Gjest minnah Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Filmene lir svart hvite på TV-skjermen i vanlig DVD-spiller, men er i farger når jeg ptter den i PCen. Har gjort dette en gang før, og filmene beholdt fargen også på TVen.. Hva kan ha skjedd? Er ikke DVD-platene bra nok? Det står at de er 16x compatible, har det med brennehastighet å gjøre..? Brukte en annen type DVD forrige gang. Kameraet mitt er 10 mp om det har noen betydning. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 sikkert feil format for dvd spilleren som er koblet til tv'n. Ikke alledvdspilleresom kan lesealle videoformater... detstår sikkert i bruksanvisningen til spilleren hvilket formatden takler.... mens leseren på dataen takler akkurat den type format gjør den andre det ikke... 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Du har kansje brent ut i NTSC (amerikansk fargesystem) det takler kansje ikke din tv. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 sikkert feil format for dvd spilleren som er koblet til tv'n. Ikke alledvdspilleresom kan lesealle videoformater... detstår sikkert i bruksanvisningen til spilleren hvilket formatden takler.... mens leseren på dataen takler akkurat den type format gjør den andre det ikke... Så da er det mest sannsynlig ikke noe galt med DVDen jeg har brent? DVD-spilleren er koblet til en ganske gammel TV (ungene bruker den) så problemet kan jo ligge der. Bare usikker på om jeg skal tørre å slette de brente filmene fra PCen nå. Har dem på ekstern harddisk også.. trenger å frigjøre plass på PCen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.