Gå til innhold

Valp

Gjest valpemamma

Anbefalte innlegg

Gjest valpemamma
Skrevet

Dette innlegget handler egentlig ikke om noe annet enn at jeg har fått valp i hus, og er overlykkelig og overstadig forelska! :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

11

• hidi, the scorpion

8

• Lillemus

5

• AneM1365380603

5

hidi, the scorpion
Skrevet

Njå, så nydelig et innlegg;) Gratulerer så mye med den lille valpen.

Ditt liv blir ikke det samme etter dette;) Håper at du nikoser deg med valpen, og ikke lar den ligge alene de første nettene;)

AneM1365380603
Skrevet

Kos deg med hvalpen :) Du deler den med noen slik at du har framparten?

Gjest valpemamma
Skrevet

Kos deg med hvalpen :) Du deler den med noen slik at du har framparten?

Framparten?

Hva mener du?

Jeg deler den med min samboer.

Gjest valpemamma
Skrevet

Njå, så nydelig et innlegg;) Gratulerer så mye med den lille valpen.

Ditt liv blir ikke det samme etter dette;) Håper at du nikoser deg med valpen, og ikke lar den ligge alene de første nettene;)

Den er i de beste hender, så alene blir den nok ikke de første nettene nei:) Så uskyldige og søte de er i denne alderen, jeg blir jo helt mo i knærne....

AneM1365380603
Skrevet

Framparten?

Hva mener du?

Jeg deler den med min samboer.

He he. Jeg bare tenkte du var ei som har fått ny hvalp som deler den med samboeren. Hun ville gjerne ha framparten ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den er i de beste hender, så alene blir den nok ikke de første nettene nei:) Så uskyldige og søte de er i denne alderen, jeg blir jo helt mo i knærne....

Jeg òg;)

De er bare helt vidunderlige! Pass på å ikke skjemme den for mye bort...;))

Gjest valpemamma
Skrevet

He he. Jeg bare tenkte du var ei som har fått ny hvalp som deler den med samboeren. Hun ville gjerne ha framparten ;)

Åh, sånn ja:-) Framparten er uansett definitivt penest...så den er MIN.

Gjest valpemamma
Skrevet

Jeg òg;)

De er bare helt vidunderlige! Pass på å ikke skjemme den for mye bort...;))

Den påminnelsen tror jeg at jeg trenger å høre MANGE ganger i løpet av tiden fremover...

for han gir meg jo DET blikket! Uimotståelig!

AneM1365380603
Skrevet

Åh, sånn ja:-) Framparten er uansett definitivt penest...så den er MIN.

Jeg tipper du er den samma dama altså ;)

Koselig med en liten hvalp :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den påminnelsen tror jeg at jeg trenger å høre MANGE ganger i løpet av tiden fremover...

for han gir meg jo DET blikket! Uimotståelig!

Tror du ikke jeg vet det;))

Masse kjærlighet skader ingen, men godbiter kan...

Skulle ønske jeg var hos dere nå, og fikk nyte valpen;)

Gjest valpemamma
Skrevet

Jeg tipper du er den samma dama altså ;)

Koselig med en liten hvalp :o)

Hehe, jeg tror du tar feil faktisk?

Men valpen er herlig uansett:)

Gjest valpemamma
Skrevet

Tror du ikke jeg vet det;))

Masse kjærlighet skader ingen, men godbiter kan...

Skulle ønske jeg var hos dere nå, og fikk nyte valpen;)

Høres ut som du har hatt valp/hund?

Dette er vår første. Jeg visste ikke at de kunne være så manipulerende allerede som leveringsklare små søtinger:) Det blir en spennende tid framover.

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, jeg tror du tar feil faktisk?

Men valpen er herlig uansett:)

Sikkert :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Høres ut som du har hatt valp/hund?

Dette er vår første. Jeg visste ikke at de kunne være så manipulerende allerede som leveringsklare små søtinger:) Det blir en spennende tid framover.

Ja, mine foreldre lot seg overtale til at vi fikk en liten valp, så jeg vet hvor herlige de er, og hvor vanskelig det er å si nei;)

Men en godt oppdratt hund er en lykkelig hund;)

Gjest valpemamma
Skrevet

Ja, mine foreldre lot seg overtale til at vi fikk en liten valp, så jeg vet hvor herlige de er, og hvor vanskelig det er å si nei;)

Men en godt oppdratt hund er en lykkelig hund;)

Åh, sånn å forstå:-)

Vi har hatt hunder før, men aldri valper. Så det blir en interessant utfordring. Er meldt på både valpekurs og utstillingstrening for å ha et godt utgangspunkt.

Har du andre tips til ferske valpeeiere tar vi gjerne imot:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, sånn å forstå:-)

Vi har hatt hunder før, men aldri valper. Så det blir en interessant utfordring. Er meldt på både valpekurs og utstillingstrening for å ha et godt utgangspunkt.

Har du andre tips til ferske valpeeiere tar vi gjerne imot:-)

Valpetrening er kjempebra, da blir valpen introdusert med andre, og det har alltid positiv effekt. Flott at dere tar den lille valpen seriøst!

Gode vaner begynner tidlig, vil dere ikke ha en hund i sengen, så la valpen ligge i egen kurv nær dere, så du kan trøste den når den klynker. Den har nettopp forlatt et kull og mamman sin, så trøst og kos trenger den...

Tenk dere om hva slags hund dere vil ha i fremtiden, så unngår dere mange feller.

Skrevet

Så kosli, gratulerer, hvilken rase er det? Vi hadde hund da jeg var lita, og var helt grønne på oppdragelse, så hunden ble liksom familiens overhode;-)

Heldigvis var han helt herlig likevel, men vi fikk da noen hodepiner innimellom.

Vær kjærlig, men bestemt og konsekvent vil være mitt råd.

Skrevet

Nømen... gratulerer med valp valpemamma :)

Hva skal "barnet" hete?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...