Gå til innhold

Trenger nytt kjøleskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøleskapet vårt er i ferd med å ta kvelden. Termostaten er som en jo-jo, så nå er jakten startet på et nytt.

Men, hva skal man velge? Har vært i forskjellige butikker, men har ikke funnet noe jeg synes er helt det rette. Det er nylig gjort en test av kombiskap (som er det jeg vil ha) og der kom Gram ut som best i test. Dette har de jo selvfølgelig ikke i butikkene her, men Elkjøp og Lefdal skaffer det hvis jeg vil. Men så er det det å kjøpe noe bare utfra en brosjyre. Det ser veldig bra ut på bildet, med jeg liker jo helst å se det på ordentlig da. Synes det er litt skummelt å kjøpe det uten å ha sett og tatt i det.

Andre her som har Gram kombiskap? Er dere fornøyd/ikke fornøyd? Og ville dere ha kjøpt uten å ha sett det i butikk?

hidi, the scorpion
Skrevet

Gram ble nettopp kåret til det beste på FBI!

Skrevet

Ikke verst! :-)

Vi har et mer enn 15 år gammelt Gram kjøleskap som fortsatt er veldig, veldig bra. Jeg liker også veldig godt måten det er "innredet" på:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi har et mer enn 15 år gammelt Gram kjøleskap som fortsatt er veldig, veldig bra. Jeg liker også veldig godt måten det er "innredet" på:-)

Ja, det scoret høyt på det meste!

Skrevet

Det er dette jeg lurer på om jeg skal satse på. Likte at det er 5 hyller (som jeg er vant med) og plasseringen i døren. De andre skapene jeg har sett på har nemlig 4 hyller og det tror jeg kan bli litt lite. Synes det ser fint ut i brosjyren da.

Skrevet

Det er Bosch vi har i dag. Har vært fornøyd med det, men synes det er dårlig at det kun holder i 10 år. Burde holdt lenger slike ting, synes nå jeg.

Bosch/Siemens kom dårligst ut i denne testen, så det gjør at jeg vil prøve noe annet nå.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt et "amerikansk kjøleskap". Et slik med vanndispenser og isbiter i. Jeg trodde ikke jeg ville blitt så fornøyd med det, men gubben insisterte, så da kjøpte vi det. KJEMPEFORNLØYD. Nå drikker vi masse vann:-)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt et "amerikansk kjøleskap". Et slik med vanndispenser og isbiter i. Jeg trodde ikke jeg ville blitt så fornøyd med det, men gubben insisterte, så da kjøpte vi det. KJEMPEFORNLØYD. Nå drikker vi masse vann:-)

De er nok dessverre for store til vårt kjøkken. Men de ser jo ganske stilige ut.

Skrevet

De er nok dessverre for store til vårt kjøkken. Men de ser jo ganske stilige ut.

Det var leit. Jeg er kjempefornøyd med det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er dette jeg lurer på om jeg skal satse på. Likte at det er 5 hyller (som jeg er vant med) og plasseringen i døren. De andre skapene jeg har sett på har nemlig 4 hyller og det tror jeg kan bli litt lite. Synes det ser fint ut i brosjyren da.

Gå og kikk på det ihvertall;)

AneM1365380603
Skrevet

Vi hadde Gram før vi fikk kjølehjørne, og jeg var veldig fornøyd med det. Plassen inni var veldig god, men frysedelen hadde ikke allverdens plass. Det eneste som irriterte meg med akkurat den modellen var at det peip så voldsomt hvis det hadde vært strømbrudd.

Skrevet

Gå og kikk på det ihvertall;)

Problemet er at det ikke finnes i butikkene her. Det må bestilles fra Gram. Men nå har vi bestemt oss for dette likevel og skal bestille det i dag:-) Så får jeg bare håpe jeg blir fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...