Gjest Helledussen Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Tiden går og jeg har passert 40 år. Har på mine godt voksne dager fått lyst til å bli helsefagarbeider, Har noen av dere erfaring med yrket på godt og vondt? Hva er beste utdannelsemåte? Tenker f.eks.på om det går an med nettstudier kombinert mer praksis? 0 Siter
Gjest Hilsen Vernepleier 40+ Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 40 år er ingen alder. Du har ennå over 20 år å jobbe. Ingenting å vente på. Sjekk med NAV, de kan gi deg informasjon om eventuell utdanning. En vokser svært mye på å ta utdanning, spesielt i voksen alder. 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 40 år er ingen alder. Du har ennå over 20 år å jobbe. Ingenting å vente på. Sjekk med NAV, de kan gi deg informasjon om eventuell utdanning. En vokser svært mye på å ta utdanning, spesielt i voksen alder. Takk for svar. Håper på å vokse jeg også. Skal snakke med NAV. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.