drizzle Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kjøpte en Bluetooth-adapter på Clas Ohlson idag. På produktbekrivelsen under prislappen på hylla sto det at den var kompatibel med Vista, men når jeg kjører installasjonsprogrammet viser det seg at dette ikke stemmer. Et søk på nettet viser også at andre har hatt samme problem som meg når de har forsøkt å installere programvaren med WinVista, og informasjonen som fulgte med inni den forseglede emballasjen oppga kun Windows 98SE, ME, XP og 2000 som operativsystemer. Utsiden av emballasjen sa derimot ingenting om dette. Kan jeg reklamere på dette? Clas Ohlson har jo oppgitt på prislapp/produktbeskrivelsen på hylla at produktet støttet Vista. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ja, du kan reklamere. Men sjekk om det ikke går an å laste ned oppdatert programvare fra produsentens hjemmesider. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Ja, da kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe problem å reklamere... Lykke til:-) 0 Siter
drizzle Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Skrevet 16. januar 2009 Ja, du kan reklamere. Men sjekk om det ikke går an å laste ned oppdatert programvare fra produsentens hjemmesider. Det har jeg også prøvd. Men driveren fra Toshiba som WinVista fant fram til etter å ha identifisert kjente kompabilitetsproblemer for programvaren, gjorde ikke noe annet enn å fjerne hele installasjonen. Et nettsøk og forsøk på å laste ned en annen driver som angivelig skulle passe, funket heller ikke. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Clas O. er veldig greie med reklamasjoner og pengene tilbake, så det er antakelig ikke noe problem i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Fin butikk Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Det kan du reklamere på, og etter min erfaring med Clas Olsson så skal det ikke være noe problem å få ordnet med dette heller 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det har jeg også prøvd. Men driveren fra Toshiba som WinVista fant fram til etter å ha identifisert kjente kompabilitetsproblemer for programvaren, gjorde ikke noe annet enn å fjerne hele installasjonen. Et nettsøk og forsøk på å laste ned en annen driver som angivelig skulle passe, funket heller ikke. Du kan jo ringe support: http://www.toshiba.no/nep.html?pid=286 0 Siter
drizzle Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Du kan jo ringe support: http://www.toshiba.no/nep.html?pid=286 Clas Ohlson var greie og lot meg få igjen pengene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.