Gå til innhold

Påkjørt gutt overdrev skrikene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hørtes da forferdelig ut... Den damen kan da umulig være ved sine fulle fem....

Skrevet

For ei kjerring!! Fatter ikke at ikke førerkortet ble inndratt _for alltid_!

Gjest annlovinda
Skrevet

''Angrer på at hun stanset

En av politibetjentene som kom til stedet fortalte i retten at kvinnen hadde uttalt at om hun hadde visst at det ble så mye trøbbel, så ville hun ikke stanset''

Denne dama skulle blitt fratatt førerkortet på stedet. For en uttallelse, blir helt matt.

Skrevet

Jeg har alltid trodd at alle eldre damer er riktig koooooselige.

Ikke denne dama, tydeligvis!

Skrevet

Jeg har alltid trodd at alle eldre damer er riktig koooooselige.

Ikke denne dama, tydeligvis!

Ikke noen "little old lady" dette her nei...

Skrevet

Ikke noen "little old lady" dette her nei...

*S*

Uff.

Men det spørs om ikke fruen er syk.

Skrevet

Ble helt sjokkert når jeg leste at hun hadde sagt til en politimann at "hadde dun vist det skulle bli så mye bråk, hadde hun ikke stoppet" Jisses..., De fire bruddene i benet på gutten betydde ikke noe. Men det gjorde speilen på bilen hennes!

Og som det også sto.. At hun ikke bremset ned eller viste hensyn til ungene da hun kom kjørende..

Stakkars barn..

Skrevet

For ei kjerring!! Fatter ikke at ikke førerkortet ble inndratt _for alltid_!

Teoretisk tror jeg nok at førekortet er permanent borte.

Hva kan kjangsen være for at en på 77år, skal klare både oppkjøring og teori på nytt...

Skrevet

Teoretisk tror jeg nok at førekortet er permanent borte.

Hva kan kjangsen være for at en på 77år, skal klare både oppkjøring og teori på nytt...

Jeg er enig med deg i at det ikke høres særlig sannsynlig ut, men det hadde statuert et flott eksempel om de for alltid hadde fradømt henne retten til å kjøre.

Ellers får vi nesten håpe at dama er senil - hvis ikke er hun jo ekstremt selvopptatt og svært lite empatisk.

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det ikke høres særlig sannsynlig ut, men det hadde statuert et flott eksempel om de for alltid hadde fradømt henne retten til å kjøre.

Ellers får vi nesten håpe at dama er senil - hvis ikke er hun jo ekstremt selvopptatt og svært lite empatisk.

''Ellers får vi nesten håpe at dama er senil - hvis ikke er hun jo ekstremt selvopptatt og svært lite empatisk.''

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...