Gå til innhold

Super Mario-Nintendo DS

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Har den vanlige "gamle" Mario på Nintendo DS, men sliter litt med å finne veiene til verden 4 og 7...

Noen der ute som kan hjelpe meg??

Også om det er en smart måte å komme seg gjennom siste slottet på verden 8? Den er jo rimelig håpløs...

Så en link eller noe, hvis det er mulig, med oppskrift på hva jeg kan gjøre hadde vært fint!!

Takk for all hjelp...

Skrevet

Er det 7 ern du kommer til om du vinner 5ern med minimario???

Hmmm. husker ikke, poden er ikke hjemme, så jeg får ikke spurt heller.

God helg

Skrevet

For å åpne verden 4, må du klare bossen på verden 2 som MiniMario.

For å åpne verden 7, må du klare bossen på verden 5 som MiniMario.

Bossen på verden 8, er vel en labyrint, så du må gå riktig vei...

candyqueen_83
Skrevet

For å åpne verden 4, må du klare bossen på verden 2 som MiniMario.

For å åpne verden 7, må du klare bossen på verden 5 som MiniMario.

Bossen på verden 8, er vel en labyrint, så du må gå riktig vei...

Hva om man ikke klarer å finne noen måter å bli MiniMario på før disse brettene da? Det er mitt problem.

hjernetrimmern
Skrevet

Hva om man ikke klarer å finne noen måter å bli MiniMario på før disse brettene da? Det er mitt problem.

Mitt også, og jeg klarer ikke vare miniMario heller...han er jo så spretten...og søt da!!

Trodde det var en snarvei eller noe også jeg da...aner ikke...Frustrerende når ma spiller og spiller, og ikke får åpnet de løste brettene..

Skrevet

Kan du ikke bare gå og prøve å vinne deg en mini sopp da?

Jeg er ikke så god på det, og sønn er ikke hjemme, men tror du kan gå og spille om sopper, som du kan spare til du trenger dem.

Kløntet forklart....

candyqueen_83
Skrevet

Kan du ikke bare gå og prøve å vinne deg en mini sopp da?

Jeg er ikke så god på det, og sønn er ikke hjemme, men tror du kan gå og spille om sopper, som du kan spare til du trenger dem.

Kløntet forklart....

Men alle de rommene er visst brukt opp. Får ingen flere. Må vel restarte igjen da.

Skrevet

Men alle de rommene er visst brukt opp. Får ingen flere. Må vel restarte igjen da.

DU, ikke ta i mot råd fra meg, for jeg kan minimalt om det. Lykke til :-D

Skrevet

Det er en måte å gjøre det, og den eneste løsningen...

På verden 5 vet jeg at det er en slik blokk hvor gjenstandene forandrer seg, og da må du bare prøve å bli mini der, hvis ikke får du ikke til...

På verden 2, blir man også mini rett før ham skal ned i røret, og du må få til det...

Du kan jo også finne en minimario i ett av disse sopphusene, som du kan spare på som ekstra-gjenstand.

Skrevet

Du trenger ikke å restarte - det SKAL være minisopper å hente før du kommer inn til bossen...

candyqueen_83
Skrevet

Du trenger ikke å restarte - det SKAL være minisopper å hente før du kommer inn til bossen...

Får prøve igjen da ;O) Ikke spilt på flere mnd pga det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...