Gjest minnah Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Å nei, det var trist :-( Flott at du tross alt er optimist, ønsker deg lykke til med neste spire! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det var trist at det ikke gikk bra :-( Lykke til med neste gang!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Å - det var virkelig trist å høre! *klem* 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Så leit!! Lykke til med fortsatt prøving! :-) 0 Siter
katrine69 Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Å, så trist! Jeg har hatt 3 spontanaborter, men er nå lykkelig mamma til to flotte unger! Du vet du kan bli gravid, så da går det sikkert bra neste gang ) Masse, masse lykke til! God klem 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Igjen må jeg si tusen takk for overveldende mange varme og vennlige hilsner! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Igjen må jeg si tusen takk for overveldende mange varme og vennlige hilsner! Jeg vet hva du går i gjennom, mistet selv førstemann i 13 uke. Og det er _bare_ vondt.... Fødte et velskapt barn ti måneder senere. Så godt at du er opptimistisk etter tapet. Ønsker deg alt godt! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Jeg vet hva du går i gjennom, mistet selv førstemann i 13 uke. Og det er _bare_ vondt.... Fødte et velskapt barn ti måneder senere. Så godt at du er opptimistisk etter tapet. Ønsker deg alt godt! Det må ha vært vanskelig å miste i uke 13, da er man jo langt på vei. Men flott å høre at det gikk så godt tross alt, det gir håp:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Det må ha vært vanskelig å miste i uke 13, da er man jo langt på vei. Men flott å høre at det gikk så godt tross alt, det gir håp:) Håp, er noen ganger det eneste vi har, men også noe av det viktigste;) Når et barn er inderlig ønsket, så er det utrolig vondt å miste, uansett hvor langt man er på vei:( Ikke sant? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Håp, er noen ganger det eneste vi har, men også noe av det viktigste;) Når et barn er inderlig ønsket, så er det utrolig vondt å miste, uansett hvor langt man er på vei:( Ikke sant? Ja, det er nok vondt uansett, men du har rett i, at man må ikke la frykten styre en og gi opp å håpe:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Huff, det var trist å høre, henrikke71. Håper du får litt stell og omsorg nå! Og når du kjenner at du vil se framover, kan du huske på at det er mange som har mistet første gangen - men som har hatt svært vellykte svangerskap etter det. Stor klem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.