Gå til innhold

Så var det slutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei, det var trist :-(

Flott at du tross alt er optimist, ønsker deg lykke til med neste spire!

Skrevet

Det var trist at det ikke gikk bra :-(

Lykke til med neste gang!!

Skrevet

Så leit!!

Lykke til med fortsatt prøving! :-)

Skrevet

Å, så trist!

Jeg har hatt 3 spontanaborter, men er nå lykkelig mamma til to flotte unger! Du vet du kan bli gravid, så da går det sikkert bra neste gang :o)

Masse, masse lykke til!

God klem

Skrevet

Igjen må jeg si tusen takk for overveldende mange varme og vennlige hilsner!

hidi, the scorpion
Skrevet

Igjen må jeg si tusen takk for overveldende mange varme og vennlige hilsner!

Jeg vet hva du går i gjennom, mistet selv førstemann i 13 uke. Og det er _bare_ vondt....

Fødte et velskapt barn ti måneder senere. Så godt at du er opptimistisk etter tapet.

Ønsker deg alt godt!

Skrevet

Jeg vet hva du går i gjennom, mistet selv førstemann i 13 uke. Og det er _bare_ vondt....

Fødte et velskapt barn ti måneder senere. Så godt at du er opptimistisk etter tapet.

Ønsker deg alt godt!

Det må ha vært vanskelig å miste i uke 13, da er man jo langt på vei. Men flott å høre at det gikk så godt tross alt, det gir håp:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det må ha vært vanskelig å miste i uke 13, da er man jo langt på vei. Men flott å høre at det gikk så godt tross alt, det gir håp:)

Håp, er noen ganger det eneste vi har, men også noe av det viktigste;)

Når et barn er inderlig ønsket, så er det utrolig vondt å miste, uansett hvor langt man er på vei:(

Ikke sant?

Skrevet

Håp, er noen ganger det eneste vi har, men også noe av det viktigste;)

Når et barn er inderlig ønsket, så er det utrolig vondt å miste, uansett hvor langt man er på vei:(

Ikke sant?

Ja, det er nok vondt uansett, men du har rett i, at man må ikke la frykten styre en og gi opp å håpe:)

Skrevet

Huff, det var trist å høre, henrikke71.

Håper du får litt stell og omsorg nå!

Og når du kjenner at du vil se framover, kan du huske på at det er mange som har mistet første gangen - men som har hatt svært vellykte svangerskap etter det.

Stor klem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...