Gå til innhold

Hvilke idrettsutøvere liker du best?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? ''

Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-)

Ikke en superseriøs tråd?

hrmp

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

39

• AneM1365380603

16

• Lotte :o)

15

• Lillemus

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan han ikke noe for. Det er seigt slim som kommer opp ved anstrengelse. Idrettsuøverne kan ikke ta hensyn til at det ser udelikat ut. En hardt arbeidende kropp må få lov til å kvitte seg med avfallsstoffer.

Er vel ingen som sier at de skal ta hensyn til om det ser ulekkert ut heller;-) Men vi kommenterer det meste her i verden - så også dette - get over it! ;-)

Skrevet

Ikke sant;)

Så du fra Tour de France, når han mistet bilnøklene ned i en sånn kum? Jeg lo så tårene rant...;)))

Nei, det har jeg ikke fått med meg...

Skrevet

''Nå er vel ikke det en superseriøs tråd? ''

Nei, men Babette er superseriøs på Marit Bjørgen...;-)

Ja, det var voldsomt til superseriøsitet rundt Marit Bjørgen:-) Men Babette liker henne vel da? Og føler trang til å forsvare henne av en eller annen grunn.

Det finnes nok andre, mer stakkarslige mennesker i Norge som trenger støtte. Mobbing? Hallo....Mobbing innebærer systematisk plaging av et annet menneske over lang tid, og er jo noe helt annet enn dette.

Blir litt lei av misbruk av ord som beskriver alvorlige ting:-( De bør vi gjemme til vi virkelig trenger dem. Ellers mister de sin effekt.

Skrevet

Jeg hadde ikke noe imot at kjæresten ville se alle episodene av Tufte da det gikk på TVNorge nei. :o) Nammenam!

Plutselig veeeldig hvordan-lære-fotball-sportsinteressert ;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe imot at kjæresten ville se alle episodene av Tufte da det gikk på TVNorge nei. :o) Nammenam!

Plutselig veeeldig hvordan-lære-fotball-sportsinteressert ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Bare fordi han er så kjekk;)))

Din luring...

Han har et fantastisk smil ;O)))

hidi, the scorpion
Skrevet

*Kvalm* Hva ser dere i han? Eller er det dialekten som gjør at han ikke "gjør det" for meg...?

Det ka være, vet du;)

*ser morskt på, morsan, som bare en sørlendig kan...*

He, he

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232224659' post='4068596]

Nei, det har jeg ikke fått med meg...

Det be stor oppstandelse, og Dag Otto bare flauere og flauere...., og de _må_bare vise det hvert år, likssom;))

Skrevet

Det ka være, vet du;)

*ser morskt på, morsan, som bare en sørlendig kan...*

He, he

Men hvor er det han kommer fra,- han snakker så ekstremt som jeg nesten ikke har hørt andre snakke...? Og jeg har da hørt mange sørlendinger før ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Han har et fantastisk smil ;O)))

OH Yes;o

hidi, the scorpion
Skrevet

Men hvor er det han kommer fra,- han snakker så ekstremt som jeg nesten ikke har hørt andre snakke...? Og jeg har da hørt mange sørlendinger før ;-)

Han er ekte Grimstadgutt, men har vel latt seg påvirke av østlands, tenker jeg, men dog ikke mye;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...