Gå til innhold

Kan jeg reklamere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en Bluetooth-adapter på Clas Ohlson idag.

På produktbekrivelsen under prislappen på hylla sto det at den var kompatibel med Vista, men når jeg kjører installasjonsprogrammet viser det seg at dette ikke stemmer.

Et søk på nettet viser også at andre har hatt samme problem som meg når de har forsøkt å installere programvaren med WinVista, og informasjonen som fulgte med inni den forseglede emballasjen oppga kun Windows 98SE, ME, XP og 2000 som operativsystemer. Utsiden av emballasjen sa derimot ingenting om dette.

Kan jeg reklamere på dette? Clas Ohlson har jo oppgitt på prislapp/produktbeskrivelsen på hylla at produktet støttet Vista.

Gjest firepile
Skrevet

Ja, du kan reklamere. Men sjekk om det ikke går an å laste ned oppdatert programvare fra produsentens hjemmesider.

Skrevet

Ja, da kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe problem å reklamere...

Lykke til:-)

Skrevet

Ja, du kan reklamere. Men sjekk om det ikke går an å laste ned oppdatert programvare fra produsentens hjemmesider.

Det har jeg også prøvd. Men driveren fra Toshiba som WinVista fant fram til etter å ha identifisert kjente kompabilitetsproblemer for programvaren, gjorde ikke noe annet enn å fjerne hele installasjonen.

Et nettsøk og forsøk på å laste ned en annen driver som angivelig skulle passe, funket heller ikke.

Skrevet

Clas O. er veldig greie med reklamasjoner og pengene tilbake, så det er antakelig ikke noe problem i det hele tatt.

Gjest Fin butikk
Skrevet

Det kan du reklamere på, og etter min erfaring med Clas Olsson så skal det ikke være noe problem å få ordnet med dette heller :)

Gjest firepile
Skrevet

Det har jeg også prøvd. Men driveren fra Toshiba som WinVista fant fram til etter å ha identifisert kjente kompabilitetsproblemer for programvaren, gjorde ikke noe annet enn å fjerne hele installasjonen.

Et nettsøk og forsøk på å laste ned en annen driver som angivelig skulle passe, funket heller ikke.

Du kan jo ringe support:

http://www.toshiba.no/nep.html?pid=286

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...