;-) Men vi kommenterer det meste her i verden - så også dette - get over it! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Ikke sant;) Så du fra Tour de France, når han mistet bilnøklene ned i en sånn kum? Jeg lo så tårene rant...)) Nei, det har jeg ikke fått med meg... 0 Siter
Colette Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? '' Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-) Ja, det var voldsomt til superseriøsitet rundt Marit Bjørgen:-) Men Babette liker henne vel da? Og føler trang til å forsvare henne av en eller annen grunn. Det finnes nok andre, mer stakkarslige mennesker i Norge som trenger støtte. Mobbing? Hallo....Mobbing innebærer systematisk plaging av et annet menneske over lang tid, og er jo noe helt annet enn dette. Blir litt lei av misbruk av ord som beskriver alvorlige ting:-( De bør vi gjemme til vi virkelig trenger dem. Ellers mister de sin effekt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde ikke noe imot at kjæresten ville se alle episodene av Tufte da det gikk på TVNorge nei. ) Nammenam! Plutselig veeeldig hvordan-lære-fotball-sportsinteressert ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde ikke noe imot at kjæresten ville se alle episodene av Tufte da det gikk på TVNorge nei. ) Nammenam! Plutselig veeeldig hvordan-lære-fotball-sportsinteressert ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Bare fordi han er så kjekk;))) Din luring... Han har et fantastisk smil ;O))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 *Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...? Det ka være, vet du;) *ser morskt på, morsan, som bare en sørlendig kan...* He, he 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232224659' post='4068596] Nei, det har jeg ikke fått med meg... Det be stor oppstandelse, og Dag Otto bare flauere og flauere...., og de _må_bare vise det hvert år, likssom;)) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det ka være, vet du;) *ser morskt på, morsan, som bare en sørlendig kan...* He, he Men hvor er det han kommer fra,- han snakker så ekstremt som jeg nesten ikke har hørt andre snakke...? Og jeg har da hørt mange sørlendinger før ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Han har et fantastisk smil ;O))) OH Yes;o 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Men hvor er det han kommer fra,- han snakker så ekstremt som jeg nesten ikke har hørt andre snakke...? Og jeg har da hørt mange sørlendinger før ;-) Han er ekte Grimstadgutt, men har vel latt seg påvirke av østlands, tenker jeg, men dog ikke mye;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.